Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Ta dere sammen, norske damer!

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-13, 12:28   #41
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Billa, her.

Hvem ER hun da? Eksdama til Krompen hadde jeg fått med meg, men hvorfor er hun i bladet Mamma nå? Trude hadde nå i det minste en karriere of sorts å se tilbake på og var et kjent ansikt fra TV.

Hun er samboer med sjarmtrollet Jan Haudemann-Andersen. http://e24.no/jobb/hvilken-kvinne-oe...aperm/20124556

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:28   #42
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Neida, artikkelen er en ukes tid gammel og fra det fantastiske tidsskriftet "Mamma". Ikke de som helst er ute etter å provosere. Med vilje, i alle fall.

Jeg kan ikke tro de skrev det sitatet om "alle har jo vaskehjelp"-kommentaren uten å forsøke å være litt kritiske.

:vet ikke hvorfor jeg plutselig følte for å forsvare det magasinet:

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:29   #43
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte.

Synes denne kommentaren også var gull:

"Folk orker sikkert ikke å høre om det, men jeg synes virkelig alt var så greit under svangerskapet. Jeg synes det var en herlig tid og jeg elsket å kle meg og vise frem magen. Jeg holdt den siste konserten da jeg var fire måneder på vei. Folk jobber jo så mye! Jeg bare koste meg og mesket meg med gjærbakst på United Bakeries."

Søren heller at jeg ikke bare kunne slutte å jobbe da jeg var 4 mnd gravid og spist boller og trent. Burde jo selvfølgelig skaffet meg en rik man. Doh!

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:29   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Marte Krogh (og jeg tenker alltid at det i det minste er greit å skrive navnene til de man kaller idioter korrekt... ) var en forholdsvis kjent fiolinist, driver nå butikken "Koma", og er gift med Jan Haudemann-Andersen.

Hun har så klart ingen kredibilitet hos meg eller de fleste jeg kjenner, men hun kan lett være et forbilde for ungpiker som synes fashionistaer er kjempestas.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:30   #45
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg ler meg ihjel av dere altså. Humøret er bare 100 ganger bedre nå enn i morges etter å ha lest denne tråden.

Det må jo innrømmes at jeg nok ble pittelitt ekstra provosert av hu derre fiolindama fordi jeg var stresset og sur på "alle" som ikke hadde gjort jobben sin når jeg kom på jobb i dag (sånn at jeg måtte rydde opp etter dem). Kjekt å ha noe å la det gå ut over også vett.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:30   #46
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Marte Krogh (og jeg tenker alltid at det i det minste er greit å skrive navnene til de man kaller idioter korrekt... ) var en forholdsvis kjent fiolinist, driver nå butikken "Koma", og er gift med Jan Haudemann-Larsen.

Go figure...

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:32   #47
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.900
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker at vi faktisk bør la oss provosere. Ikke la dustenek som Marte og Trude får fronte "kvinnerollen" i media uten at noen/vi tar til motmæle.

Nettopp! Når man ser hvor mange ungjenter som ser opp til den der Fotballfrua, tviler jeg ikke på at det finnes de som synes herr og fru Nek er flotte forbilder også, og det synes jeg nesten er verre mtp. at det her er snakk om barn og hvilke verdier man formidler til dem. Hun var så glad at det var en jente, for da kunne hun pynte og dolle, lizm.

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:33   #48
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg tenker at vi faktisk bør la oss provosere. Ikke la dustenek som Marte og Trude får fronte "kvinnerollen" i media uten at noen/vi tar til motmæle.

Enig. Slike utsagn må kommenteres og latterliggjøres hver gang de dukker opp.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:34   #49
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Olifant, her.

Synes denne kommentaren også var gull:

"Folk orker sikkert ikke å høre om det, men jeg synes virkelig alt var så greit under svangerskapet. Jeg synes det var en herlig tid og jeg elsket å kle meg og vise frem magen. Jeg holdt den siste konserten da jeg var fire måneder på vei. Folk jobber jo så mye! Jeg bare koste meg og mesket meg med gjærbakst på United Bakeries."

Og enda gikk hun opp 20 kg i svangerskapet, altså, selv med personlig trener?

Det avsnittet der jo peke i retning av en viss sarkastisk undertone hos journalisten, tenker jeg. Folk, altså! De jobber så mye!

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:35   #50
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hun er samboer med sjarmtrollet Jan Haudemann-Andersen. http://e24.no/jobb/hvilken-kvinne-oe...aperm/20124556

Og siden jeg leste den artikkelen også da den kom er det jo på sett og vis interessant å se hva kona til det neket mener om saken. Jeg hadde liksom håpet at hun syntes det var litt småflaut slik han uttrykte seg, men nei.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:36   #51
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Hun kommer vel snart til å gå ut og si at hun spøkte jo bare, alle skjønner visst ikke humoren hennes, just presis som mannen hennes og Rimi-Hagen gjør hver gang de sier noe idiotisk de blir arrestert på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:39   #52
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Rimi-Hagen

Han som mente at svaret på dårlig råd var å sende skjortene til London for å få sydd på nye krager og mansjetter - jo og så var det jo ikke nødvendig å spise indrefilet HVER dag.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:39   #53
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Herregud, hvorfor kunne ingen fortalt meg om den rik-gammel-mann-greia før jeg satt i klisteret og måtte ta jobb utenfor hjemmet. Jeg er jo helt idiot.

Ingen har fortalt meg at jeg selvsagt må ha vaskehjelp heller så jeg sliter meg jo helt ut på å vaske det som er mitt.

Enda så sies det at vi har så god informasjonsflyt i dagens samfunn.Informasjon my ass!

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:47   #54
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Herregud, hvorfor kunne ingen fortalt meg om den rik-gammel-mann-greia før jeg satt i klisteret og måtte ta jobb utenfor hjemmet. Jeg er jo helt idiot.

Ingen har fortalt meg at jeg selvsagt må ha vaskehjelp heller så jeg sliter meg jo helt ut på å vaske det som er mitt.

Enda så sies det at vi har så god informasjonsflyt i dagens samfunn.Informasjon my ass!

Ikke sant?




__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:48   #55
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Herregud, hvorfor kunne ingen fortalt meg om den rik-gammel-mann-greia før jeg satt i klisteret og måtte ta jobb utenfor hjemmet. Jeg er jo helt idiot.

Ingen har fortalt meg at jeg selvsagt må ha vaskehjelp heller så jeg sliter meg jo helt ut på å vaske det som er mitt.

Enda så sies det at vi har så god informasjonsflyt i dagens samfunn.Informasjon my ass!

Og det i Verdens Rikeste Land

Sånn har det faktisk blitt.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:50   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg foretrekker eldre menn uten formue. Det er det nye, hippe og trendy.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:54   #57
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.890
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Marte Krogh (og jeg tenker alltid at det i det minste er greit å skrive navnene til de man kaller idioter korrekt... ) var en forholdsvis kjent fiolinist, driver nå butikken "Koma", og er gift med Jan Haudemann-Andersen.

Koma gikk konkurs August 2011. http://www.osloby.no/article584099_2.ece

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 12:55   #58
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.298
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Koma gikk konkurs August 2011. http://www.osloby.no/article584099_2.ece

Hm. Det var referert til den/de i intervjuet som jeg trodde var ganske ferskt, var det ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:09   #59
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jeg synes jo hun og mannen hennes er to veldig ekle blåste mennesker.

Men hun har jo rett. Jeg har to barn, jeg jobber i perioder 140% stilling, siste uke jobbet jeg 80 timer og jeg har verken aupair eller vaskehjelp, men stort hus.

Men jeg har tid til å trene om jeg gidder. Det hadde jeg om jeg hadde vært enslig også. Man kan trene hjemme på ergometersykkel. Det handler faktisk om at man ikke vil prioritere det, det gjør jo det.

Så jeg er enig: folk må skjerpe seg, skjerpe seg på å være ærlig. Enten trene, eller være ærlig på at de ikke gidder. Alle har tid, det vil jeg påstå altså. Når jeg har tid til å trene en time tre ganger i uken, så har alle det. Det er ikke alltid jeg gjør det, men det er fordi jeg ikke gidder. Ikke fordi jeg ikke har tid.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-01-13, 13:13   #60
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ta dere sammen, norske damer!

Jupp, Esme.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
boble, fele

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no