Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 20:05   #341
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Ok, sorry for at jeg ikke ga deg kred for ditt innlegg, som selvfølgelig også var bra, og jeg satte pris på. Men kan ikke huske at det var flere enn rine som sa noe positivt om datteren min i stedet for å kalle henne en papegøye og besserwisser.


Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er forøvrig litt usikker på om en rine-uttalelse på at "hun blir nok en flott FP-er" egentlig er spesielt positivt, sånn med tanke på hvordan rine vanligvis fremstiller FP-ere.

Tito: Det var ikke en udelt positivt kommentar til datteren din :innrømmer:, jeg syntes bare du fikk veldig mye pepper av folk som kan være veldig besserwissiske selv. Stein i glasshus og alt det der....
Så, ja, aC, du hadde nok rett. (Det er det ikke ofte jeg har sagt....ikke qoute... )

Og til den andre diskusjonen: Litt smålubben og litt småsur. :bidrar:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 21:57   #342
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Tynn og sur her, tror jeg..

Eller egentlig tynn og krampeblid.

Og så er jeg ganske kranglete og kverulerende og og og.. Hm, jeg aner virkelig ikke, jeg faller mellom stoler her.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 14:25   #343
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.501
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Dere er helt utrolige. Har ikke vært inne på denne tråden på et par dager, klar for mye action også snakker dere om sult, snill og blid? :forvirret:

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 14:21   #344
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

[...]80-tallslubben [...]

Hm? Den var ny, kan jeg få en definisjon?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-09, 19:37   #345
Nora H
Magisk
 
Nora H sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 1.600
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Fra banning til vekt, ser jeg

Jeg har alltid vært tynn og sur

__________________
2007 2012 2014
Nora H er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 18:23   #346
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Nora H, her.

Fra banning til vekt, ser jeg

Jeg har alltid vært tynn og sur

Jeg er rimelig steinhard og surmaget jeg.

  Svar med sitat
Gammel 20-03-09, 19:42   #347
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Da må jeg være en surbrøddeig. En veldig væskefylt og deigete, en.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:43   #348
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Jeg vurderer ta med poden på 5,5 på ORPS -the movie.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:43   #349
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Da må jeg være en surbrøddeig. En veldig væskefylt og deigete, en.

Du kan være en halvråtten Herman-kake.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:46   #350
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Nei, nei, nei! Jeg leste omtrent 7 innlegg i den tråden og da ble jeg så kvalm at jeg har forsøkt å fortrenge den siden.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 14:20   #351
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.673
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Å, nå kjenner jeg at jeg nesten er litt lei meg for å ha oversett denne diskusjonen etter å ha uttalt meg om banning.

Nei - selvfølgelig blir jeg ikke lei meg - jeg blir sinna. *fra gladtjukk til surtjukk*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 09:52   #352
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Banning er skikkelig ufint, og jeg syns ikke barn skal banne. Derfor må vi voksne gå foran som gode eksempler for bedre språk - selv om jeg må jobbe med dette selv også. Fint også at skoler har regler rundt dette.





Sånn.

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no