Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 07-02-17, 22:27   #1
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.815
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map


Jeg mangler flere og ingenting morsomt som dukker opp om dagen.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til mĺnen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 22:34   #2
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.029
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.


Jeg mangler flere og ingenting morsomt som dukker opp om dagen.

Samme her

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 22:29   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Grattis, Lutfslottet! 8-ĺringen forkynte i forrige uke at Pokemon Go ikke er gřy lenger , sĺ vi er nok snart ferdige fram til evt. 2. generasjon kommer.

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-17, 22:37   #4
Guava
Břr lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme omGuava har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Det er visst heeeelt ut ja, forstĺelig nok siden ikke noe skjer.
Jeg hřstet fřrti penger i dag da, siden ingen hadde rřrt de
fire som stĺr pĺ gym.
Den ene av dem har stĺtt snart tre uker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 10:31   #5
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.815
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, jeg tror det mĺ komme noe event greier nĺ. Merker at interessen dabber litt av hos 10-ĺringen hjemme ogsĺ.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til mĺnen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 10:51   #6
Timar
Břr lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.470
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Det kommer forhĺpentligvis noe til Valentinsdagen , og det břr vćre noe bra noe med masse xp og nye pokémons. Eller frislipp pĺ 10 KM egg, kanskje?

Litt rart at de har hatt massivt slipp pĺ pidgey og rattata nĺ, er det ikke? De skjřnner jo at det ikke skaper motivasjon..

Jeg har veldig lyst til ĺ bli ferdig med gen 1 fřr jeg legger opp, men jeg har jo pokker meg 250 km ĺ gĺ med Dratini fřr jeg er der. Pĺ tre Osloturer forrige uke fikk jeg bare tak i en eneste en..


Sist redigert av Timar : 08-02-17 kl 11:48.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:02   #7
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Ja, min erfaring er ogsĺ at det er lite Dratini her, dessverre. Jeg gikk over 20 mil med Dratini som buddy (hovedsakelig i Oslo og Lillestrřm) uten ĺ fange en eneste en. Etterpĺ har jeg fĺtt 2-3, tror jeg.

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 11:37   #8
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg syns jeg fĺr Dratini stadig vekk nĺ, pĺ helt plutselige steder? I dag tidlig fikk jeg f.eks. en pĺ plassen foran Oslo S.

Hvis jeg ikke skal falle helt av, sĺ mĺ de komme med noe nĺ, helst i gĺr.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 12:05   #9
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Kaldt er det ogsĺ, ĺ gĺ rundt og jakte - brr. Hendene mine er helt rřde og sprukne.

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 14:42   #10
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Kaldt er det ogsĺ, ĺ gĺ rundt og jakte - brr. Hendene mine er helt rřde og sprukne.

Skaff deg mobilvanter eller mobilhansker.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 15:34   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Skaff deg mobilvanter eller mobilhansker.

Jeg har jo det, men det funker ikke godt nok (i alle fall ikke nĺr jeg skal fange kreaturer mens jeg lřper eller sykler ). Ikke er de varme nok heller.

Event starter i kveld: Dobbel candy i en uke framover. Blir ikke mye schwung over det for min del, dessverre, side jeg har evolvet det som kan evolves. Det vil jo gĺ fortere ĺ fĺ poeng og nĺ lytt level, da.

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 16:31   #12
Timar
Břr lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.470
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

De kunne jo sluppet noen flere pokémons ogsĺ, da. Men klart, to pidgeyer for ĺ ĺ evolve, det hjelper pĺ, det.

Dessverre frister ikke vćret ute til de helt lange jakteturene, skikkelig surt, jo. Jeg har ogsĺ mye třrre og sĺre hender, jeg skjřnner ikke hvorfor? :P

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 18:25   #13
Luftslottet
geskjeftig
 
Luftslottet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 8.005
Blogginnlegg: 270
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Den eneste fordelen med dette eventet mĺ vel vćre at det blir lettere ĺ fĺ Chansey-candy, for min del. Er pĺ 31 nĺ, sĺ det er en stund til det skjer noe gřy igjen.

__________________
I like big books and I cannot lie.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-17, 14:42   #14
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.145
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pokémon Map

Mye tips nederst her:

https://www.nrk.no/rogaland/pokemonf...ake-1.13383385

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 21:28   #15
Malama
Břr lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Litt tam event, men skal utnyttes det den kan

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsřster feb -11 og lillesřster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 23:06   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Det ser ut til at det vrimler av blĺřyde smĺgriser ogsĺ, om en skal tro pĺ Internettet.

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 23:33   #17
Elisabet
Stĺr pĺ egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Kult med dobbel candy. Gikk litt raskere fremover nĺr det dukker opp noen jeg trenger. Har dere sett at en kan gĺ kortere nĺ med buddyen sin? Min har stĺtt pĺ 3 km hele tiden, men nĺ er den plutselig pĺ 1,5 bare for hver candy. Blir jo som dobbel candy, men en fĺr dem da kjappere. Da fĺr man en og en og plutselig har en nok. 4,5 km til nĺ. Er sĺ surt ute, men hvor lenge skal dobbel candy vare?

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 23:35   #18
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.029
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pokémon Map

Haha, har akkurat spasert 600m+ ved ĺ sitte helt stille i sofaen. Jeg driver visst og lřper opp og ned til garasjen i eninga i fřlge pokemon. Og i egget var det en weedle. Jaja, bare 2 km.
Og sĺ spawner det noe litt annet enn bare rattata og pidgey rundt blokkene.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-17, 23:35   #19
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Sv: Pokémon Map

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Kult med dobbel candy. Gikk litt raskere fremover nĺr det dukker opp noen jeg trenger. Har dere sett at en kan gĺ kortere nĺ med buddyen sin? Min har stĺtt pĺ 3 km hele tiden, men nĺ er den plutselig pĺ 1,5 bare for hver candy. Blir jo som dobbel candy, men en fĺr dem da kjappere. Da fĺr man eng og en og plutselig har en nok. 4,5 km til nĺ. Er sĺ surt ute, men hvor lenge skal dobbel candy vare?

Ja, det var sĺnn det var sist ogsĺ! Motiverende med min Togepi, som vanligvis trenger 5 km per candy.

__________________
Hřstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-02-17, 20:46   #20
Malama
Břr lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmřre!
Innlegg: 28.645
Malama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt avMalama har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Sv: Pokémon Map

Det varer tl 15. ebruar forřvrig

Og jeg tror man fĺr mer egg? Jeg har vćrt litt strandet pĺ sĺnn 2-4 egg i det siste, men nĺ har jeg 9 igjen.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsřster feb -11 og lillesřster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 12:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no