Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Tilbake til fjortisstadiet ...

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-07, 14:56   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbake til fjortisstadiet ...

Noen ganger skulle man ønske man var fjortis igjen, med den gangs ubekymrede hverdag og lek.

Jeg er tilbake som fjortis, men det er kun i ansiktet. Jeg har fått så mye kviser. Det popper opp 2-3 nye hver dag, og jeg føler meg som det pizzatrynet.

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 14:59   #2
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

uff da, men det går jo over igjen heldigvis.. bare noen måneder..hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:01   #3
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.488
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Jeg har aldri ønsket å være fjortis igjen. Det var slitsomt.

Fjortiskvisene har jeg dessverre aldri vokst helt ifra Merkelig nok ser den ansiktsvasken med skrub fra Garnier (synergie pure?), den i turkis tube som man kjøper hvorsomhelst på dagligvare, ut til å være den som funker best på meg. Og jeg har prøvd masse dyre greier!

Jeg trøster meg med de gode egenskapene huden min har fått utdelt. Den blir lett brun, så og si aldri brent, og er lite disponert for hudkreft, lite rynker (for alderen), rødmer ikke (selv om jeg egentlig koker i ansiktet), ingen strekkmerker, lite føflekker, ingen eksem m.m. Stort sett sterk og sunn hud. Men kvisene ....

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:05   #4
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg har aldri ønsket å være fjortis igjen. Det var slitsomt.

Fjortiskvisene har jeg dessverre aldri vokst helt ifra Merkelig nok ser den ansiktsvasken med skrub fra Garnier (synergie pure?), den i turkis tube som man kjøper hvorsomhelst på dagligvare, ut til å være den som funker best på meg. Og jeg har prøvd masse dyre greier!

Jeg trøster meg med de gode egenskapene huden min har fått utdelt. Den blir lett brun, så og si aldri brent, og er lite disponert for hudkreft, lite rynker (for alderen), rødmer ikke (selv om jeg egentlig koker i ansiktet), ingen strekkmerker, lite føflekker, ingen eksem m.m. Stort sett sterk og sunn hud. Men kvisene ....

Jeg har både kvisene og resten av de andre ekle tingene du nevner ...

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:16   #5
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

går ikke ann å se på bildet.. hihi

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 15:20   #6
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Opprinnelig lagt inn av cilen, her.

går ikke ann å se på bildet.. hihi

Jeg har større pupper enn på bildet også!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:17   #7
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Å kalle noen for pizzatryne når de har mye kviser må da være et fjortiss uttrykk?

Men ellers er jeg glad det stadiet i livet er tilbakelagt (bådet fjortiss og kviser som jeg heldigvis aldri har vært særlig plaget av)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 16:41   #8
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Vil ikke være fjortiss igjen. Søstern min er. Hun var her nettopp og fortalte at hun ble mobbet på skolen fordi hun ikke vil bruke sminke (hun er 12).

Tror det er noe annet å være fjortiss i 2007 ja...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:33   #9
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.686
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Kviser er kjipt. Jeg hadde vært på jobb en hel dag og la merke til at jeg hadde fått en god og moden kvise ved nesa i løpet av dagen....pinlig...

For mitt vedkommende var det helt OK og være fjortis...Jeg laget sketsjer med venninnene mine, laget karrikaturtegninger av lærerne mine og var aktiv medlem i vår hjemmesnekra peace-klubb. Gutter var jeg ikke opptatt av og jeg hadde ikke mål om å være populær...

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:46   #10
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.894
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg har både kvisene og resten av de andre ekle tingene du nevner ...

Jeg også.. ikke veldig mye kviser, men nok, med masse sorte prikker, blank t-sone.. tørr hud på resten. Rød i kinna.. æsj.. får lett sprengte blodkar. Blir veldig sjelden brun... likblek om vinteren og rød om sommeren..

Vakker??

Jeg har da blitt gift iværtfall... hehe

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 21:57   #11
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Hormoner går over akurat som da man var fjortiss

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 22:01   #12
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tilbake til fjortisstadiet ...

Kvisene er der fortsatt, men i betraktelig mindre antall enn for 11 år siden *fremdeles_ung*
Det jeg savner minst er den evige bekymringen over å skaffe nok penger til å omregistrere hesten, sko hesten, kjøpe fancy og tidsriktig utstyr til hesten, og praie min far til å kjøre land og strand med oss til stevner.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no