Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Jeg har brutt en barriere!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-08, 23:39   #1
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har brutt en barriere!

Jeg har omsider bestilt meg et domene og laget et førsteutkast til nettsted! Veldig morsomt, men nå oppdager jeg begrensningene med gratisprogrammet som hosten tilbyr. Der får jeg bare legge til 3 sider totalt. Litt lite etter min smak... Det er snakk om noe som heter Sitebuilder. På pcen min har jeg Front Page, og Filezilla for å publisere. Jeg er ikke stø i noen av disse programmene, så nå lurer jeg på om noen av dere kloke damer har noen gode tips til meg! Enkle (helst gratis) programmer der jeg kan ordne hjemmesida mi

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 09:54   #2
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har brutt en barriere!

Jeg bruker Front Page. Det er et enkelt program, og du kan lagre mange sider. Husk at hvis du laster opp bilder, bør disse forminskes ellers vil du fort fylle opp plassen.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 12:10   #3
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.859
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har brutt en barriere!

Jeg brukte først Front Page, når jeg publiserte siden min via Broadpark. Men da jeg prøvde å legge til et par bilder, og deretter publisere på nytt, så skar alt seg! Noen ide om hva det kan skyldes? Var jo egentlig ganske fornøyd med den siden jeg fikk til til slutt via Front Page...

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 12:18   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har brutt en barriere!

Hadde du tunga rett i munnen når du overførte? Jeg har ødelagt siden min noen ganger med å kopiere til feil sted, det er fort gjort. Husk å ta bakup av det du legger ut.
Jeg bruker FTP til å overføre.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-08, 12:32   #5
Kahlan
Bør lage seg en tittel selv
 
Kahlan sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.300
Kahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populærKahlan er populær
Standard

Sv: Jeg har brutt en barriere!

Eller hvorfor ikke bruke Joomla: www.joomlainorge.no, utrolig enkelt publiseringsverktøy som du kan legge til "artikler" direkte på nett uten å laste websider opp og ned.
Bruker det både på vår hjemmeside og på et par andre jeg har satt opp.

__________________
Kahlan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no