Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Danmark med litt større barn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-10, 22:04   #21
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg hadde ikke hatt noe problem med å ta med barn til Kristiania. Så sant det er fremdeles slik det var sist jeg var der, for undre år siden.

Det er faktisk mer barnevennlig nå enn det var før. Det er ikke lengre åpent dopsalg (ialle fall ikke i den skala det var på slutten av 90-tallet) og det er egentlig veldig harmonisk og ok å ta en pause der både med og uten barn. Min sønn hadde det i alle fall veldig ok da vi var der. Jeg ser overhodet ikke problemet.

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:07   #22
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.786
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Oki, jeg gir meg. Inntrykket mitt er fra tidlig 90, og jeg har liksom sagt at dit trenger man ikke dra igjen.

Tilbake til HI: Aarhus anbefales. Finfin by, flott tivoli og Den Gamle By er absolutt verdt et besøk. Shoppemuligheter er det også mange av.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 10:13   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Jeg har ikke vært i Christiania siden tidlig nittitall heller. Men ut fra den erfaringen var det lite som tilsa at man ikke kunne ha med barn der på formiddagen.

Greia mi med å ikke ta med barn dit i dag er igrunnen ikke noe annet enn at jeg tenker at det ikke trenger være min jobb å ufarliggjøre åpenbare arenaer for dopsalg for dem. Terskelen til å entre Fristaden kan utmerket godt få være litt høy å krysse ved at de i det minste ikke er tilvennet å være der fra min side.

(Jeg ville jo ikke besvimt om de er innom der når de blir større da. Men det får være noe de gjør som selvstendige voksne.)

  Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:07   #24
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Tror nok 14 åringen vi ha det finfint i Randers regnskog også. Og shopping i Ålborg hører nok med i den alderen.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:14   #25
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Tror nok 14 åringen vi ha det finfint i Randers regnskog også. Og shopping i Ålborg hører nok med i den alderen.

Shopping? Ikke for han her nei. Men han likte fossilidéen, så nå gjelder det bare å få avklart fri med jobben.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 11:27   #26
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Fossilene var stas altså. Da vi var der i sommer gikk man sammen med geolog, men jeg tror det vare bare om sommeren. Det man kan gjøre er å gå innom Museet, få vite hvor det er man skal lete og hva man skal se etter, også kan man ta med fossilene på museet etterpå for identifisering. Mannen til Duddine, Duddi, har noen og tredve antikke traktorer man kan se på, mens de garngale fryder seg i gårdsbutikken.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 22:39   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Hvor er Fur og fossilene?

Hilsen Gidder-Ikke-Google

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 23:45   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.411
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

I limfjorden.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 23:54   #29
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Danmark med litt større barn

Jeg har hatt med skoleklasse inn i Christiania, 2003. De lurte på om de kunne få kjøpe de store fine firkantede karamellene som lå til salgs i bodene overalt. For the record: det var ikke min idè. Det var min kollega som skulle vise frem sin tidligere bolig.

Ebeltoftområdet er fint. Ikke langt til regnskoven i Randers. Fregatten Jylland har et museum. Akvarie i Grenaa. Nasjonalparken Mols Bjerge. Aarhus, med tivoli og den gamle by.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no