Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 22:59   #221
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Da har jeg prøvd litt. Det var ikke hinsides vondt, men det ser nå ut som jeg har røde hunder på bena. Hvert eneste hår har nemlig etterlatt seg et rødt merke som jeg håper forsvinner til i morgen. Jeg tror hårene var litt for korte, den greide ikke å ta alt. Jeg testet bare litt på tørr hud, jeg tror den vil være mer skånsom mot huden i dusjen, med barberingskrem. Så nå får jeg la det gro til helgen, og så ta en ordentlig runde.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 23:01   #222
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Da har jeg prøvd litt. Det var ikke hinsides vondt, men det ser nå ut som jeg har røde hunder på bena. Hvert eneste hår har nemlig etterlatt seg et rødt merke som jeg håper forsvinner til i morgen. Jeg tror hårene var litt for korte, den greide ikke å ta alt. Jeg testet bare litt på tørr hud, jeg tror den vil være mer skånsom mot huden i dusjen, med barberingskrem. Så nå får jeg la det gro til helgen, og så ta en ordentlig runde.

Røde prikker første gangen, høres veldig kjent ut. Mine forsvinner etter et døgn eller så. Det er ikke metoden man vil bruke når det er lenge siden sist og man skal løpe rett ut av huset i shorts, nei. (Det gjelder for så vidt for voksing også, for min del.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 23:02   #223
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Har du link til den du kjøpte Tallulah? Den dyreste fra Elkjøp?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 23:04   #224
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Takk Teo, da vet jeg det. Det sto at det var relativt vanlig, men at de burde forsvinne til dagen etter. Jeg tror jeg skal takle å bruke den på lårene, men usikker på bikinilinjen og under armene.

Bloppy, ja, den! Braun silk-épil dual 7 tror jeg den het.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 23:11   #225
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Takk Teo, da vet jeg det. Det sto at det var relativt vanlig, men at de burde forsvinne til dagen etter. Jeg tror jeg skal takle å bruke den på lårene, men usikker på bikinilinjen og under armene.

Bloppy, ja, den! Braun silk-épil dual 7 tror jeg den het.

Personlig syntes jeg det minst ømfintelige stedet og epilere er bikinilinjen.
Under armene er jo en veldig kortvarig smerte, men jeg har lett for å blø pga tynn hud under armene med epilatoren, så der er det enklere å vokse - rive alt i en smell. (Man får kjøpt varmvoks på boks på Vita). Klarer du ikke å rive selv, så er det bare å få f.eks. partneren din til å rive, ha f.eks. en kald klut å legg direkte på det ferdig voksede området. *bare ikke varm voksen for varm, for den brenner seg så djevelsk godt fast i hendene og lager store brannblemmer hvis den er for varm*

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 07:12   #226
Corbeille
...med jordbær...
 
Corbeille sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 427
Corbeille er litt kul
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Jeg tror ikke det er så lurt, da trekker jo porene seg sammen og håret sitter bedre fast.

Det er bare første gang som er ordentlig vond. Men jeg får så mye inngrodde hår at jeg har gått over til voks.

Jeg får også mye inngrodde hår, men hvordan kan det bli bedre med voks? Blir ikke hårene nappet ut på samme måte med voks?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 08:06   #227
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Jeg får også mye inngrodde hår, men hvordan kan det bli bedre med voks? Blir ikke hårene nappet ut på samme måte med voks?

Jo, jeg har egentlig ingen forklaring på hvorfor, men det fungerer sånn på meg. Muligens er det fordi voksen river med det øverste hudlaget også - men på den annen side så hjelper det ikke med peeling heller i forhold til epilering og inngrodde hår.

Det bare fungerer, så da gjør jeg det sånn.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 08:52   #228
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg leste denne tråden før jeg la meg i går.
Det førte til at jeg i natt drømte om monstermaskiner som røsket ut hår og litt til...

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 09:26   #229
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg kan melde om at prikkene forsvant (nesten) over natta, og en omgang med skrubbehampvott tok kål på kløingen også. Men jeg fikk tatt minimalt i går. Jeg kommer med fyldigere rapport etter helgen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-11, 09:31   #230
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg kan melde om at prikkene forsvant (nesten) over natta, og en omgang med skrubbehampvott tok kål på kløingen også. Men jeg fikk tatt minimalt i går. Jeg kommer med fyldigere rapport etter helgen.

Bra du holder oss oppdatert. Jeg følger med i spenning.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 08:31   #231
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Bra du holder oss oppdatert. Jeg følger med i spenning.

Da har jeg epilert skikkelig. Au. Men det er ikke verre enn å tatoveres.

Jeg brukte den i dusjen, med vanlig epileringshode først. Det tar ganske lang tid egentlig. Det var vondest rundt anklene, lårene var ikke vondt i det hele tatt, faktisk. Det er ikke alle hårene som følger med, og legene føltes ganske stikkete etterpå. Jeg er usikker på om sikkingen skyldtes hår, eller hårsekkene som ble stikkende litt opp. Jeg gikk derfor over med epileringshodet med barberblader på etterpå, for å fjerne eventuelle hår som sto igjen. Etter det skrubbet jeg leggene godt med dusjgele og hampvott.

Leggene så ikke ut, fulle av røde prikker, men ingen kløe. De ble litt hovne og såre, men på kvelden var mesteparten av prikkene borte. I dag, dagen etter, kjennes leggene fremdeles glatte ut, i motsetning til når jeg barberer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 10:54   #232
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.652
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Takk for oppdatering. For meg høres det ut som et noe stort prosjekt og en del smerte. Det blir spennende å høre om det føles mindre vondt neste gang.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 12:31   #233
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Tallulah: prøv å epilere tørre legger neste gang for å sammenligne. Jeg synes jeg får mye bedre resultat da.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 15:12   #234
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Takk, da skal jeg prøve det. Jeg prøvde det så vidt første dagen, men da var nok håret for kort, for den tok veldig dårlig.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 21:55   #235
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.399
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Jeg har akkurat fått meg en god latter av at Teo skulle epilere en okse, og jeg vurderer nå nesten å få kjæresten til å filme meg mens jeg epilerer armhulen. Nesten.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:07   #236
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Jeg har akkurat fått meg en god latter av at Teo skulle epilere en okse, og jeg vurderer nå nesten å få kjæresten til å filme meg mens jeg epilerer armhulen. Nesten.



Jeg tror kanskje jeg står over å kjøpe meg en slik fancy sak.
Sjekke hva jeg får den for først. Er det ikke så ille pris, kanskje jeg prøver meg men.

Det høres ganske ille ut, når det nærmeste man kommer på å sammenligne med er tattovering.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:18   #237
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.



Jeg tror kanskje jeg står over å kjøpe meg en slik fancy sak.
Sjekke hva jeg får den for først. Er det ikke så ille pris, kanskje jeg prøver meg men.

Det høres ganske ille ut, når det nærmeste man kommer på å sammenligne med er tattovering.

Dette er da kun kortvarig smerte. Og etter en stund så merker du ikke smerten. Dette går fint Ha evt. en kald klut som du legger over der du har epilert. Det er vondere å føde!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>

Sist redigert av Fløyel : 20-03-11 kl 22:25.
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:29   #238
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Det høres ganske ille ut, når det nærmeste man kommer på å sammenligne med er tattovering.

Har du tatovert deg? Det er ikke spesielt vondt nemlig. Dette var på samme måte, slik at jeg knep øynene litt sammen i starten, og så gikk det greit etterhvert. Jeg syns det egentlig var mest pesete at det tok tid. Men siden jeg er nødt til å barbere hver dag i kjolesesongen, så tar det nok i sum kortere tid.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:42   #239
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Hvordan er det i forhold til å få nappet øyenbryn? Det synes jeg nemlig er hinsides vondt. Jeg har vurdert emla flere ganger, men jeg kan vel ikke ha emla på hele leggen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-11, 22:45   #240
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er epilator lurt? Kan noen anbefale en bra en?

Nå syns ikke jeg øyenbrynsnapping er vondt i det hele tatt, jeg kjenner det knapt, så dette var verre. Men det kan jo hende du er mer følsom ved øyenbrynene enn meg, og at bena ikke gjør så vondt for deg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no