Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ebaykupp til adventskalenderen

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-16, 23:59   #1
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebaykupp til adventskalenderen

Takk for innspill. Jeg kjøpte som gjest, men har registrert meg i ettertid, så jeg får ikke til å logge inn for å gi selger beskjed. (Nå vises bare de ordrene jeg har hatt etter at jeg registrerte meg.) Dette koster jo niks og nada, så pengene er det ikke så farlig med, men jeg tror det hadde blitt en populær gave.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 00:03   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ebaykupp til adventskalenderen

Bestilte på nytt, jeg nå, for sikkerhets skyld. Det blir en populær gave til flere av 8-åringens venner også om det kommer dobbelt opp. Håper å få det før jul, i det minste.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 03:06   #3
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.020
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ebaykupp til adventskalenderen

Utrolig dårlige de pokemon greiene. ... Bare pichachu som omtrent ligna. ��

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-16, 12:33   #4
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ebaykupp til adventskalenderen

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Har du fått disse, trøtt? Jeg er nå 3-4 dager over siste angitte leveringsdag, og begynner å bli skeptisk. Alt det andre har jeg fått for et par uker siden. Det begynner å haste med adventskalenderen nå (skjønt pakker kan jo alltid legges til i ettertid også - hadde man bare visst at de kom fram).

Jeg har fått de. Det tok litt tid, men mener jeg fikk de før fristen gikk ut. Noen pakker tar veldig lang tid, kjøpte en bukse som brukte to mnd. Har kun opplevd at to kjøp ikke har kommet og jeg har kjøpt en del.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-16, 10:19   #5
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.053
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ebaykupp til adventskalenderen

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Utrolig dårlige de pokemon greiene. ... Bare pichachu som omtrent ligna. ��

Jeg er helt i sjokk over hvor fine Pokemon-greierne jeg bestilte er. Ikke bare ligner de, men de er omtrent dobbelt så store som jeg trodde. Så vidt jeg fikk plass til dem i kalenderposene!

Ja, bør kanskje føye til at jeg da snakker om plysjdyr.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no