Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

50 år i vennekretsen, uten markering

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-21, 18:13   #1
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

50 år i vennekretsen, uten markering

Mannen til en av mine aller nærmeste venninner fyller 50. Det har de tenkt å forbigå i stillhet, tror jeg, selv om han langt fra er typen til å la noe som helst passere i stillhet..

Men man gir vel en slags oppmerksomhet likevel? Eller? I tilfelle, hva?

Han er førstemann ut blant vennene våre, faktisk. Så jeg har null erfaring med dette.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:14   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Ingen oppmerksomhet fra venner til min sambo som ble 50 og som vi ikke har feiret.

Mine foreldre gav gave.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:17   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av Señora, her.

Ingen oppmerksomhet fra venner til min sambo som ble 50 og som vi ikke har feiret.

Mine foreldre gav gave.

Ingenting? Hm. Tror ikke vi gjorde noe da han ble 40. Men 50 er liksom litt «stort», synes jeg. Kunne tenkt meg å tøyse litt med ham også. Kanskje annonse i avisen..?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:36   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.712
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ingenting? Hm. Tror ikke vi gjorde noe da han ble 40. Men 50 er liksom litt «stort», synes jeg. Kunne tenkt meg å tøyse litt med ham også. Kanskje annonse i avisen..?

Nei og vi forventet det ikke heller.

Tull og tøys liker vi ikke noe særlig heller.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:19   #5
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.447
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Ingen fest, ingen gave
Men feks å dele nr hans i en gruppe og be folk gratulere han med dagen kan være gøy.
Jeg har vært med på det flere ganger. Da får de gjerne noen hundre sms fra fremmede i løpet av dagen

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:23   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Åh, jeg hadde vært illsint om noen delte ut nr mitt til en drøss fremmede mennesker.

Femti år er big deal det, man kan vel bare gi gave om man har lyst, kan man ikke?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:06   #7
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åh, jeg hadde vært illsint om noen delte ut nr mitt til en drøss fremmede mennesker.

Femti år er big deal det, man kan vel bare gi gave om man har lyst, kan man ikke?

Joda, klart det! Men jeg er ute etter ideer!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:27   #8
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.185
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Nære venner får gave uansett , andre om de inviterer til fest er visst opplegget i min gjeng.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:32   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Gi hvis dere har lyst, men intet krav. Tøys og sånt synes jeg er überteit, men det er meg.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:08   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Gi hvis dere har lyst, men intet krav. Tøys og sånt synes jeg er überteit, men det er meg.

Det kommer vel an på hva man mener med tøys? Noe humoristisk tror jeg han hadde satt pris på. Det betyr jo ikke at det trenger være teit-tøys?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 18:42   #11
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Mannen min feiret ikke (korona og døende mor) og jeg tror det eneste han fikk utenfor familien var en dyr vin sammen fra en kompis. Og noe fra jobben sikkert. Men klart det er lov å gi! Han ble 50 året før vennene, så han har vel bare gitt tilbake til han ene som ga noe til ham (de fyller i år, så de er vel strengt tatt ikke ferdige).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:04   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Gave uansett til nære venner.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 20:15   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Gave uansett til nære venner.

Ja.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 20:51   #14
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.588
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Jeg ville nok funnet på noe, om ikke annet enn blomster på døra eller morgenlevering. Såpass nære venner (og ektefellene deres) vet man jo gjerne om synes det er gøy med fjasing eller ikke.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:11   #15
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Jeg ble 50 i sommer og blånektet alt av feiring og oppmerksomhet. Men det ble feiring lell, både på jobb, med mine foreldre og søsken og med min egen familie på selve dagen. Fikk også gaver fra flere av mine nærmeste venninner og fra alle tantene mine. Jeg ble litt overrasket over hvor glad jeg ble for alt, for jeg virkelig mente det når jeg sa at jeg ikke ville ha oppmerksomhet. Særlig de fine talene jeg fikk på jobb betød mye for meg, de var helt uventa. Så jeg tenker; har man lyst til å gi en oppmerksomhet, så er det lov selv om det er uttrykt at det ikke skal feires.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:11   #16
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Ja, her er det ikke uttrykt at han ikke vil ha oppmerksomhet, altså.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:13   #17
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Vi har vært gjennom en drøss med 50-årsdager og har bare gitt gave til fest. Dager man selv velger å forbigå i stillhet, må man nesten regne med at andre ikke gjør noen hoopla ut av heller.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:16   #18
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Vi har vært gjennom en drøss med 50-årsdager og har bare gitt gave til fest. Dager man selv velger å forbigå i stillhet, må man nesten regne med at andre ikke gjør noen hoopla ut av heller.

Tenker ikke nødvendigvis gave, men en eller annen form for oppmerksomhet utover en sms. Enig i at vanlig bursdagsgave ikke er nødvendig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:39   #19
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tenker ikke nødvendigvis gave, men en eller annen form for oppmerksomhet utover en sms. Enig i at vanlig bursdagsgave ikke er nødvendig.

Da er jeg enig med deg. Hilsen på lokalradioen, gjerne med musikkønske som henspeiler på noe fra felles fortid eller med ønske om konserter sammen fremover eller noe sånt? Noe personlig i hvert fall. Kunne det være noe?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-21, 19:41   #20
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: 50 år i vennekretsen, uten markering

Folk er forskjellige. Noen tåler en spøk andre ikke. Men er han typen som kan tåle at det står en plakat i veien "TUT! XY fyller 50 år". Settes gjerne ut før morgenrushet. Det fordrer jo selvfølgelig at det ikke blir trafikkfarlig. Også kan man ha Morgenlevering med frokost på døra.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no