Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-11, 19:18   #1
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Det blir greit, ikke sant? Drar alene jeg og eldstemann på en kosetur. Fikk gratis midtuketur, og med turnusjobbing har jeg fri noen dager iblant så jeg fikk det faktisk til å passe.
Ser jo ut som om det er flere greie spisesteder for barn. Hvordan er badelandet? Og er det noen som vet om de har trådløst nett på båten?

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:23   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.891
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

De har ikke trådløst nett annet enn i visse soner og det er ikke gratis der heller. Badeland er ok, men dyrt (60 kr pr pers pr time). Spisestedene... jeg anbefaler lunsjbuffet og tipser om å styre unna hamburgerbaren.

Ellers står 3 dagers cruise for meg som uendelig kjedelig og langtekkelig. Vi har mer enn nok med tur/retur Tyskland med to ukers opphold mellom ut- og hjemreise.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:24   #3
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Takk for tips. Vi skal nok få tida til å gå, tar med litt filmer og litt underholding ellers. Blir et pusterom for oss begge.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 19:31   #4
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Jeg var på tur med mine på 6 og 7år og vi kjedet oss ikke!
Var i høstferien og da er det litt mere som skjer for barna med Kaptein Kid-show og klovner osv.,
men jeg tror vi hadde kost oss uansett.
Ungene maser om å få reise igjen og 7-åringen gråt da vi kom hjem for han ville tilbake til båten
Anbefaler buffet resturanten, kjempe god mat og hyggelig personale
Noen koselige timer i Kiel fikk vi også

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 20:55   #5
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Ungene mine også liker den båten veldig godt. Liker den best i skoleferien for det skjer så mye for unger, men vi var en tur før jul her og de koste seg veldig da også. Men da var vi mange i familien som reiste sammen så de hadde jo litt med en del kjente å gjøre. Ungene mine synes det er stas å kjøre heis på den båten også, så det blir noen heisturer i løpet av turen, i glassheisen. Badelandet er oversiktlig og greit, så vi pleier å ta en tur dit selv om det er dyrt. I Kiel så går vi inn til kjøpesenteret og tar heisen rett opp i 2.etg. Så går vi bortover til vi kommer til lekebutikken som ligger under C&A. Der elsker de og titte. De har mest leker for mindre barn der egentlig, men det er masse som kan prøves og trykkes på. (Og jeg får vært på C&A og handlet barneklær etterpå). Showene på kvelden på båten liker også ungene mine godt og 4-åringen også, så kan godt hende en 3-åring også synes det er stas.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-11, 21:09   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ungene mine også liker den båten veldig godt. Liker den best i skoleferien for det skjer så mye for unger, men vi var en tur før jul her og de koste seg veldig da også. Men da var vi mange i familien som reiste sammen så de hadde jo litt med en del kjente å gjøre. Ungene mine synes det er stas å kjøre heis på den båten også, så det blir noen heisturer i løpet av turen, i glassheisen. Badelandet er oversiktlig og greit, så vi pleier å ta en tur dit selv om det er dyrt. I Kiel så går vi inn til kjøpesenteret og tar heisen rett opp i 2.etg. Så går vi bortover til vi kommer til lekebutikken som ligger under C&A. Der elsker de og titte. De har mest leker for mindre barn der egentlig, men det er masse som kan prøves og trykkes på. (Og jeg får vært på C&A og handlet barneklær etterpå). Showene på kvelden på båten liker også ungene mine godt og 4-åringen også, så kan godt hende en 3-åring også synes det er stas.

Tror showene er kl 19 og kl 21, 21 er sikkert sent for 3-åring uansett.
Kl 19 er det lettest å få best plass, vær der en liten stund før.
Vi var i en lekebutikk litt opp i gågaten, ganske lett å finne fram.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 07:24   #7
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

En veldig fin tur det. Vetle har jo vært 6 år når vi har reist, men det er endel for barn med badeland, en liten lekekrok osv...

Badeland er helt fint

Reist med vanlig lugar og en med "luksus" lugaren og foretrekker det siste, det var utrolig behagelig. Skal en tur til våren

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 08:43   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.016
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Vi har reist litt med sånn båt. Både vi voksne og ungene elsker det. Vi bader, ser på show og slapper av. Tiden har gått innmari fort, og det har vært en behagelig tur.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 14:31   #9
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.024
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Det går nok veldig bra. Mine barn på 4 og 6 spør stadig om når vi skal tilbake.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 14:32   #10
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Tusen takk for alle svar. Vi gleder oss til tur.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-11, 16:22   #11
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: To-dagers cruise til Kiel med en tre-åring

Opprinnelig lagt inn av Arona, her.

Tusen takk for alle svar. Vi gleder oss til tur.

God tur

Sønnen min gleder seg også til neste tur, sist var han syk litt av tiden, men koselig alikevel. Han er stor fan av å gå å spise italienske - barne spagerri med tomatsaus, der er lekerommet rett ved siden av også perfekt

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no