Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Farsen i Kongo

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-05-17, 18:38   #321
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Hva tenker dere om denne saken nå? Tror dere at de er skyldige? Hva tenker dere om Norges diplomatiske jobb her?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 18:46   #322
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Heh, jeg satt og leste gjennom hele denne tråden i går kveld. Jeg syns omtrent det samme som før, tror jeg. Alle fortjener en rettferdig rettsak og ingen fortjener brudd på menneskerettighetene. Jeg syns det er helt ok at French er hentet hjem, men jeg syns det var helt unødvendig av statsministeren å bryte av sitt 17. mai-program for å legge det fram som en seier på en pressekonferanse. Eilertsen i Aftenposten var ryddig i sin kommentar, syns jeg. Det har skjedd et mord her. Hadde statsministeren stilt opp på samme måte for en pedofilidømt? Oppførselen bidrar til oppfattelsen om at et afrikansk liv ikke er like mye verdt som et norsk. Jeg tror fremdeles de gutta hadde skyld i hva som skjedde i Kongo. De dro dit for å utnytte rettsløsheten i landet, og det slo tilbake på dem.

Jeg lurer virkelig på hvordan filmen har tenkt å fremstille dette.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 18:57   #323
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Tallulah, jeg tror at enhver statsminister hadde gjort det, i hvert fall de som er aktuelle kandidater eller som har vært statsministere i det siste.

Jeg trodde tidligere at det var trolig at de hadde drept sjåføren, nå er jeg mer tvilende. Det er også for jævlig at andre fanger kever under slike forhold i fengslene.

Jeg oppfatter også at Norge har gjort et godt diplomatisk jobb i det siste og da spesielt av Arild Øyen.

Er det noen som vet noe om French barndom! Hvorfor hadde han fosterforeldre?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:02   #324
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Tja, jeg er usikker på om enhver statsminister hadde gjort det. At Utenriksministeren gjør det er en ting, men statsministeren? Da signaliserer man at det de er dømt for ikke gjelder i Norge. Jeg tror fremdeles de er skydlige i drap, men det er selvsagt synsing. Uansett så har de skyld i å ha satt både seg selv og sjåføren som ble drept i den situasjonen som ledet til drapet.

Så lenge statsministeren ikke stiller opp for enhver annen dømt nordmann i utlandet, uansett hva de er dømt for, så syns jeg virkelig ikke det var innafor.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:10   #325
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg tror fortsatt at alle hadde gjort det. Det var nok der og da en ganske ekstrem situasjon med kontakt mellom de som var innblandet kontinuerlig, også statsministeren og det føltes nok som en kamp mot klokken og statsministeren ville nok være tilgjengelig hele tiden.. I tillegg er politikere normalt rimelig PR-kåte.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:15   #326
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Uansett, jeg syns det ikke var riktig: Men hey, hva er vel en død neger i Kongo mot kjekk norsk ungdom?

Sorry ass, denne saken provoserer meg skikkelig. Ingen skriver lenger om at dette var to gutter som planla å drive med paramilitarisme, være leiesoldater og drive med krigsturisme for livtrøtte rikinginger. Med militære ID-papirer som de ikke hadde lov til å ha. Kastet ut av Telemarksbataljonen er de også. Ikke akkurat gjennomsnittlige, lovlydige borgere, med andre ord.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 20-05-17 kl 19:23.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:19   #327
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg syns vel forsåvidt at det er greit at han er kommet hjem, men om det var riktig av statsministeren å stille opp på pressekonferansen er jeg mer usikker på. Jeg tror nok de har gjort det, men jeg tenker at 8 år i kongolesisk fengsel nok sikkert tilsvarer livstid i Norge, så sånn sett er det greit at han er tilbake i Norge.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:24   #328
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg pleier ofte å være enig med Tally og er det nå også. Det de holdt på med der nede var så suspekt og preget av mangel på moralsk rettesnor i livet at jeg anser det som like sannsynlig at de hadde noe med det drapet å gjøre som at de ble overfalt.

Uansett mener jeg at de også hadde krav på en skikkelig rettsak og soningsforhold som ikke bryter menneskerettighetene. Som alle andre som måtte sitte i kongolesisk fengsel.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:29   #329
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Her er forresten Eilertsens kommentar. Den syns jeg er ryddig, og setter fingeren på det samme som jeg reagerer på. http://www.aftenposten.no/meninger/k...n-621370b.html

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:32   #330
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Greit nok at han er kommet hjem soningsforholdene tatt i betraktning. Siden norge ikke har soningsavtale eller mulighet for rettsak her hjemme så må han jo være fri mann nå. Dette betyr jo ikke at han er uskyldig. Om han er urettmessig dømt i kongo vil vi sikkert aldri vite. Men det er helt klart ikke snakk om en uskyldig normal turist dette og presseoppstyret og feiringen 17 mai finner jeg usmaklig.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:35   #331
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg tror ikke French er en helt uskyldig mann som bare var skikkelig uheldig. De holdt på med noe de ikke burde. Om han er skyldig i det drapet han var siktet for, det vet jeg ikke, og rettsaken var i alle tilfeller en skandale. For morens skyld er jeg glad han er hjemme, men det er jammen påfallende hvor lett vi lar tvilen komme en hvit nordmann til gode.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 19:56   #332
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.403
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Ja, det han holdt på med der nede var helt hinsides idiotisk. Rettssaken var en skandale og det er godt for moren og hans øvrige familie at han er hjemme.

Dette som Aftenposten skriver i artikkelen Tallulah henviser til er jeg enig i

Sitat:

Når statsministeren fronter en slik sak, fremstår det som politisk skryt. Hvis utenriksministeren, som øverste ansvarlig for Utenriksdepartementet, tar det, fremstår det som den daglige drift av utenrikstjenestens forpliktelser som slike saker er.

Men jeg tror fortsatt at Stoltenberg eller Støre kunne ha gjort noe lignende.

Jeg håper også at enken får det huset som hun føler at hun har blitt lovet.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:00   #333
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Men det handler da ikke om at andre statsministre kunne gjort det samme? Det handler om at hun nå har valgt hvilke saker som er verdt å fronte, hvilke mennesker som er mer verdt enn andre. j

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:13   #334
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Jeg tror nok de ni årene i fengsel i Kongo er nok straff for hva som helst. Noen feiring av den hjemkomne helt synes jeg derimot ikke er på sin plass.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:14   #335
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror nok de ni årene i fengsel i Kongo er nok straff for hva som helst. Noen feiring av den hjemkomne helt synes jeg derimot ikke er på sin plass.

Jupp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:16   #336
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.865
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Åtte år. :lørdagsregning:

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:18   #337
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Usmakelig norsk feiring av Dolberg, tilsvarende ugreit hvis det hadde vært annen statsminister. Etisk greit at han er kommet hjem. Fremdeles lei av hvor mye penger Norge skal bruke på folk som ikke kan oppføre seg i utlandet.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:20   #338
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror nok de ni årene i fengsel i Kongo er nok straff for hva som helst. Noen feiring av den hjemkomne helt synes jeg derimot ikke er på sin plass.

Helt enig.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:22   #339
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Jeg tror nok de ni årene i fengsel i Kongo er nok straff for hva som helst. Noen feiring av den hjemkomne helt synes jeg derimot ikke er på sin plass.

Jeg er enig. Jeg har stor respekt for moren hans som aldri har gitt opp, men jeg synes det er usmakelig å nærmest hylle ham som en helt som er kommet hjem. Uansett om han er skyldig i det drapet eller ikke dro han ikke til Kongo på ferie og han har vel ikke skkurat rent mel i posen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-05-17, 20:25   #340
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farsen i Kongo

Det er valgår og Høyre har startet sin valgkamp, var min første tanke.

Helt greit at han har kommet hjem mht soningsforholdene. Det at det har blitt inngått private dealer med pengesummer som hemmeligholdes og lovnader om hus til enken - det er jeg sterk motstander av. Ingen innrømmelse av skyld, men vi betaler en klekkelig erstatning for å få en minnelig løsning??

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no