Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Tenåringer og (mangel av) bruk av seler

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 12:11   #41
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringer og (mangel av) bruk av seler

Jeg blir så av folk som av prinsipp (????!!!) ikke skal ha på seler?
Ene onkelen min tar selen bak ryggen og fester den, sånn at han skal slippe pipingen.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 12:14   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringer og (mangel av) bruk av seler

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg ville ha prøvd å se om jeg fant en britisk reklamesnutt på YouTube som omhandler manglende bruk av belte i baksetet. Den er helt jævlig, og starter med noe à la "Today John will kill his mother". Det er lagt på litt sånn skummel musikk, så du tror det skal skje noe kriminelt når familien setter seg i bilen, men poenget er at John sitter i baksetet, og han har ikke bilbelte på. Filmen er skikkelig realistisk og fryktelig, fryktelig å se på. Det er over ti år siden jeg så den, men jeg glemmer den aldri.

Jeg googla litt.


(Kilde: youtube.com)


Litt usikker på om den personen som ikke har på seler overlevde her?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 12:44   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringer og (mangel av) bruk av seler

Jeg tror jeg ville vært forsiktig med å vise grafiske filmer til andres barn og bedrive voldsom skrekkpropaganda. Det kan være vanskelig å vite hvordan de reagerer, og jeg syns i såfall foreldrene bør være involvert.

Ikke misforstå, jeg syns selvsagt at hun må ha på bilbelte, men jeg tror jeg hadde snakket med foreldrene om saken også.

Nå har ikke jeg så gamle barn, så kanskje jeg tenker anderledes om dette om 7 år, altså.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no