Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Må skryte litt av Møller bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-05-12, 00:19   #1
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Må skryte litt av Møller bil

Som dame så er jeg en smule skadeskutt hva verkstedbesøk angår. Har noen heller dårlige erfaringer som gjør at jeg gruer meg hver gang jeg må oppsøke verksted. Har blitt sett ned på, type "du er kvinnfolk og du har ikke peiling på bil, og når vi sier det ikke er noe galt, så er det ikke noe galt". Nærmest latterliggjort.

Nå har vi brukt Møller bil noen år, og jeg har vært positivt overrasket på de visittene jeg har gjort der. Men hittil har det vært i forbindelse med servicer og slike vedlikeholdsting. Altså ingen feil på bilen.

Men i dag måtte jeg innom med en feil som vi antok ikke var så lett å spore. Det har en periode nå vært en diffus ulyd i bilen, og vi var spente på om de ville høre det samme som oss, og så innse at dette ikke skal være der. Jeg var lite fornøyd med at vi ikke fikk time før mannen reiste ut, men jeg kvinnet meg opp og dro avgårde.

Gikk først for å registrere bilen inn hos dem, og måtte der forklare litt om denne lyden. Mannen lyttet, spurte og noterte, og snakket til meg som en bileier, og ikke som et kvinnfolk.

Så henter han en kar inne på verkstedet som skal bli med meg på en kjøretur for å lytte. På vei til bilen så forklarer jeg litt til han også, og her får jeg samme respons som hos han andre. Han kan også si at han allerede har en teori om diagnose.

Vi kjører ut av parkeringen, får litt fart på bilen, og han hører lyden umiddelbart, og vet at teorien hans stemte. Kjørte vel 500 meter tilsammen eller så.

Gikk tilbake til skranken for å få ny time for å utbedre dette, og her er jeg forberedt på å måtte gå på knær omtrent for å få lånebil den dagen. Fikk time før mannen min kommer hjem, så da må jeg ha bil. Men jeg slipper å spørre. Mannen sier bare at kom til kl 10, så står det en Golf og venter på deg her.

Jeg vet Møller har et frynsete rykte rundt om, men det gjelder absolutt ikke gutta på verksted her i byen. Fine gjengen!!

Såh, dagens ros!

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 07:32   #2
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må skryte litt av Møller bil

God service er ikke alltid en selvfølge. Vi har også hatt god erfaring med Møller

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 07:57   #3
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må skryte litt av Møller bil

Vi har også fått strålende service. Mannen ødelagte døren litt. Det tok de fem minutt å fikse og de tok ikke betalt!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-05-12, 09:42   #4
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Må skryte litt av Møller bil

Trondheim, ja?

Møller varierer veldig. Jeg har fått super service på min lokale Møller, mens på Møller Ensjø prøvde de å påstå at en ti millimeter fastnøkkel er et spesialverktøy.

  Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no