Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Jeg skal kjøpe ny bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-05-09, 08:47   #21
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe ny bil

Honda Accord Tourer om du skal ha stv. den og egentlig om du skal ha sedan. Om du skal ha em mindre Honda Civic. Eller Honda CRV om du skal ha suv.

Mitshu. Galant er stor innvendig men de sluttet å produserer den i 2004?!? Vi har hatt snoopy bakovervent i galanten og kunne stille førersete og pasasjesete som vi ville. Både når hun satt i midten og bak pasasjer. Hadde en Britax Secura da.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 03:19   #22
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe ny bil

Opprinnelig lagt inn av TheVoice, her.

Du får en ganske ny og fin Peugot for den summen, eller Citroen!

Vi har en Peugot 307 sw, 2004 mod og vi betalte vel i de baner.

Foreldrene mine har en Citroen C5, og den er GEDIGEN innvendig. Særlig i baksetet. Oppdaga det da jeg delte baksetet med min mor og min søster, og vi tre voksne kjerringer med store rumper hadde god plass både til siden og fram til forsetene.
De har ikke stasjonsvogn, men enda er det godt med plass i bagasjerommet.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-05-09, 19:37   #23
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg skal kjøpe ny bil

Peugeot er foreløbig favoritten. Toyota er uaktuelt.volkswagen er det så mange som klager på nå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no