Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Fargevalg stue

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-23, 23:02   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fargevalg stue

Vi må male om stuen, og lurer på hvilke farge vi skal gå for. stuen har mye lys og er avlang (10*3,5ish), vinduer og dører på kortenden. Aner ikke hvilken farge vi skal velge, men lurer på å velge noe med farge. Lys enstacs hvitoljet eikeparkett. Hvilken farge vil du anbefale ?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 09:38   #2
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg hadde veldig lyst på rosa stue, vurderte bla. deco pink, meeeen resten av familien var ikke enige. Vi gikk fra deco blue, til en lys grønnaktig, lauvbær. Veldig fornøyd så langt, men tenker at med farger så blir man kanskje fortere lei.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs

Sist redigert av amo : 28-03-23 kl 10:56.
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 09:49   #3
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg har Pale Linden og er veldig fornøyd.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 10:03   #4
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi skal ha en eller annen grønnfarge når vi kommer så langt. Min favoritt i flere år, lauvbær, blir litt for blass for samboeren. Mulig vi må ha en dypere variant i stua og heller har den lyse i gangen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 10:31   #5
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi har hvit lin og den har vi hatt i maaaange år.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 10:32   #6
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg liker greige farger og sand er en farge jeg har vært glad i siden 2007. Hvilken farge har dere på sofaen?

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 11:26   #7
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg har beige farge på stua. Veldig godt og avslappende med rolig farge på veggen, så kan jeg heller skifte tekstiler og møbler med mer farge når jeg ønsker det i stedet for å male om.

Vet ikke hvilken farge jeg har siden det var malt når jeg kjøpte leiligheten. Men den ligner veldig på Space. Har gulv i grålig eik.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 11:27   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.454
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg stue

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg hadde veldig lyst på rosa stue, vurderte bla. deco pink, meeeen resten av familien var ikke enige. Vi gikk fra deco blue, til en lys grønnaktig, lauvbær. Veldig fornøyd så langt, men tenker at med farger så blir man kanskje fortere lei.

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi skal ha en eller annen grønnfarge når vi kommer så langt. Min favoritt i flere år, lauvbær, blir litt for blass for samboeren. Mulig vi må ha en dypere variant i stua og heller har den lyse i gangen.

Lauvbær? Er det Laurbær fra Jotun dere mener? Den har i alle fall vi hatt noen år nå, og jeg trives godt med den. Ikke like fornøyd etter vi fikk oss ny sofa for en stund siden, men jeg heller nok mot at det er sofaen jeg helst skulle hatt i annen farge.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 11:33   #9
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.734
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg stue

Laurbær, ja.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 11:35   #10
Fjols
Bør lage seg en tittel selv
 
Fjols sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 2.733
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi har også Laurbær, veldig fornøyd. Har hatt den i vel ett år.

Fjols er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 11:49   #11
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.182
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg har stor stue med mye lys som er malt med Gul antikk og Deco blue. Med en blå sofa, en rød og en knallgul lenestol er det riktig så fargerikt.

frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 12:20   #12
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargevalg stue

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Lauvbær? Er det Laurbær fra Jotun dere mener? Den har i alle fall vi hatt noen år nå, og jeg trives godt med den. Ikke like fornøyd etter vi fikk oss ny sofa for en stund siden, men jeg heller nok mot at det er sofaen jeg helst skulle hatt i annen farge.

Jeg skrev først laurbær, men så Blondi skrev lauvbær og endret.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 12:23   #13
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi har en som ligner på laurbær, nemlig Treasure fra Jotun og vi elsker den.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 12:32   #14
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.454
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg stue

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Jeg skrev først laurbær, men så Blondi skrev lauvbær og endret.

Ja, antok det første var en skriveleif, men ble litt forvirret da du skrev det samme, og tenkte det var en annen farge som jeg ikke hadde fått med meg.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 12:47   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg har Palmetto, en ganske dyp grønn, både i stuen og på det tilstøtende kjøkkenet (halvåpen løsning), og elsker det. Nå har jeg også malt skapfrontene på kjøkkenet i samme grønnfarge.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 13:28   #16
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi har Palmetto i kjøkken/lounge-delen av kontoret, helt nydelig og superfornøyde med det valget!!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 13:32   #17
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.477
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fargevalg stue

Og jeg har Palmetto i gangen. Blir alltid glad når jeg kommer hjem.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 14:29   #18
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi har evening green på stuen og i gangen, veldig fornøyd

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 15:58   #19
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.383
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Fargevalg stue

Vi har en blå, tror den heter skyggeblå. Superfornøyde med å ha litt farge på veggene, og får mange komplimenter å den.

Vi har laurbær i gangen og minty breeze på et kontor, jeg liker sistenevnte best.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-03-23, 16:40   #20
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fargevalg stue

Jeg hadde Jotun senses i stua i leiligheten min og var veldig fornøyd med den.
Når vi malte stua i huset til sambo før jeg flyttet inn var den oppe til vurdering her også, men landet på en beige farge Hvit Te. Er veldig fornøyd med den også.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no