Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #14

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-23, 16:33   #361
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg tror authenticator-appen er det største problemet. Jeg har skrudd den av og bruker sms som to-faktor overalt.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 27-03-23, 16:34   #362
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Men ulike nettlesere er generelt et bra hack, altså. «Bytte nettleser» kommer rett etter «did you try turning it on and off again?!»

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 27-03-23, 16:35   #363
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Ja, men jeg liker å bruke de fleste Office-programmene på desktop og ikke i nettleser.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 27-03-23, 16:41   #364
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg har en nettleser til hver innlogging, ja, det er en nødvendighet.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 27-03-23, 16:51   #365
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, men jeg liker å bruke de fleste Office-programmene på desktop og ikke i nettleser.

Ja, det liker jo jeg også. Det er mange funksjoner som ikke er like gode i nettversjonen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 27-03-23, 18:01   #366
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg har en egen nettleser for alt som ikke er direkte knyttet til jobben og deres apper og programmer. Den nettleseren har jeg instalert selv. Det har vært gull verdt innimellom. Den brukes aldri til noe jobbrelatert. Dessverre går det mot at jeg MÅ skaffe jobbmobil for å logge på enkelte jobbområder og programmer. Jeg ønsker ikke at arbeidsgiver skal eie mobilnummerer mitt, det har jeg brent meg på før et annet sted. Kanskje rekker jeg å bli pensjonist først.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-03-23, 10:53   #367
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg trodde, i all min middelklassenaivitet, at når jeg har brukt opp sykepengeretten min, får jeg 66% av lønna mi. Men det gjør jeg ikke. Det er 66% av gjennomsnittet for de tre årene FØR jeg ble syk. Som for mitt vedkommende betyr de tre årene jeg var nyutdannet og høyst ufrivillig jobbet deltid fordi det var det jeg fikk. Så jeg får 66% av omtrent 50% av det jeg tjener nå. Hadde jeg ventet en måned (til etter nyttår) med å få kreft hadde det utgjort litt over hundre tusen i forskjell på beregningsgrunnlaget.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-03-23, 11:03   #368
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Fy søren, Input. Det er jaggu dyrt å være syk.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv  
Gammel 28-03-23, 11:42   #369
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Jeg har gått på en lignende smell som deg, Input. Det går økonomisk rundt så lenge jeg er i delvis jobb, men pensjonsmessig går det på trynet når den tid kommer. Hvis jeg har forstått rett på de som kan det her på jobben. Det er noe med at jeg har for lav uføregrad og resten av inntekten nå kommer fra SPK, noe som ikke gir pensjonsgrunnlag tror jeg. Ikke spør om detaljer og slikt, jeg forstår ikke noe.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 28-03-23, 11:47   #370
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Ja, det stemmer Strå. Skulle du blir 100% ufør er det bare lønna di som er med i beregningsgrunnlaget. Det er mange som har fått svi for den.

Jeg synes jo det er greit at man ikke får 100% lønn etter et år, men jeg synes samtidig at dette var mer brutalt enn det burde være. Fordi jeg bare fikk deltidsstillinger benyttet jeg muligheten til å studere ved siden av jobb de tre årene, og det medførte et kraftig lønnshopp i 2021, i tillegg til at jeg endelig fikk fast, full jobb. Men det hjelper jo ikke nå...

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-03-23, 23:54   #371
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Det snør igjen. Jeg er så lei denne vinteren.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 00:06   #372
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Så kjipt Input!

Det skjedde det samme med meg den første gagen jeg ble ufør, men jeg kom litt bedre ut av det siden jeg jobbet som lærer før jeg ble førskolelærer. Selv om jeg jobbet deltid.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 09:17   #373
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Hvem eier kontoen det er betalt fra?

Jeg eier kontoen. Uansett er det jeg som har all kontakt med de to veldedige organisasjonene vi i hovedsak støtter, og slik ønsker vi også at det skal være framover. Vi kan jo dele både lån og renteutgifter mellom oss slik vi ønsker, men altså ikke fradrag for innbetalinger til veldedige organisasjoner.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 09:39   #374
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Det snør igjen. Jeg er så lei denne vinteren.

Jeg også!

Nå sitter jeg i telefonkø til legekontoret for å få bestilt en time for å sjekke crp. Jeg vedder MYE på at den har gått opp igjen. Den var på 60 forrige onsdag, da håpet kreftlegen og jeg at det var en virusinfeksjon, siden formen hverken er verre eller bedre. Men nå mistenker jeg at den er høyere, ser det på pulsklokka, blant annet.

Men telefonkø - ringte på sekundet når de åpnet, ble nummer 3 i køen, og det er jeg ennå, femten minutter senere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 09:50   #375
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Nyhetsmorgen gikk i bakgrunnen i dag, og jeg hørte utsagnet "Det er ikke norske skattebetaleres jobb å hente terrorister til Norge". Ingen premie for å forstå at dette utsagnet kom fra en FrP-politiker.

Det er en så utrolig teit måte å diskutere på. For ikke å snakke om denne FrP-politikerens nedlatende tone. Er man ikke uskyldig til man er dømt? Ikke ifølge FrP. Disse kvinnene er både "kaldblodige terrorister" og er slett ikke noen "gode og ansvarlige omsorgspersoner".

Jeg blir så irritert av denne måten å diskutere på. Det er ikke snakk om å hente terrorister til Norge. Det er snakk om å hente hjem norske statsborgere som i tillegg har tre unger som uansett er fullstendig uskyldig oppe i det hele.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 09:52   #376
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Men telefonkø - ringte på sekundet når de åpnet, ble nummer 3 i køen, og det er jeg ennå, femten minutter senere.

Jeg har opplevd det samme. Min teori er at det er mulig de har "åpnet", men det er ingen som tar imot samtaler. Jeg ventet en gang i 20 minutter før det skjedde framrykking i køen.

Selv bor jeg såpass nært min fastlege at om jeg skal ha time på dagen, så går jeg heller og snakker med de som sitter i resepsjonen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 09:57   #377
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Mulig det var det som skjedde her også, for jeg var nummer tre i køen i femti minutter, men så gikk det bare 8 minutter til før jeg fikk svar. Men da jeg fikk svar hadde de ingen flere ledige akutt-timer for i dag og måtte gi meg time i morgen.

På mitt legekontor får man ikke lov å bestille av de i resepsjonen. Selv når jeg er på legekontoret og får beskjed om å bestille oppfølgingstime. Da må man enten ringe dem eller bruke pasientsky-appen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 10:06   #378
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Mulig det var det som skjedde her også, for jeg var nummer tre i køen i femti minutter, men så gikk det bare 8 minutter til før jeg fikk svar. Men da jeg fikk svar hadde de ingen flere ledige akutt-timer for i dag og måtte gi meg time i morgen.

Det er virkelig ikke akseptabelt. Jeg ville kontaktet legevakta, for du trenger hjelp i dag! Jeg ringte til legevakta en søndag, og ble veldig beroliget av den bistanden jeg da fikk. Vi ble enige om at jeg skulle se det an, og kontakte fastlege dagen etter. Hvis jeg ikke fikk time, så var jeg hjertelig velkommen til å komme til legevakta.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 10:19   #379
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Her får man ikke komme på legevakt i fastlegens åpningstid (dersom man har en fastlege i kommunen).
Fortsatt god bedring, Input!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-03-23, 10:26   #380
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.188
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden # 14

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Her får man ikke komme på legevakt i fastlegens åpningstid (dersom man har en fastlege i kommunen).

Hvis fastlegen ikke har mulighet til å gi deg tid, så er jo en slik løsning uholdbar. I Oslo er det i alle fall ikke slik. Heldigvis.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no