Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kari Jaquesson og Syria

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-18, 23:56   #1
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kari Jaquesson og Syria

Kari Jaquesson er ikke ei jeg har fulgt særlig med på, men har selvsagt fått med meg at hun er TV-treningsdame.

Det jeg ikke visste var at hun nå fronter konspirasjonsteorier av verste sort.
Jeg ble oppmerksom på det etter at jeg så noen lenket til facebooksiden hennes. Den var mildt sagt sjokkerende lesning.

Nå har hun vært i Trondheim, invitert av et lokallag av Rødt:
https://www.adressa.no/meninger/2018...t-16916642.ece

Jeg var ikke tilstede på møtet, men jeg synes det er trist å lese at hun ikke møtte mer motstand.

Er hennes rolle som konspirasjonsteoretiker viden kjent? Hva med miljøet hun representerer. Er det stort?


Neste gang håper jeg det politiske lokallaget inviterer noen av de mange syriske flyktningene som har vært øyenvitner til og vært rammet av det Jaquesson bagatelliserer.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 00:06   #2
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kari Jaquesson og Syria

Hun har vært helt ute å kjøre lenge. Det som er trist er at hun får holde foredrag helt uten at noen sier henne i mot. Hun burde møtes med motstand og fornuft, ikke klapp på skulderen.

Spør du meg behandles hun alltfor høflig både av media og folk.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 00:55   #3
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kari Jaquesson og Syria

Hun mistet meg da hun i sin tid fjollet i vei om kropp, kosthold og "riktige" vaner.

Hva hun mener om Syria, gidder jeg ikke en gang å finne ut av.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 01:11   #4
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquesson og Syria

Ja, det er lenge siden det rablet for henne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 05:11   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquesson og Syria

Joda, dette har hun hold på med en stund. Klin kokos. Hun og Steigan er kokovenstre, med mye til felles ytterste høyre.
Her er en annen rapport fra møtet: https://www.minervanett.no/tapenes-antiimperialisme/

Og her er litt om hennes oppstart som konspirasjonsteoretiker: https://www.vg.no/nyheter/meninger/i...lle-spoersmaal

__________________


Sist redigert av Tallulah : 14-06-18 kl 05:19.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 09:13   #6
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kari Jaquesson og Syria

Dette er jo bare trist. Jeg var klar over at hun var koko, men dette tar jo kaka. Bagatellisering av en så forferdelig krig, og konspirasjonsteorier rundt hjelpearbeider.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-18, 20:03   #7
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kari Jaquesson og Syria

Jeg så det møtet og lurte på hvorfor man skulle ville høre på henne om det temaet. Synd det ble satt opp et sted det ofte er mye bra program.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no