Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-07-15, 22:43   #1
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du har en Dixie-veske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg vurderer ønske meg denne:
http://www.moolo.no/vesker/dixie/dixie-veske-kirkenes

men tar gjerne innspill og erfaringer.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 22:57   #2
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg elsker min Molly i burned tan, ønsker meg den egentlig i dark også. Og kanskje en clutch, og kanskje en bag... Henger her for tips
http://www.moolo.no/vesker/dixie/dix...lly-burned-tan

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 22:58   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Nima, her.

Jeg elsker min Molly i burned tan, ønsker meg den egentlig i dark også. Og kanskje en clutch, og kanskje en bag... Henger her for tips
http://www.moolo.no/vesker/dixie/dix...lly-burned-tan

Jeg vurderer om Molly er mer aktuell. Men blir den veldig "bag"?

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 23:01   #4
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Nei jeg synes ikke det er en bag, men det er en litt stor veske.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 23:02   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg har den du linker til i grått. Veldig fornøyd etter et halvt års bruk. Den er ganske stor, men det trenger jeg. Har både lang og kort reim.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 23:02   #6
Nima
Stadig innom
 
Nima sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Innlegg: 807
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Kirkenes var forresten også fin.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 23:03   #7
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har den du linker til i grått. Veldig fornøyd etter et halvt års bruk. Den er ganske stor, men det trenger jeg. Har både lang og kort reim.

Fin i grå også ja, kanskje det er enda mer aktuelt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-07-15, 23:29   #8
Engasjert
Stressa før
 
Engasjert sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.368
Engasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populærEngasjert er populær
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg er veldig glad i min Molly i burned tan. Den er akkurat så stor at jeg får med meg det jeg vil, men den er også helt ok hvis det ikke er så mye i den. Jeg hadde et krav om at jeg måtte få med meg Macbook Air 13 tommer (i etui) i veska, og det går helt fint.

Den er såpass stor at jeg ikke velger å gå med den på en shoppingtur på senteret.

__________________
Mamma til fire unge voksne på 19-26 år
Engasjert er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 00:15   #9
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Kan en sånn funke som en jobb-veske? (Lærer, men drar ikke på digre rettebunker.)

Og i tilfelle hvilken? Jeg liker forresten grå, men jeg ser ikke bilde av disse veskene i grått?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 00:17   #10
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Åh! Denne fargen var fin!

http://www.moolo.no/vesker/dixie/dix...dpid=2441&qt=1

Hvor stor er denne? Målene står oppgitt, men jeg ser det ikke for meg i praksis.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 10:54   #11
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Eg prøvde å bestille ein modell som var utsolgt i vinter. Men eg vurderer å prøve på ny. Dei ser veldig fine og passe romslige ut.


Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Åh! Denne fargen var fin!

http://www.moolo.no/vesker/dixie/dix...dpid=2441&qt=1

Hvor stor er denne? Målene står oppgitt, men jeg ser det ikke for meg i praksis.

30 cm (høyden) er det same som langsida på A4-ark. Det er i underkant av 20*30 - min målestokk når eg nettshopper.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 11:14   #12
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg har en Dixie-veske. Den var den eneste som var fin og samtidig var stor nok til å bære på det monsteret av en bærbar pc som sjefen min mente at jeg trengte. Den holdt faktisk i remmene, og det var jeg ikke sikker på om den skulle klare.

Nå har jeg byttet jobb, og har fått en nett, liten pc, så nå har jeg parkert veska også.

Men altså, god erfaring med slitestyrke og at den holdt seg pent.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 11:30   #13
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg vurderer ønske meg denne:
http://www.moolo.no/vesker/dixie/dixie-veske-kirkenes

men tar gjerne innspill og erfaringer.

Jeg har nøyaktig denne. Jeg synes faktisk ikke den er så stor. Men jeg liker den skikkelig godt. Litt tung, men det overlever man.

I tillegg så har jeg noe som ligner på denne
http://www.moolo.no/vesker/dixie/dix...385-burned-tan

Veldig fornøyd. Synes burned tan er mest tidløs

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 11:44   #14
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg har en, kjøpt for 1,5 år siden ca. Fungerer veldig fint som jobbveske, god slitestyrke og god plass.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 11:45   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg har en, kjøpt for 1,5 år siden ca. Fungerer veldig fint som jobbveske, god slitestyrke og god plass.

Hvilken type har du?

Jeg bare elsket den sandfargen, men finner bare Meldal i den fargen. Tror jeg liker den veska best også.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 11:46   #16
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av D'Arcy, her.

I tillegg så har jeg noe som ligner på denne
http://www.moolo.no/vesker/dixie/dix...385-burned-tan

Den har jeg også, må være 7-8 år siden jeg fikk den. Super veske, har brukt den veldig mye. Jeg har bært mye tungt i den, og det er likevel ikke antydning til at remmer og fester er slitte. Den begynner å se litt shabby ut nå, men det er fordi jeg gjentatte ganger har klart å søle vann i den. Likevel har den mange bruksår igjen.

Nå fikk jeg lyst på en litt mindre dixie-veske.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 11:47   #17
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg prøvde å bestille ein modell som var utsolgt i vinter. Men eg vurderer å prøve på ny. Dei ser veldig fine og passe romslige ut.




30 cm (høyden) er det same som langsida på A4-ark. Det er i underkant av 20*30 - min målestokk når eg nettshopper.

Takk! Så det blir ca som å legge to ark ved siden av hverandre da? A3? :domm: (og i tillegg :syktvondtihodetidag: )

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 12:09   #18
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.201
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Jeg har ingen Dixie-veske, men en annen som ligner veldig på den du vurderer, og den frustrerer meg litt. Når den er høyere enn den er bred forsvinner alt man leter etter ned i bunnen av vesken.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 16:26   #19
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Ja er veldig fornøyd med min Dixie veske.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-07-15, 16:28   #20
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du har en Dixieveske; hvilken? Er du fornøyd?

Mollyvesken ROPER på meg!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no