Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Fjellstøvler for tykke legger

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-07-18, 00:06   #1
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Fjellstøvler for tykke legger

Jeg investerte for noen år siden i et par fjellstøvler i skinn fra Alpha (tror jeg det var). De går et lite stykke over ankelen. Men jeg føler at jeg er for tykk slik at det ikke blir behagelig å dem på.

Andre med samme utfordring som har en anbefaling?

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-18, 10:50   #2
Kaprifol
Kjernesnill
 
Kaprifol sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.390
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fjellstøvler for tykke legger

Det er ikke godt å gå med støvler som presser bare litt feil, hvis du bruker støvelen over flere timer blir det gjerne skikkelig vondt.

Jeg ville tatt meg en tur på Oslo sportslager hvis du har muligheten til en tur til Oslo, gå opp i Fjellavdelingen i 2. etasje og prøv støvler. De har mange ulike merker, selgerne er flinke, og jeg tipper det er alle typer legger og ankler innom der. Det er jo stor forskjell på om du er en lang senete type eller en kort og muskuløs legg.

__________________
2003 - 2007

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no