Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-18, 16:51   #41
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Nettopp - det er en mild syre som løser opp keratinet - samme som i babyfeet, vel?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 14:03   #42
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Kan oppdatere her med at jeg har hatt min første laserbehandling for noen uker siden. Og huden min er allerede så bra! Jeg er visst en perfekt kandidat for laserhårfjerning fordi jeg har mørke, kraftige hår. Allerede etter en behandling er hårmengden betydelig redusert. Det er mye mindre hår og det tar lang tid før de kommer ut igjen. Dermed kan jeg barbere sjeldnere og huden blir ikke sår. Etter laserbehandlingen har jeg ikke hatt en eneste nupp i huden eller innkapslede hår. Skal tilbake for flere behandlinger, men det må gå 10-12 uker mellom hver gang. Er så fornøyd!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 16:17   #43
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Jeg har arr enda etter et forsøk med kniv framfor "dame"høvel.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-18, 16:31   #44
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barbere leggene med gammeldags barberhøvel?

Kan heller ingenting om dette. Har brukt Silkepil siden jeg var 19. Byttet ut med ny en gang siden. Funker supert for meg.
Bruker som regel nappedelen men om jeg har dårlig tid så bruker jeg barbermaskindelen. Tørrbarbering.

Har dratt av hud langs hele skinnleggen med broren min sin høvel en gang jeg var tenåring og hadde dårlig tid og skulle ut. husker det blødde helt sykt og ble den tjukke svarte skorpen..

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no