Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Støvsuger til bruk i bil

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-18, 00:37   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Støvsuger til bruk i bil

Jeg trenger en støvsuger i garasjen, etter at jeg brant motoren på den gamle. Trenger ikke ha fancy munnstykke til parkett ol, men jeg vil ha sånne ekstra munnstykker av type med børste, og et smalt for steder det er vanskelig å komme til osv. Må tåle å bruke det smale munnstykket da, det var der den gamle streiket. Og litt sand og grus bør den også kunne klare.

Noen tips?

Miele til 4000 utgår.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-18, 10:19   #2
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger til bruk i bil

Jula selger en del ulike grovstøvsugere, det er kanskje noe for garasjen?

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-18, 11:30   #3
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvsuger til bruk i bil

Jeg har en fra Karcher. Denne tror jeg:

https://www.netonnet.no/art/hjem-og-.../238993.11223/

Jeg kjøpte den fordi vi hadde en liten lekkasje, men den er flott som garasjestøvsuger også. Jeg har ikke brukt den i bilen da, sjelden jeg gidder å støvsuge inni bilen. Tar det to ganger i året i forbindelse med dekkskift.

Den har ikke børste, men jeg tror at munnstykkene fra den vanlige støvsugeren kan brukes. Sånn på øyemål - har ikke prøvd. Den har smalt munnstykke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-18, 11:38   #4
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger til bruk i bil

Høvdingen har også den fra Kärcher på kontoret, og bruker den til bilen. jeg tror også det går an å bruke børster fra den vanlige støvsugeren på den. Eller gikk det å kjøpe en ekstra pakke? Husker ikke. Den suger godt i alle fall.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-18, 11:44   #5
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Støvsuger til bruk i bil

I linken fra Jula ligger en tilsvarende fra Stanley, som har flere munnstykker i pakken.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-18, 14:01   #6
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Støvsuger til bruk i bil

Aha, supre tips, jeg har jo tidligere bare tatt med vår vanlige støvsuger ut, og etter at vi flyttet og fikk sentralstøvsuger, flyttet den andre ut i garasjen.
Har ikke tenkt tanken en gang på å se på slike, men har Jula 10 min unna, så da skal jeg ta en titt!

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-04-18, 17:14   #7
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.766
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Støvsuger til bruk i bil

Vi kjøpte en på Mekk nå. Skal brukes til garasjen/bil/båt etc. Tror gubben betalte 1200,-
Sentralstøvsuger i huset.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no