Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Listhaug og hennes unnskyldning

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-04-18, 23:38   #441
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Listhaug og hennes unnskyldning

Listhaug og hennes disipler hyler så høyt om ytringsfrihet, men det er jo ikke slik at man kan skrive og si akkurat hva man vil på sosiale medier når man har synlig, offentlig jobb der man på mange måter er en rollemodell? Jeg ser for meg et scenario der jeg skriver grove beskyldninger mot en annen skole på FB, beskyldninger som kaster bensin på bålet i en allerede opphetet konflikt, og som fører til frykt og usikkerhet hos mange som leser det. Rektor ber jeg om å slette FB-statusen umiddelbart, men jeg nekter. Jeg mener, jeg ville jo fått sparken hvis jeg gjorde noe slikt, hvorfor skal en justisminister få ture fram som hun vil?
Nå måtte hun til slutt ta konsekvensene, selvsagt, men forbløffende mange mener jo at det var urettfeigt at hun måtte gå.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no