Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-01-17, 16:56   #21
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.482
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Kun én kjole?

At det også må presiseres liksom. Det er skoleball.

Jeg tror det er vanlig på noen skoler å ha en "ballkjole" først, og en kjole som det er lettere å danse i senere på kvelden.

Hos oss tror jeg regelen er ingen limo, og skolen arrangerer bruktsalg av kjoler hvert år. Ellers vet jeg ikke - min går ikke i tiende enda. Så på FB at årets tiende-klassinger hadde hatt kurs i dans og etikkette ( ) som forbredelser til ballet.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:07   #22
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Kun én kjole?

At det også må presiseres liksom. Det er skoleball.

Jeg har skjønt at det noen steder har vært vanlig å bytte kjole midtveis, så jeg skjønner presiseringen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:07   #23
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Dette er jo fremmed for meg merker jeg, men det at man fokuserer sånn på kjolene - er det med og bremser eller opprettholde en kultur der kjoler skal være veldig fancy?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:18   #24
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

:sukker dypt fra magen: Jeg var i FAU forrige skoleår da jeg hadde 10.klassing, og vi hadde akkurat den samme diskusjonen der. Det kom forslag om at elevene måtte få beskjed om at de kunne snakke med lærer/helsesøster/hva-har-du dersom de ikke hadde råd til å gå på ballet, og så skulle skolen sørge for å betale inngangsbilletten. Vel, den var på 70 kroner, og for mange familier er det ikke der skoen trykker. Det er alt det andre rundt som skaper problemer for ungene, ikke inngangsbilletten. Det er utenkelig å gå med kjole som er brukt før, man må ha sko som matcher, man må ha oppsatt hår, og på noen skoler er altså foreldrene så fullstendig ute og kjører (!) og skoleledelsen så tafatt ,at fjortisene til og med ankommer festen i limousin. Jeg synes det er bra at FAU tar til orde for moderasjon, men jeg tror ikke det hjelper så mye når moderasjon og måtehold liksom blir en "happening" det også. Dette handler jo om holdninger som må innarbeides fra barna er små, og først og fremst ved at vi voksne er gode forbilder. Det er ikke kun det faktum at noen klassekamerater kanskje ikke har råd til å bli med på ballet som bør være grunnen til at man ikke bruker 7000 kroner på en fest. Synes jeg.

Og sånn direkte til HI: Jeg er ikke kjempegod på redesign selv, og ville foretrukket en invitasjon som oppfordret til et kostnadstak og til at det var helt OK å få med brukte kjoler. Jeg, og sikkert mange med meg, har ikke overflod av tid og praktiske evner, så et ball med tema "redesign" tror jeg dessverre heller ikke hadde falt i så god jord hos alle.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:19   #25
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har skjønt at det noen steder har vært vanlig å bytte kjole midtveis, så jeg skjønner presiseringen.

Høres spinnvillt ut!


En ting jeg lurer på med disse ballene.
De er arrangert av hvem?
Altså siden fau har rolle inn med tanke på kåringer osv.

Man snakker så fint om gratisprinsipper, men når det gjelder sånne semiskolearrangement så kan det være snakk om limo, to kjoler, frisør, sminke osv.

Er ball noe man "må" være med på for å høre til?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:40   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Men hallo - greit å gå med brukte kjoler? Er dette lala-land? I hvilken verden kan kjoler bare brukes én gang?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:45   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men hallo - greit å gå med brukte kjoler? Er dette lala-land? I hvilken verden kan kjoler bare brukes én gang?

Begge kjolene kanskje bare en gang?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-01-17, 17:59   #28
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Priser meg lykkelig over å bo et sted der nyttårsballet betydde kjole fra hm og «vorspiel» der jentene krøller hverandres hår og sminker hverandre. Ingen limo og minimalt med press.

__________________
2000, 2003, 2010
og engelen Guro 2011
ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 13:43   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Jeg ville gitt blanke i et kostnadstak på kjole i hvert fall. Med en åttendeklassing med uferdig figur med masse valpefett, ustabil selvtillit og ønske om å slippe hele ballet fordi de andre er så fine i «gå-rett-inn-i» kjolene sine (i motsetninger til store endringer eller tilpasninger) SP tar jeg det vi får, altså, som passer! Nevnte jeg at vi fikk en ukes varsel om ball? Ingen utenlandske nettbutikker som du kan satse på leverer innen den tid.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 13:51   #30
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Da vi avsluttet på ungdomsskolen hadde vi hverdagspenklær og spiste gryterett i gymsalen.

Da mitt barn hadde avslutning, hadde de også alminnelige penklær og spiste gryterett i gymsalen. De hadde pent dekket bord med bordkort, det var taler og blomster og klassequiz. Masse bilder ble tatt.

Ingen avgift. Skolen sponset 50 kr pr pers, som de gjør for hvert avgangskull, og resten var fra klassekassa, som uansett skulle tømmes. Hadde vi hatt mindre i klassekassa, hadde vi hatt enklere mat, eller hatt med hjemmefra.

Tror ikke vi eller våre ungdommer har det mindre moro eller får færre minner enn dem med frisør og marengskjoler. Kanskje tvertimot.


Sist redigert av Charlie : 13-01-18 kl 13:58.
Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 13:56   #31
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Hvordan har foreldrene "kontroll på kåringene", egentlig? Jeg var vakt på et ball med kåringer hvor rektor og assrektor var involvert, det er det kleineste noensinne.

På vårt ball nå før jul hadde de kåring der eleven skulle stemme ved bordene de satt. (Helt på trynet i utgangspunktet, skulle aldri ha skjedd.) Det som deretter skjedde var at når stemmetellingen var over så kom rådgiveren vår som hadde ansvaret bort med lista over de såkalte vinnerene. Vi så med en gang at her var 5 av 6 av de som vant (2 pr trinn) rett og slett var mobbing. Vi bare valgte å la hele kåringen gå ut uten å lage noe nummer av det. I etterkant skrev rektor på hjemmesiden at vi avlyste det fordi vi så at det var et "rigget" valg. Jeg er veldig glad for at det ikke ble noe av den kåringen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 13:57   #32
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.409
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Jeg er også mammatypen som verken syr om klær eller fikser hår og negler, så min unge hadde blitt seende ut deretter om jeg skulle fikse. Samtidig syns jeg det er hårreisende at ungdomsskolejenter skal måtte fikses av profesjonelle for et skoleball.

Hva med å arrangere felles fikse-vorspiel for jentene, der mødre av riktig kaliber bistår med hår og sminke til alle jentene? Eller vil det også medføre unødvendig utseendepress?


Sist redigert av Timar : 13-01-18 kl 16:20.
Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 13:57   #33
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Kun én kjole?

At det også må presiseres liksom. Det er skoleball.

Det måtte vi hos oss også. 10. Klassingene ønsket to, en lang til middag/ankomst og kort til etterpå.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 14:13   #34
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Hos Oss har de heldigvis kontroll på kostnaden. Det er ikke lov med annen transport enn kjøring av foreldre. Heller ikke lov med voor og nach, alt i inkluderingen navn.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 14:42   #35
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Her hadde de salg av brukte finklær på skolen noen uker før. De som hadde finklær som ikke passet kom med dem før på dagen og fikk hele summen klærne ble solgt for. Man kunne maks ta halv pris i forhold til det man betalte selv.

Ellers la de føringer for at man ikke skulle trenge oppsatt hår og mye sminke.

Selv betalte vi 280 kroner for en fin kjole fra ebay og ca. det samme for sko og en liten clutch. I forhold til bilder jeg har sett fra ballet med grupper av jenter syns jeg hun var like fin som alle de andre. Skal innrømme at hun var på frisør like før, men kun for en klipp som uansett var på tide og ville bli gjort før jul.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 16:25   #36
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

For meg kunne hele ordningen med ball vært avskaffet. Syns det taler for en avskaffelse når behov som limoforbud og krav til redesign i det hele tatt er et issue. Jeg kan ikke se noe positivt egentlig. Det er jo bare show-off for de populære og nok en arena for å føle seg mislykket for de som ikke er så populære. Skolearrangementer er i mine øyne noe man bør ha dersom det fremmer et godt skolemiljø. Skoleballene, slik de mange steder har utviklet seg gjør det motsatte. Bare tull.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 16:27   #37
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

For meg kunne hele ordningen med ball vært avskaffet. Syns det taler for en avskaffelse når behov som limoforbud og krav til redesign i det hele tatt er et issue. Jeg kan ikke se noe positivt egentlig. Det er jo bare show-off for de populære og nok en arena for å føle seg mislykket for de som ikke er så populære. Skolearrangementer er i mine øyne noe man bør ha dersom det fremmer et godt skolemiljø. Skoleballene, slik de mange steder har utviklet seg gjør det motsatte. Bare tull.


Vi har faktisk nesten 100 % oppmøte på våre ball, men det er jo noe vi jobber for da. Vi har rundt 450 elever.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 16:48   #38
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Hos oss er det kun for 10. klasse og det er i skolens regi. De øver på danser i gymmen på forhånd, og lærerne er med. FAU stiller med vakter - vanligvis 9. klasseforeldre.
Totalt limo-forbud og det avholdes bruktkjolesalg på forhånd. Limo er strengt forbudt. Ballet er ferdig kl 23.30 - og siden dette er i skoleregi, avspaserer de frem til 1130 dagen etterpå.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 17:43   #39
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vi har faktisk nesten 100 % oppmøte på våre ball, men det er jo noe vi jobber for da. Vi har rundt 450 elever.

Men det trenger vel ikke være bra for skolemiljøet selv om det er 100% oppmøte? Det er vel ikke sikkert at alle som er til stede har det gøy, verken under festen eller i prosessen med å finne riktig antrekk, selv om de opplever at det blir sett på som en selvfølge at alle skal delta.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-18, 17:47   #40
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skoleball - igjen, eller vinterfest om du vil ;)

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Men det trenger vel ikke være bra for skolemiljøet selv om det er 100% oppmøte? Det er vel ikke sikkert at alle som er til stede har det gøy, verken under festen eller i prosessen med å finne riktig antrekk, selv om de opplever at det blir sett på som en selvfølge at alle skal delta.

Ballet vårt går for å være bra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no