Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Itours AS

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-09-12, 13:18   #1
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Tommel ned

Itours AS

Jeg må bare få lov til å fraråde alle som søker etter flybilletter til utlandet på nett å bestille gjennom itours as. Makan til møkkaselskap!

Vi fant flybilletter til Thailand på kelkoo.no og trykket på spesifiseringen. Billettene ble da solgt gjennom itours as. Vi sjekket at de var medlem av reisegarantifondet og bestilte. Vi skal fly med Lufthansa og Austrian air. Ok flyselskap begge to! Absolutt ingenting har gått som det skulle. Betaling gikk ikke gjennom (og ja, det var selvsagt penger der). Når betaling gikk gjennom fikk vi beskjed at det var ikke flere billetter til den prisen og de skulle booke oss om til en "super" rute med ugunstige tider og 6-7 timer transfertid. Det godtok vi ikke, og fikk opprinnelige billetter. Etter det har to til skulle bestille sammen med oss og har opplevd akkurat samme problemer. Prisen har steget fra vi bestilte, men fortsatt sier de at det ikke er billetter. Hvorfor pokker legger de ut billetter til en pris de ikke kan gi?! Kundeservice hos itours er en vits. Enten tar de ikke telefonen, ellers får man ikke hjelp. Bare rot. Vi har kontaktet flyselskapet direkte og fått bekreftet bookingen, men magefølelsen min er ekstremt dårlig og jeg er sikker på at det dukker opp flere skjær i sjøen før vi reiser neste sommer.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no