Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Cøliaki-spørsmål

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-19, 17:53   #1
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 14.998
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Cøliaki-spørsmål

Jeg skal bake kake og ha med til klassen min i morgen, og har to elever med cøliaki.

Har kjøpt inn Toro langpanne-sjokoladekake, der det står at den er glutenfri. Men - jeg har jo ikke et "glutenfritt kjøkken", og har ikke mulighet til å bruke utstyr som ikke har vært i kontakt med gluten. Betyr det at løpet er kjørt uansett (i så fall vurderer jeg å kjøpe inn noe kjeks el.l. og ha med til de to), eller holder det at jeg rengjør utstyret litt ekstra godt før bruk?

Jeg skal selvsagt informere de to det gjelder om dette så de kan vurdere selv, men har lyst til å være forberedt så de ikke sitter der uten noe å spise når de andre får kake.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
 

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no