Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva skal du lage til jul (gaver)?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-10, 11:27   #21
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mannen synes jeg er litt teit som lager ting, han tror ikke at folk synes noe om å få det. Men da er han litt teit ikke sant? Jeg skulle ønsker at jeg hadde venninner som lagde ting til meg. Jeg liker hjemmelagde ting.

I fjor da søsteren min begynte å åpne gaven fra meg utbrøt hun "jeg er så spent - du lager alltid noe fint". I år har hun bedt om et fargerikt skjerf (der står jeg litt fast - noen som har oppskriftsforslag? Helst noe som kan strikkes på toget.)

I år har jeg tørket selvplukkede traktkantareller. Jeg har strikket en lue og to halser så langt. Jeg holder på med et teppe.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 11:53   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mannen synes jeg er litt teit som lager ting, han tror ikke at folk synes noe om å få det. Men da er han litt teit ikke sant? Jeg skulle ønsker at jeg hadde venninner som lagde ting til meg. Jeg liker hjemmelagde ting.

Dummeste. Han er teit ja, både jeg selv og de aller fleste jeg kjenner elsker å få hjemmelagde gaver. Jeg setter utrolig stor pris på feks. hjemmestrikk av alle slag, jeg elsker å få strikkede gaver. Skjerf, votter, luer og annet, jeg blir sjelden så glad som når jeg får det. Minsten fikk en nydelig hjemmestrikket ullbukse av Fibi julen 2008, den brukte han flere ganger i uka og jeg gråt nesten da den ble for liten. Jeg elsker andre hjemmelagde gaver også. Mat, konfekt, lys og annet. Sjel.

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg er ikke spesielt glad i mandler, men tar det fremfor sild.

Du skal slippe å få sild altså. Jeg tenkte å lage det til mamma og svigers, de elsker sånt. Jeg er litt delt, synes det er helt greit men kaster meg ikke over det, liksom. Vanlige mandler er jo boring, men salte mandler har en helt annen konsistens enn vanlige. De er mer porøse og smaker nydelig.

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Oppskrift på salte mandler?

Jeg lager dem etter noenlunde denne oppskriften, men lar dem trekke i alt fra en halvtime til et par timer. 4 timer er sikkert bedre altså. Jeg skolder dem ikke, og så tørker jeg dem i ovnen på ca. 150 grader i stedet for 100. Og etter ca. halve tiden har jeg på smørklatter over mandlene og lar det smelte litt før jeg vender rundt på mandlene med to skjeer, slik at alle er smørglinsende, så setter jeg brettet inn igjen og lar dem stå til de er ferdige. Du kjenner fort om de er ferdige ved å ta ut en mandel og smake på den. Den skal være porøs, ikke så "mettet" som vanlige mandler. Lett og porøs, altså. Ikke brent!
Så tar jeg dem ut, strør over masse, masse maldonsalt og lar dem avkjøles før jeg har dem på glass og strør over kanskje litt mer maldonsalt. Røkt maldonsalt er digg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:09   #23
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Åh, de mandlene hørtes skummelt gode ut.
Hvor lang holdbarhet er det på dem tror du? Hadde jo vært dumt om man laget for tidlig, sånn at man må spise opp alle selv og lage nye til julegaver.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:11   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Hmm jeg aner ærlig talt ikke. Jeg pleier å lage dem i midten av desember, sånn ca. De holder seg vel egentlig ganske godt på tette glass altså, jeg vet at min mor (som er litt manisk med kaloriene) spiste litt og litt av dem til langt uti februar.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:24   #25
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Jeg lager hvert år hjemmelaget marsipan, eggelikør, div kaker og konfekt samt ulike typer sild. Det vet jeg blir satt pris på. En eldre venn av vår familie får alltid en dør dekorasjon/krans som jeg lager til 1 søndag i advent samt litt julekaker.
Gleder meg alltid til førjulstiden.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:29   #26
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Fotokalendere av barna blir laget hvert år og gitt til oldermor og besteforeldre. I tillegg liker barna veldig godt at vi har en selv på veggen. Det er stor sats å vende om til ny måned og finne et nytt bilde.

Jeg har kjøpt inn litt fint stoff og annet som skal bli til engler, poser til smågaver og hjerter.

Bare jeg finner oppskrifthefte mitt nå, så er jeg igang. Det hefte hadde jeg for hånden for noen dager siden og nå er det bortevekk....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:29   #27
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Vi lager
cookies som skal gis bort, de ligger i glass som poden har pyntet.
Fotokalendere
Fotobok
Kongler som vi har sprayet med sølv
Lys som vi limer bilder på

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 12:30   #28
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Hvordan dekorerer man kubbelys? Det hadde vært noe for svigerinnene mine, tror jeg. Vurderer å bestille en forstørrelse av ett eller annet bilde til svigers/foreldrene mine, og ramme det inn. Men utover det blir det nok ikke noe mer hjemmelaget.


Man skriver ut bilder på vanlig papir og så legger man det på lyset med bakepapir over, bruker strykejern og stryker på svak varme.
Eller så finnes det også papir på panduro som er litt tykkere.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 16:27   #29
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hmm jeg aner ærlig talt ikke. Jeg pleier å lage dem i midten av desember, sånn ca. De holder seg vel egentlig ganske godt på tette glass altså, jeg vet at min mor (som er litt manisk med kaloriene) spiste litt og litt av dem til langt uti februar.

Jeg forsker på saken, de står i ovnen nå, men jeg etter mannens nasking å dømme er jeg redd vi aldri kommer til å finne ut hvor lenge de egentlig kan holde seg.
Takk for oppskrift.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 16:34   #30
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Gyda de var fine!

Jeg lager ikke mange julegaver selv, men 2-3 venninner får kjoler jeg har sydd/"gavekort" på kjole etter eget ønske. Pluss at jeg syr til noen småjenter.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 16:44   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.892
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Iset, hvor lenge i ovnen? Og med "trekke", menes det på varme eller skal de ligge i kaldt vann?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 17:01   #32
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Iset, hvor lenge i ovnen? Og med "trekke", menes det på varme eller skal de ligge i kaldt vann?

De skal bare ligge i en bolle med varmt vann. Ikke kokende, men varmt. Vet ikke hvorfor, men det er det som står i oppskriftene jeg har brukt.

Ja, hvor lenge i ovnen? Tror kanskje det blir rundt 20 minutter, avhengig av type ovn. De må ikke bli brent, så følg med etter et kvarter. Ikke er de så gode når de er for lite stekt heller, de MÅ ha den porøse, lette konsistensen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 17:26   #33
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Det er flere måter å gjøre det på, jeg vet at noen varmer baksiden av skjeer eller noe sånt. Jeg bruker varmepistol og bakepapir. Klipper ut motivet, bruker bare det ytterste laget, legger det på lyset, tar bakepapir på og varmer forsiktig med varmepistol. Hvis man ikke driver med kortlaging og scrapping så har man sikkert ikke en varmepistol. Jeg men at jeg leste at noen hadde sett det bli gjort på Youtube.

Når jeg tenker meg om tror jeg faktisk at vi har en varmepistol! Mannen brukte det da han prøvde å redde vår døende ps3.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 17:37   #34
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Jeg skal lage altfor mye. Planen er å strikke en bgh-dress, sokker, skjerf, lue, julekuler, sjal, pulsvanter og et par tunikaer.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 17:42   #35
TheVoice
priiiima donna
 
TheVoice sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.351
TheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populærTheVoice er populær
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Jeg må bare si jeg elsker hjemmelaget

Det eneste jeg har laget er et par hjemmestrikkede sokker i deilig eco ull i en fantastisk bringebærrosa farge, til en liten prinsesse jeg vet kommer på februar

__________________
TheVoice er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 17:43   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Jeg vil være amylins venninne. Savner å ha en mormor som strikker masse til meg.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 18:05   #37
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Har ambisjoner om å masseprodusere gaza votten...

__________________
00 04 10
era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 18:07   #38
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.923
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg vil være amylins venninne. Savner å ha en mormor som strikker masse til meg.

Takk, tror jeg! I alle fall til det første, sammenligningen med mormor stiller jeg meg mer skeptisk til.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 18:13   #39
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Den kan se litt uheldig ut ja. Var slett ikke det jeg mente, hehehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-10, 19:13   #40
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva skal du lage til jul (gaver)?

Jeg har strikket noen par votter som jeg skal gi bort. Deilige i tynn alpakka. Også har jeg tenkt til å prøve å strikke julekuler.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no