Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva irriterer deg på treningssenteret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 10:18   #121
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.162
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Folk som stirrer. Hva er greia med det?

Jeg faller eltt i staver når jeg er sliten eller trener hardt. Jeg kan godt komme på å oppdage at jeg glor på folk som gjør noe spesielt, eller, for eksempel, er helt uvanlig vakre. Jeg hadde sikkert glodd på deg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 10:26   #122
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:47   #123
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hmm, hvor skal jeg begynne ...

Jeg eier problemet stort sett, jeg vet det, men her er en liste over noe av det som irriterer meg:

1. At de har badevekt der.
2. Alt slankefokuset i form av plakater og kampanjer.
3. Fjortiser som prater skit i garderoben.
4. Folk som absolutt må snakke VELDIG HØYT om hvor ofte de er der.
5. Jenter i kategorien operert-operert-operert som okkuperer speilet fordi de tar bilder av seg selv.
6. Alle de som drikker proteindrikker. Hva skjedde med MAT, liksom?
7. Instruktører som brøler og sier ting som "er ikke dette LIVET, dere"

osv., osv.

Du bør komme på mitt senter - der er det ingen av disse tingene som er tema (kun at alle velger skapet LIKE ved mitt) - *billigste senteret i byen*

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 12:48   #124
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Folk som stirrer. Hva er greia med det?

Du er jo veldig fin da - kunne sikkert vært truende å glo på deg jeg også, litt sånn bergtatt i all min slitenhet.

At man stirrer på skrittet til folk synes jeg er ubehagelig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 13:56   #125
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Du er jo veldig fin da - kunne sikkert vært truende å glo på deg jeg også, litt sånn bergtatt i all min slitenhet.

At man stirrer på skrittet til folk synes jeg er ubehagelig.

Gjør man det!?

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 14:39   #126
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.357
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Gjør man det!?

Ja, gjør man virkelig det? ( , og tar på lang genser på neste trening.)

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:16   #127
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.687
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Gjør man det!?

Jeg vet ikke om den gemene hop gjør det, men jeg har opplevd det ja. Jeg hadde grå treningsbukse den dagen og friket ut og tenkte "har jeg fått mensen" - men joda. (nå skal det sies at vedkommend STIRRET ikke, han så ned og jeg la merke til det - så han var ikke sleezy med hensikt altså.) -

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:47   #128
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at jeg er veldig lite lett-irritert på trening. Det eneste jeg kan komme på som har irritert meg i de 15-20 årene jeg har gått på treningssenter, er folk med dårlig kroppslukt og skittent treningstøy. Jeg ser egentlig veldig lite på de rundt meg når jeg trener.


Sist redigert av Filifjonka : 20-03-13 kl 16:00.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 15:58   #129
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Etter å ha lest denne tråden skjønner jeg at jeg er veldig lite lett-irritert på trening. Det eneste jeg kan komme på som har irritert meg i de 15-2 årene jeg har gått på treningssenter, er folk med dårlig kroppslukt og skittent treningstøy. Jeg ser egentlig veldig lite på de rundt meg når jeg trener.

Nå har ikke jeg hengt på teningssentre så lenge som deg, men ellers undertegner jeg det du skriver.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 16:01   #130
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

15-20 skulle det være ja. Ikke 152, eller 15,2 eller hva nå det kunne tolkes som.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:31   #131
Jeanett
5barns mamma
 
Jeanett sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 1.034
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg irriterer meg egentlig over svært lite, men i går på spinningen da holdt det på å rable for meg. Dama foran drev å prompa og prompa.. Vist du er så utrolig dårlig i magen at du må prompe hver 5 min, da burde du faktisk ikke være på spinnngen!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:53   #132
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 09:53   #133
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Jeg drar opp denne fordi det er noe som virkelig, VIRKELIG irriterer meg og det er folk som fortsetter å prate med sidemannen når instruktøren starter timen - de snakker seg imellom samtidig som instruktøren er i gang . Det er jo uhøflig og ikke minst utrolig irriterende. Tror de at folk ikke hører dem? I forrige uke skjedde det både når jeg var på pilates og i en spinningtime. Voksne folk var det også.

Sånn. Der var det sagt. Nå kan jeg gå videre i livet.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 10:00   #134
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg drar opp denne fordi det er noe som virkelig, VIRKELIG irriterer meg og det er folk som fortsetter å prate med sidemannen når instruktøren starter timen - de snakker seg imellom samtidig som instruktøren er i gang . Det er jo uhøflig og ikke minst utrolig irriterende. Tror de at folk ikke hører dem? I forrige uke skjedde det både når jeg var på pilates og i en spinningtime. Voksne folk var det også.

Det syns jeg skjer veldig ofte når det ikke er på treningssenteret også. Syns det er ofte at folk må irettesettes for å snakke slik at det forstyrrer på arrangementer jeg. Og gjerne også når de har ungene med seg eller skal se på ungene fremføre noe. På jenta mi sin dansetrening fikk ikke foreldrene se på lenger fordi det var enkelte som ikke klarte å holde kjeft i 45 minutter og dermed forstyrret treningen.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-13, 22:08   #135
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg drar opp denne fordi det er noe som virkelig, VIRKELIG irriterer meg og det er folk som fortsetter å prate med sidemannen når instruktøren starter timen - de snakker seg imellom samtidig som instruktøren er i gang . Det er jo uhøflig og ikke minst utrolig irriterende. Tror de at folk ikke hører dem? I forrige uke skjedde det både når jeg var på pilates og i en spinningtime. Voksne folk var det også.

Sånn. Der var det sagt. Nå kan jeg gå videre i livet.

Som instruktør kan jeg si dette er MEGET irriterende, snakking, fnising, tulling+++. Ikke bare er det irriterende for meg som instruktør, men respektløst ovenfor de andre som prøver og følge med.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no