Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Saka som vart vekke...?!?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-06-13, 23:15   #1
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Saka som vart vekke...?!?

Høyrte på radioen på veg heim frå jobb i dag ei nyhendesak om at det no var vedteke eit forbod mot sal og bruk av anabole steroidar - rettnok var det ei overrasking for meg at dette ikkje allereie var forbode, men det får så vera, ein kan ikkje få med seg alt - tykte dette var ei sak eg godt kunne lesa litt meir om - ikkje minst av di det var sagt at dette forbodet vart stemt for av "dei fleste partia på Tinget"(eller noko slikt) og det kunne vore interessant å veta kven som ikkje var for eit slikt forbod - så eg sjekkar på nettutgåvene av alt eg veit om av "blekker" og nyhendekanalar - og det står pokker meg ikkje eit pip om dette! Ikkje ein stad! Kva er det som skjer? Har eg hallusinert? Eg meiner - det vart faktisk gjort eit ganske stort poeng av dette, meiner eg altså eg høyrde, på NRK - men neidå - heilt fråverande på nett!

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 23:19   #2
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Saka som vart vekke...?!?

Det ble sagt på kveldsnytt nettopp også, så du har ihvertfall ikke hallusinert.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-06-13, 23:22   #3
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Saka som vart vekke...?!?

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Det ble sagt på kveldsnytt nettopp også, så du har ihvertfall ikke hallusinert.

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:00   #4
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.669
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Saka som vart vekke...?!?

Salg og innførsel har vært forbudt, men det er nytt at kjøp, besittelse og bruk også blir det: http://touch.vg.no/article.php?artid=10110836

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 08:31   #5
Chiffre
Profesjonelt paranoid
 
Chiffre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Innlegg: 385
Chiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populærChiffre er populær
Standard

Sv: Saka som vart vekke...?!?

Denslags finnes alltid på regjerningen.no eller stortinget.no.

Chiffre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 10:31   #6
Didjeridust
Forelska
 
Didjeridust sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Innlegg: 843
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Saka som vart vekke...?!?

Opprinnelig lagt inn av Chiffre, her.

Denslags finnes alltid på regjerningen.no eller stortinget.no.

Takk - nyttig - var Venstre, altså som var mot dette...

__________________
Rart er fint
Didjeridust er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-06-13, 14:12   #7
Tyttebær
Ny-schmy
 
Tyttebær sin avatar
 
Medlem siden: May 2013
Hvor: Rogaland
Innlegg: 165
Tyttebær er litt kulTyttebær er litt kul
Standard

Sv: Saka som vart vekke...?!?

Jeg tror ihvertfall at du vant konkurransen om dagens lengste setning. Ja, eller gårsdagens da.

__________________
Ikke tro alt du tenker
Tyttebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no