Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Puppetur" til Oslo?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-01-10, 16:18   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

"Puppetur" til Oslo?

Jeg fikk gavekort på Triumph-butikken av min mor til jul. Så i dag skulle jeg finne meg en fin ny BH...
Fant flere fine i 80 F som har vært min størrelse nå i flere år. Men tydeligvis har kroppen min forandret seg mer enn jeg trodde det siste halve året. Har sett at jeg har måttet ha BH'n på de innerste hektene i det siste, men har tenkt at de er mindre elastiske nå enn da de var nye. Men nei, ingenting så fint ut... Prøvde 75G, hadde gått til nød, men hun i butikken var riktig lei seg for at de ikke har større. Beklaget veldig, hadde spurt lenge om de kunne få større størrelser, men ikke fått respons på det...
Så hun sendte meg ut med en lapp med "change.com" og "lalina.no", og ba meg reise til Oslo...

Så hvor er det bra å reise på puppetur i Oslo?... (husk, jeg er IKKE kjent i det hele tatt i Oslo, og kommer sikkert med tog)
Sendte mor mi en melding om hun hadde lyst til å bli med på puppetur. Det hørtes gøy ut svarte hun... (tror absolutt hun trenger å måles også for å få riktig størrelse)

Og vil noen kjøpe et gavekort på 500 kr på Triumph-butikk så bare si i fra

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 16:21   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?...

Triumf har ikke min størrelse heller, så ellers takk!

Vil absolutt anbefale LaLina! Veldig lett å komme seg dit, da det ligger rett ved siden av bussholdeplass med 37-bussen fra byen (Stensberggata holdeplass). Man kan forvente å bli litt tafset på, men det er det verd.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 16:22   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?...

Puppetur hørtes ut som en god ide.

Jeg har fått mye bedre hjelp på LaLina enn på Change. Bare sett av god tid, for det er få som jobber der og hver kunde tar lang tid.

Hvis du kommer med tog, så går buss 37 mto Nydalen rett fra jernbanetorget. Du skal av på det stoppet som heter Stensberggata.

Lykke til!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 16:34   #4
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?...

takk, takk!
Regner med at vi kommer på en ukedag jeg har fri, sikkert bedre enn på en lørdag...
Prøvde å komme inn på nettsiden nå, men er på jobb, og kom ikke inn der...
(...er ikke i tråd med sykehusets instruks for bruk av internett. Hvis du mener dette er feil, kontakt IT-brukerstøtte.... ehhh... tror ikke jeg kontakter IT nei )

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:03   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.018
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?

Dessuten hjelper det ikke å komme inn på nettsidene. De hjelper deg å finne rett størrelse, og det er ofte enn annen enn du trodde at du trengte.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:08   #6
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.327
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dessuten hjelper det ikke å komme inn på nettsidene. De hjelper deg å finne rett størrelse, og det er ofte enn annen enn du trodde at du trengte.

Ja, det skjønte jeg. Tenkte jeg bare skulle kikke der, og se om de hadde kart/veibeskrivelse. Det kan jeg gjøre hjemme

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:23   #7
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?

Også kan du jo søke opp noen av merkene de fører, som Freya, Panache, Fantasie, så vet du litt om hva du kan vente deg.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:40   #8
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.865
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?

LaLina har flinke ansatte, godt utvalg, og jeg synes kvaliteten på bh-ene virker bedre enn hos Change.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 17:46   #9
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Puppetur" til Oslo?

Veibeskrivelse er i grunn ikke veldig nødvendig. 37 bussen har påstigning rett utenfor Oslo City sin hovedinngang, og bussen stopper rett utenfor butikken. God puppetur!

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no