Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-17, 23:38   #21
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Brukte en time til Sandvika. Da dro vi 14.30. Ellers en del køkjøring etter det også. Særlig da alle skulle glane på kollisjonen like sør for Liertoppen. Tror vi kom like etter der skjedde. Alle blålysene traff vi nemlig nærmere Drammen.
Parkeringa ved Frognerbadet var stappa. Hvor i Monolittveien man kan parkere gratis var en liten gåte. Så det stod noen i veien før bussparkeringa, men sånn parkering liker ikke jeg. Bortenfor bussparkeringa var det god plass.
Og da vi dro så jeg at det var parkering på motsatt side av Frognerbadet, så jeg ville nok parkert der. Så ikke ut som det var mye biler ut og inn der.

Tusen takk for alle tips

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 12-08-17 kl 17:22.
star er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 00:25   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Håper dere fikk en fin dag!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 02:22   #23
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.432
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Må bare ile inn og si at jeg synes det var superenkelt å kjøre inn til Oslo city-området og finne parkering. Fulgte med på Tomtom Go på fonen (hadde lagt inn adressen), men mest fulgte jeg med på skiltingen, særlig i byggeområdet ved operaen.
Ut av byen fulgte jeg skiltene til Kristiansand, så det var veldig enkelt å kjøre innom Oslo, synes jeg.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-17, 17:21   #24
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.971
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo

Ikke noe problem å kjøre Ring 2. Strake vegen gjennom.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no