Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skolesekk til femteklassing

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-17, 00:28   #1
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Skolesekk til femteklassing

Jeg har en relativt spinkel gutt som skal begynne i 5.klasse. Sekken han har hatt begynner å bli slitt, og han trenger en ny. Størrelsesmessig sitter den gamle fremdeles fint, men den er noe barnslig for en snart ti år gammel gutt, og han ønsker seg ny nå som han begynner på mellomtrinnet. Tips til god og gjerne litt tøff sekk som ikke blir altfor stor?

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 00:35   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til 5.klassing

Beckmann sin på 30 liter eller den "nye" til Bergans?

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 19-07-17 kl 08:33.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 00:43   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolesekk til 5.klassing

Her gikk vi til beckmann 30l

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 07:52   #4
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.897
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolesekk til 5.klassing

Smale barn passer ofte godt til Troll sekker Våre har hatt det oppgjennom og vi er veldig fornøyde. Beckmann og Bergans har ikke sittet godt (for brede). Ark fører Troll.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 08:33   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til 5.klassing

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Smale barn passer ofte godt til Troll sekker Våre har hatt det oppgjennom og vi er veldig fornøyde. Beckmann og Bergans har ikke sittet godt (for brede). Ark fører Troll.

Obs og Toys R US/BR Leker har dem også.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 08:40   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.853
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolesekk til 5.klassing

Knerten er også en smal, kommende 5. klassing. Han har fremdeles sekken fra førsteklasse. Han mener selv at den holder et år til, men jeg lurer på om den blir for liten til alle bøkene. Så jeg følger interessert med.

Snuppa fikk ny sekk da hun begynte i 4., ettersom den gamle hadde fått hull. Hun fikk Bergans, og selv om hun også var sped så satt den godt på henne.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 10:01   #7
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Min har fortsatt sin Bergans 30L og skal ha den neste trinn også. Skal starte i 7.klasse.
Har ikke målt han på en stund men han er tynn og under 150cm.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 10:15   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.828
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Min fikk bergans 32 l da han begynte i 5.klasse, passer fint til den spinkle kroppen.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 10:26   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til 5.klassing

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Beckmann sin på 30 liter eller den "nye" til Bergans?

Min som begynner i 4. klasse har fått Beckmann sin 30 liter, den uten lokk.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 10:44   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Min tynne straks 4.klassing passer godt Bergans.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 12:50   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Bechmann passer best hos oss. Det som er kult hos mine er de nøytrale uten mønster. Helt ensfarget er det som gjelder her.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 13:44   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Bechmann passer best hos oss. Det som er kult hos mine er de nøytrale uten mønster. Helt ensfarget er det som gjelder her.

Jepp! Eldste har helt grå, ungdomsskolemodell, og 4. klassingen fikk en blå i litt jeanslook.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 23:23   #13
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Takk for mange, gode svar

Har notert meg Bergans, Beckmann (som han har hatt siden 2.klasse) og Troll. Det jeg har likt så godt med sekken han har hatt, er at han har kunnet festet gymsekken fast på sekken, så vi må vel ut og finne ny gymbag også nå, tenker jeg.

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Bechmann passer best hos oss. Det som er kult hos mine er de nøytrale uten mønster. Helt ensfarget er det som gjelder her.

Det er de nøytrale han har sett på når vi har tittet på sekker. Han har hittil hatt en med en drage på, og han begynner å bli litt lei den. Ensfarget med skinndetaljer liker han (og jeg )

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-17, 23:57   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Både bergans og beckmann sine har gymbager som kan festes på.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-17, 01:07   #15
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Supert! Vimsekoppen min trenger noe som sitter fast i sekken, ellers blir bagen igjen enten hjemme eller på skolen

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-17, 10:48   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skolesekk til femteklassing

Staples selger troll sekker til 30% nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no