Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Facebook

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-07-17, 12:09   #21
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.312
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvorfor i all verden går du ikke til dine innstillinger og fjerner varsel for fødselsdager i steden for å la deg irritere?

Tenker det er alle som gratulerer den og den med dagen. Jeg har fjernet varsler for bursdager, men ser jo når venner får gratulasjoner.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 13:50   #22
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook

Jeg praktiserer å klikke på innleggets hake til høyre oppe og velge "Se færre slike innlegg". Det gjør jeg på reklame også og ser egentlig lite jeg ikke vil se nå. Det var en stund jeg klikket mye på "Se færre...", men det hjelper.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 14:39   #23
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Facebook

Jeg endrer til "se nyeste først" flere ganger i uken, men Facebook endret det tilbake. Synes det er blitt atskillig mindre interessant etter at jeg ser venners venner fremfor mine egne.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 10:18   #24
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg endrer til "se nyeste først" flere ganger i uken, men Facebook endret det tilbake. Synes det er blitt atskillig mindre interessant etter at jeg ser venners venner fremfor mine egne.

Det kan daglig være innlegg fra meg i irritasjonstråden. Hrmph. Hvorfor må de gjøre det slik?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 15:29   #25
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Facebook

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg praktiserer å klikke på innleggets hake til høyre oppe og velge "Se færre slike innlegg". Det gjør jeg på reklame også og ser egentlig lite jeg ikke vil se nå. Det var en stund jeg klikket mye på "Se færre...", men det hjelper.

Nå har jeg gjort dette noen dager, og merker at det begynner å bli bedre.
Nå begynner det jo å bli litt mer artig igjen å være på facebook.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 22:22   #26
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Facebook

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Hvorfor i all verden går du ikke til dine innstillinger og fjerner varsel for fødselsdager i steden for å la deg irritere?

Har fjernet bursdagspåminnelser for lenge siden. Kan man gjøre noe ytterligere? Det som irriterer meg er alle postene med venner som gratulerer venner, ikke det at jeg får opp at noen har bursdag.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-07-17, 10:11   #27
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Har fjernet bursdagspåminnelser for lenge siden. Kan man gjøre noe ytterligere? Det som irriterer meg er alle postene med venner som gratulerer venner, ikke det at jeg får opp at noen har bursdag.

Ja, det kom jeg på etterpå. Du må nok klikke en del på "Se færre slike innlegg" på uønskede ting som kommer i feeden din fordi venner har likt eller kommentert på det også.

Selv er jeg så gammeldags at jeg husker fødselsdagen til de fleste jeg bryr meg om. Da sender jeg en SMS eller ringer og synger bursdagssangen for dem. Det siste regner de som straff siden jeg synger falskt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no