Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor glad er du i 17. mai?
10 - jeg er superentusiastisk! 11 5,58%
9 15 7,61%
8 18 9,14%
7 16 8,12%
6 13 6,60%
5 - midt på treet eller både og 51 25,89%
4 18 9,14%
3 20 10,15%
2 16 8,12%
1 12 6,09%
Brokkoli i rødt, hvit og blått 7 3,55%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-17, 13:10   #21
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.157
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Tidligere syntes jeg dagen var masete med kopsunger som var i gang fra 07.00-17.00 og toging på 3 forskjellige lokasjoner innenfor en radius på 25 km.
Nå er det en skikkelig koselig dag der jeg bare går på balkongen og vinker til toget på dronningaktig vis.
Kaffeslabberas med de eldre i familien og middag med barn og barnebarn gjør at dagen ligger på en god 8, tror jeg.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:12   #22
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg elsker 17. mai. Tror ungene også gjør det. Har alltid likt tog, nasjonalsang, bunad, pølser og is, og flagg og rømmegrøt, og lodd der ingen vinner, og fiskedam med håpløse gaver til ungene.

Selvsagt synes jeg det er litt styrete at alle skal ha fine klær, vi må orge en del med mat her og der og det er mange forventninger knyttet til hvor vi skal være og hvordan været skal bli. Når kvelden kommer er jeg utslitt og glad det hele er over. Likevel gir jeg 17. mai en 9'er. Kunne sikkert sagt 10, men da undergraver jeg at det tross alt også kan være litt stress. Men mest gøy.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:15   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Har liksom ikke noe forhold til det etter 10 år utenlands så det blir jo spennende å se hvordan det blir å feire med små barn på et nytt sted. Stemte brokkoli fordi jeg vet ærlig talt ikke hva jeg forventer.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:17   #24
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.466
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg liker å ta på bunaden (de årene den passer), og gråter en skvett av glade barn i 17.mai tog.

Jeg hater regnskurer og snøstorm og skolearrangementene. Jeg pleier å sende mann og barn på skolen, og tar meg en tur hjem for å lette litt på stølebelte og ta av sko, før vi tar turen ut for borgertog igjen.

I år passer ikke bunaden, jeg har enda ikke sjekket om eldste sin bunad passer, men satser på at min sko kan brukes av henne, og skal selv sitte hjemme og pugge pensum mens de andre gjør unna vår plikt i skolegården. Genialt.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:18   #25
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Retz, her.

Da ungene var små mislikte jeg 17 mai ganske intenst, men nå da alle er voksne og ute av redet føles det bedre. Jeg forholder meg rett og slett ikke til dagen som en festdag, men setter pris på en ekstra fridag. Null festivitas, men signaliserer en eller flere av ungene at de gjerne vil komme til lunsj e.l., så varter jeg opp med koldtbord og pavlova.

Omtrent som meg altså. Jeg er fornøyd så lenge jeg slipper å være ute i alt maset, og det trenger jeg ikke mer, siden alle tre er store og/eller har flyttet. Jeg blir veldig sliten av store og masete folkemengder, og setter pris på å roppe litt hurra for meg selv i stua. Pavlova blir det ikke uansett hvor mye ungene skulle tigge, men ønsker de vennefrokost eller noe, så er huset åpent for bruk.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:21   #26
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Jeg blir veldig sliten av store og masete folkemengder

Ja, det er noe med det, altså. Lurer på om det er introverten i meg som lider litt ekstra akkurat denne dagen - og på nyttårsaften.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:22   #27
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har aldri fått noe godt svar på hvorfor vi må være tidligere.

Ikke jeg heller. Og så så kaldt det er i det toget "over haugen". Hadde kanskje vært litt varmere dersom det gikk i 11 tida eller noe. Men, men, nå er vi ferdige med det. Tror jeg skal stå på altanen og kikke på det i år, tror jeg såvidt får det med meg derifra.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:25   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Ja, det er noe med det, altså. Lurer på om det er introverten i meg som lider litt ekstra akkurat denne dagen - og på nyttårsaften.

For min del er det både den biten av meg som er introvert og den biten som er hjerneskadd som lider voldsomt. Den ekstroverte biten koser seg i slektstreff, familieselskaper og slikt.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:27   #29
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg synes 17. mai er en kjedelig dag. Jeg liker ikke å gå i tog og jeg feiring på skolen etterpå er heller ikke favoritten. Allikevel, 17. mai er en av de flotteste dagene vi har som nasjon. Det gjør noe med oss at det er barna som får fremst i feiringen og at nasjonaldagen er en stor fest for alle. Derfor støtter jeg opp om 17. mai-feiringen, selv om jeg aller mest har lyst til å lukke døren og slukke lyset.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:29   #30
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg liker ikke konseptet heller, jeg - nettopp feiringen av oss selv om nasjon.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:31   #31
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg liker ikke konseptet heller, jeg - nettopp feiringen av oss selv om nasjon.

Hvorfor ikke?

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:32   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

En av Facebook-vennene mine legger ut dette bildet fra Lofoten i mai hvert år. Jeg elsker det hemningsløst. I år var det blant annet fulgt av teksten "Bedre foto fra 17. mai er neppe tatt."

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:32   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvorfor ikke?

Jeg synes det er noe klamt og selvgodt over det.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:34   #34
Novla
Bør lage seg en tittel selv
 
Novla sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.899
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Hvorfor er ikke -5 et svaralternativ?

__________________
Småen 2010, Knøttet 2013
Novla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:34   #35
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hvorfor ikke?

Jeg kan ikke svare for Bluen, men jeg synes nasjonalstater er overdrevent positivt oppfattet. Feiringen av nasjonalstaten Norge kan bli litt eksluderende for meg og veldig "Se så mye flinkere enn alle andre vi er til å feire nasjonaldagen, vi har jo barna i sentrum".

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:37   #36
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.492
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Elsker 17. mai.
Vi starter med champagnefrukost med venner, går 150 meter så er vi i toget.Feirer i sentrum og har alt i gåavstand,samler vennegjeng på ettermiddag for rømmegrøt og om kvelden mere sjampsi og grilling.

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:38   #37
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Siden alt foregår utendørs er gleden ved 17. mai veldig væravhengig for meg. Det var definitivt ikke gøy med 5 grader, vind og regn som vi hadde for to år siden, mens strålende sol og perfekt temperatur som vi hadde i fjor var veldig fint. Da var det greit å gå i tog og være på arrangementet i skolegården. Her går barnetoget annethvert år 9.30 og annethvert år 12, fordi vi må dele på korpset (så de som spiller i korps her må gå i tog to ganger, jeg misunner dem ikke) og det er ganske behagelig de årene vi begynner sent samtidig som det ikke er altfor tidlig de andre årene.
Siden hvert trinn på skolen har sine oppgaver betyr det at selv om man må bidra med noe hvert år er det stort sett veldig overkommelig (bake kaker på første trinn, 20 min vakt i iskiosken på andre trinn osv).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:39   #38
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg liker 17. mai. Det er stas å se på tog, og enda mer stas å få gå i tog (som jeg får gjøre i år som de siste årene). Nå har vi laget noen tradisjoner. Jeg har fått bestilt restaurantbord, slik at vi slipper å lete etter mat og fryseren er fylt med iskrem.

Jeg liker å ha på meg bunaden min også.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:39   #39
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Ler og ler av bildet til Bluen.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 13:43   #40
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg synes det er overdrevent negativt å ikke kunne feire noe som er bra. Jeg tolker det heller ikke automatisk som selvgodt. De fleste taler jeg har hørt 17. mai handler stort sett om at vi skal verdsette det vi har og være rause og inkluderende. Norge er et godt sted å bo og vi lever i et fritt land. At vi ikke alltid er like rause (f.eks. i asyl og innvandringspolitikk) tenker jeg at vi må jobbe med, men å avlyse 17. mai gjør det ikke bedre.

Ja, vi har barna i sentrum i feiringen av Norge. Noe jeg synes sender et bra signal, og jeg er glad vi ikke har militære parader som hovedattraksjon. Fordi vi selv gjør noe mange (inkludert utlendinger) oppfatter som positivt synes jeg ikke det automatisk er å rakke ned på andre. Da er jeg mer på linje med Polyanna at en del av diskusjonene rundt flagg og klær som kommer hvert år er en uting.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no