Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol III

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 15:00   #321
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Jeg hadde blitt veldig glad siden jeg er enig med Lille*My. Men ja, skjønner irritasjonen.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:01   #322
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Enig, det er IKKE det samme. Jeg liker Cola Zero, men liker ikke Pepsi Max.


Definitivt ikkje det samme. Eg drikker Pepsi Max om eg får det servert, men foretrekkker Cola Zero, eller allerhelst Cola Light. Pepsimax er for søt og har så masse kolsyre at det skummar i munnen.

Men eg er såpass avansert i smaksvegen at eg kjenner skiland på dei ulike fargane i vanleg Nonstop eller Laban .


Det er forresten påfallande korleis Pepsi Max-drikkarar ser ut til å bli avhengige på eit heilt anna nivå enn ved Cola Zero/Light. Fleire eg kjenner får regelrette abstinensar om dei ikkje får Pepsi Max jamnleg, medan eg har knapt høyrt om nokon som har opplevd dette med Cola Zero/Light.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:02   #323
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Men eg er såpass avansert i smaksvegen at eg kjenner skiland på dei ulike fargane i vanleg Nonstop eller Laban .


Jeg også. Gul og rød nonstop er best. Svart er ok. Grønn, brun og oransje spiser jeg ikke.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:04   #324
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg også. Gul og rød nonstop er best. Svart er ok. Grønn, brun og oransje spiser jeg ikke.

Brun Nonstop og orange Laban kunne eg vore foruten, ja! Som regel ligger det igjen, men når det er tomt for dei andre fargane, eter eg det likevel.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:17   #325
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

men når det er tomt for dei andre fargane, eter eg det likevel.


Må man ha sjokolade så må man ha sjokolade.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:21   #326
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Sandstøv. Overalt. Vi hoster og harker, og håper det snart går over.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:24   #327
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg også. Gul og rød nonstop er best. Svart er ok. Grønn, brun og oransje spiser jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Brun Nonstop og orange Laban kunne eg vore foruten, ja! Som regel ligger det igjen, men når det er tomt for dei andre fargane, eter eg det likevel.

Dere er sprut gal, begge to.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:24   #328
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Definitivt ikkje det samme. Eg drikker Pepsi Max om eg får det servert, men foretrekkker Cola Zero, eller allerhelst Cola Light. Pepsimax er for søt og har så masse kolsyre at det skummar i munnen.

Men eg er såpass avansert i smaksvegen at eg kjenner skiland på dei ulike fargane i vanleg Nonstop eller Laban .


Det er forresten påfallande korleis Pepsi Max-drikkarar ser ut til å bli avhengige på eit heilt anna nivå enn ved Cola Zero/Light. Fleire eg kjenner får regelrette abstinensar om dei ikkje får Pepsi Max jamnleg, medan eg har knapt høyrt om nokon som har opplevd dette med Cola Zero/Light.


Kan ikke si at jeg har lagt merke til noen forskjell på det blant de jeg kjenner, i noen leire. Jeg er nok avhengig, men ikke på det nivået at jeg får hodepine og blir "mainnbisk".

Men det jeg HAR oppdaget for min egen del, er at de gangene jeg kutter veldig ned på Pepsi Max, så savner jeg kullsyredrikk. Ikke nødvendigvis Pepsi Max, men noe med kullsyre. Og jeg liker mye kulsyre. Så det hender jeg erstatter det med Farris eller lignende. Jeg kan få lignende "avhengighetsforhold" til feks. Ramløsa på boks, de gangene jeg har vært på Svenskesjåpping. Kanskje jeg rett og slett er "kullsyreavhengig".

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:30   #329
Anita72
endelig ferdig studert
 
Anita72 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
Innlegg: 1.282
Anita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populærAnita72 er populær
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Brun Nonstop og orange Laban kunne eg vore foruten, ja! Som regel ligger det igjen, men når det er tomt for dei andre fargane, eter eg det likevel.

Spiser dere en og en nonstopp/seigmann? "Man" fyller da hånden full for deretter å hive alt i munnen. Kjenner ikke forskjell da.

__________________
03,07, 10
Anita72 er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:33   #330
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg også. Gul og rød nonstop er best. Svart er ok. Grønn, brun og oransje spiser jeg ikke.

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Brun Nonstop og orange Laban kunne eg vore foruten, ja! Som regel ligger det igjen, men når det er tomt for dei andre fargane, eter eg det likevel.

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Dere er sprut gal, begge to.

Klin kokos. Brun og svart nonstop har jo vaniljesmak begge to. Og det er grønn nonstop og grønn seigmann som er uspiselige.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:49   #331
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Anita72, her.

Spiser dere en og en nonstopp/seigmann? "Man" fyller da hånden full for deretter å hive alt i munnen. Kjenner ikke forskjell da.

Nei, nei. En nonstopp om gangen, suge på den til skallet løsner og så spise restene eventuelt bare suge videre. Kjenner forskjell på smakene jeg også, men det går greit.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 15:51   #332
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

En og en selvsagt.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 16:25   #333
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Når du vasker en pute i vaskemaskinen og får dette resultatet:



__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 17:27   #334
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

Når du vasker en pute i vaskemaskinen og får dette resultatet:




Jeg må le litt. En gang hadde mannen latt en bleie ligge igjen på badegulvet rett ved siden av en haug skittentøy som skulle vaskes. Alt havnet i maskinen og jeg har ikke ord for hvordan det så ut inni der da vasken var ferdig. Jeg måtte vaske flere ganger for å få bort alle de små bitene som er inni bleier.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 20:59   #335
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.154
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

PGSA og PAS - eksamenssystemene til Udir. Med manglende brukerveiledning. Men, nå er jobben gjort.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 16-05-17, 23:26   #336
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Neste gang hun havner oppi der kan jeg alltids be henne ringe på og fiskedaske han, hvis det hjelper. Dust.

God plan!

Luvi er ikke aktiv  
Gammel 17-05-17, 12:36   #337
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Å starte på en lydbok og ikke bli engasjert nok til å orke tjueto timer til.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 17-05-17, 18:14   #338
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.586
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Å starte på en lydbok og ikke bli engasjert nok til å orke tjueto timer til.

Dav dropper du den. :enkel:

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 17-05-17, 23:04   #339
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.973
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Dette irriterer meg hver 17.mai:
De som kommer 5 minutter før skoletoget kommer og tror de er helt alene i verden og steller seg så foran alle de andre som har stått og ventet i en hel liten evighet.
Vi kommer relativt tidlig på plass, på fast plass. For da finner vi hverandre. Er til og med sperring der. Steller oss ved sperringen, er jo ingen andre der. Slår aldri feil at noen kommer og steller seg da foran sperringen sånn like før toget kommer. "Jammen, vi skal bare....". Jodda, for vi står jo bare her for morro skyld liksom.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv  
Gammel 17-05-17, 23:15   #340
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 8.974
Blogginnlegg: 38
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Hadde det bare irritert, men er heller over på sårer. Voksent menneske som skviser ut en annen voksen.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no