Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-03-16, 21:09   #1
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Jeg er like forvirra hver vår og høst.

Og kler av ungene vintertøy for sent, og kler på de det for tidlig.

Her er det meldt opp mot 10 grader på dagtid den neste uka, ned mot 0 på natta.

Det går greit med andre sko enn vintersko da? Ja?

Og vinterdress og jakke er muligens også litt heftig?

Storebror har lett forete "skatesko", Lillesøster tror jeg ikke har goretex som passer, så der må vi vel på handel, montro.

Cherrox er vel også greit en stund til, regner jeg med.

Og ullundertøy, hvor lenge skal jeg dra på de det? Jeg er truende til å bruke det til uti juni en gang.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 21:14   #2
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.476
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Mine kaster vinterskoene når veiene og skolegården er bare. Jeg vil kanskje tro at lillebror kommer til å bruke støvler de neste ukene fordi det er ganske vått. Jeg skal vaske vårjakkene nå sånn at de er klare, jeg vil tro at de kommer i bruk snart også. Storebror har ikke så veldig tykk vinterjakke, så det kan hende at han bruker litt lengre tid,

Ingen av mine bruker ull, men når de brukte det, så slutta vi nok i løpet av april. Vi bor helt nord i Nordland.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 21:49   #3
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.652
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Vi har byttet ut vinterjakker/dresser. Fleece/ull og skallklær. Sko er ikke byttet ut - fordi jeg er treg.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 21:56   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Vi byttet ut noe uken før påske, for da hadde vi oppi 18 grader på dagtid (men kun 5 da de gikk til skolen). Men nå er det blitt kaldere luft igjen, så vinterjakkene brukes av og på. Yngste får beholde ullundertøyet i skuffen en stund til, mens jeg har pakket det bort til eldste da hun kun brukte det litt i vinter på det kaldeste. Vintersko er pakket bort, dvs høye støvletter. De har begge et par halvhøye med for også de kan bruke om det skulle bli litt kaldt. Cherrox beholder jeg en god stund til. Så vi kjører litt dobbelt til yngste en god stund til, gjerne ut april nesten.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 21:59   #5
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.836
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Mine har ikke dunjakke men bruker type slalomjakke/vindtett foret allværsjakke. Skal has på litt til.
Eldstemann er veldig varm av seg og minsten er flink til å bruke ulltrøye og stillongs. Han har sluttet med stillongs nå men bruker ullsokker. Har tatt frem skatesko så han bruker mest det.
Eldstemann har brukt Nike skoene sine så og si hele vinter. Brukt vinterstøvler toppen 10 ganger, de er vel egentlig en type høstsko.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:22   #6
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.815
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Vi kommer nok til å ha begge deler fremme et godt stykke ut i april. Jeg er ikke overbevist om at vinteren er helt over her jeg bor i alle fall.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:27   #7
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.240
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Mine har nå fått frem overgangssko og joggesko, vinterskoene er ryddet bort. Alt av vinterjakker/bukser er ryddet bort. På turdagene til minstemann på skolen har han stillongs, bukse og tynn utebukse.
I barnehagen har vi fremdeles vinterdresser hengende, men de fleste bruker nå vårdresser med fleece/tynn ull under. Vanlig vintersko i 10 + er altfor varmt.

Viktig å huske på at veldig mange barn er mer aktive enn oss voksne, de hopper, løper, klatrer osv. Da blir det en smule varmt med vintertøy nå. Men det kommer jo an på hvor du bor da.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:30   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.828
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Her brukes det fortsatt vinterjakke og vinterbukse. Ull på turdager.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:42   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.727
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Vi har ikke fått vårskoene i hus ennå, så blir litt vintersko frem til de kommer. Jakker har vi både tykke og tynne fremme av. De har mulighet til å kle seg i lag med en fleece eller ulljakke under den tynne jakka dersom det er store temperaturforandringer i løpet av en dag. Regner guttungen kommer til å ha endel fleece og hettejakker hengende i garderoben på skolen fremover, han er notorisk til å ikke ta med hjem igjen.

Lillesøster bruker fortsatt endel ull, men hun har ikke nødvendigvis så mye utenpå. Når man vil bruke skjørt, shorts og kjoler er det greit med ullstilongs eller strømpebukse under. De to eldste får jeg det bare på når de skal på tur el.

De går fortsatt mest med sånne trysilsokker, men må nok shoppe litt tynnere sokker til dem snart.

Jeg tok med alle klærne til lillesøster hjem til påske fra skolen, tror det blir tynn dress/utebukse nå, men hun kan heller ha et mellomlag i fleece eller ull liggende.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-16, 22:58   #10
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.780
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Her har det vært 10-16 på dagtid den siste tiden, men kan være nede i 0 når vi står opp. Vinterskoene er lagt bort. Før påske gikk det i Dock boots e.l. fordi det var sølete/slapsete, men nå fra neste uke blir det overgangssko på hele gjengen. De bruker fremdeles tynnere vinterjakker på morgenen, men bytter til fleecejakker utover dagen. Samme med lue og votter/hansker, det er i bruk på morgenen, men forsvinner etterhvert. Vinterdresser er lagt bort.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
Storebror desember 08

Lillebror mars 11
Lillesøster januar 13
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 00:02   #11
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Vi har en blanding av vinterklær og overgangstøy. Foret bukse og dress brukes ikke lenger. Vinterskoene er byttet ut med halvhøye joggesko og delvis cherox. Vinterjakke og halvtykke jakker brukes. Det meste ligger der fortsatt så plukker de det som passer. Det er alltid så fullt i gangen på den tiden her.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 00:37   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Vi har en blanding av vinterklær og overgangstøy. Foret bukse og dress brukes ikke lenger. Vinterskoene er byttet ut med halvhøye joggesko og delvis cherox. Vinterjakke og halvtykke jakker brukes. Det meste ligger der fortsatt så plukker de det som passer. Det er alltid så fullt i gangen på den tiden her.

Ja, veldig fullt. Pakket vekk tykke votter og skihansker samt luer. Resten er fremme sammen med skalltøy, tynnere luer, fingervanter og sko. Av erfaring vet jeg det blir godt uti april før resten kan pakkes bort.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-16, 23:51   #13
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.206
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Her blir det nok ull på yngste i morgen, vinterjakke (ikke så tykk), skallbukse (det skal nok regne) og halvhøyre forede sko. Det er surt ute nå.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 00:43   #14
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.828
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Setter det ikke bort på en stund ennå (om noensinne, men det er oss, da ). Det kan fortsatt være minusgrader om morran, og jeg blir ikke overraska om vi får en runde med snø/sludd heller.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 08:23   #15
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.415
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Setter det ikke bort på en stund ennå (om noensinne, men det er oss, da ). Det kan fortsatt være minusgrader om morran, og jeg blir ikke overraska om vi får en runde med snø/sludd heller.

Yr melder litt sludd her på onsdag, så ja.

De dagene det er sol er det varmt, men nå som det er overskyet er det ganske kaldt. Jeg kler etter værmeldingen, så i dag er det ulltøy på. Her pakkes ulltøy aldri vekk, fordi vi bruker det på telttur henne året. Vinterdressen pakkes vekk om noen uker, tror jeg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 08:52   #16
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.199
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Fortsatt gode muligheter for kalde dager her, jeg pakker ikke vekk noe som helst i mars. Jeg har heller ikke begynt å gå med tynne sko ennå. Her er det 5-6 grader i dag, iskald vind og regn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 10:57   #17
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.073
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Min eldste er konservativ og vi må alltid "tvinge" ham til å slutte med lue og votter litt utpå våren, for da har han liksom vent seg til dem.

Yngste mener bestemt at grensen for stillongs går ved minus tre grader, så da håper jeg vi er ferdige med det for i år.

Vi kom fra fjellet på søndag, og i går vasket jeg rubb og rake av ulltøy og vintertøy og skitøy, med tanke på å legge/henge det bort for i år.

Jeg legger det ikke langt bort, da, alt "ikke-sesong"-tøy henger på en lang knaggrekke i vaskekjelleren.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 11:35   #18
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Omtrent nå her! I dag var det 4 grader, regn og litt vind i dag morges, ungene får ullundertøy, mellomlag i fleece eller ull og så skalltøy utenpå. Cherrox på beina. Vinterstøvlene kommer ikke på igjen nå. Det blir halvhøye goretexsko ved tørrvær.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 11:41   #19
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.254
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

For å svare på mitt eget spørsmål. Da vi kom på skolen i dag, så vi at nesten alle ungene hadde joggesko.
Lillesøster fikk trassanfall, og jeg kjørte hjem for å hente joggesko og levere de til henne.

De er ikke goretex, så jeg må visst på handel.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-16, 11:55   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når setter man bort vintersko og vintertøy?

Vi har brukt joggesko i en måneds tid, men ullstillongs og vinterjakke er ikke helt ryddet bort. Vinterjakka er en tynn snowboardmodell, så det handler egentlig mest om å slippe mange lag. Da kan han bare ha en tynn genser under, framfor genser og fleece eller ulljakke.

Men den er vanskelig den tiden hvor det veksler mellom tre grader og sludd og 14 grader og sol. Ikke minst for oss med bittesmå ganger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no