Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Skjule hva venner liker på facebook?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-17, 01:03   #21
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.353
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Jeg hadde glemt hva som stod i hovedinnlegget og tenkte på den andre versjonen, nemlig at Petter Ukjent skriver at han har en fin dag og min venn liker eller kommenterer det, det må det være mulig å få en slutt på. Reklame hvor det står (ofte feilaktig tror jeg) at mine venner liker de,, der tror jeg nok ikke vi får gjort noe med.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 01:09   #22
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg hadde glemt hva som stod i hovedinnlegget og tenkte på den andre versjonen, nemlig at Petter Ukjent skriver at han har en fin dag og min venn liker eller kommenterer det, det må det være mulig å få en slutt på. Reklame hvor det står (ofte feilaktig tror jeg) at mine venner liker de,, der tror jeg nok ikke vi får gjort noe med.

Ja, dette vil jeg ha slutt på. Reklamer skjuler jeg bare.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 01:11   #23
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Altså, jeg ønsker slutt

1. Petter Ukjent liker Venn1 sitt innlegg
2. Venn2 liker Knut Ukjent sitt innlegg

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 12:46   #24
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Altså, jeg ønsker slutt

1. Petter Ukjent liker Venn1 sitt innlegg
2. Venn2 liker Knut Ukjent sitt innlegg

På mobil eller laptop?
På laptop kommer vel det bare opp i høyre hjørne (over chatten)?

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-17, 13:00   #25
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.822
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Jeg bryr meg ikke så mye om jeg ser hva venner liker, men det er jo totalt uinteressant om vennene mine har fått nye venner! Tipper mine venners feed må være stappa av alle de nye vennene jeg har fått etter Space Campen i USA.

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 00:23   #26
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

På mobil eller laptop?
På laptop kommer vel det bare opp i høyre hjørne (over chatten)?

Mobil. Jeg ser plutselig alt. Men, skal skjule alt nå.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 00:24   #27
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg bryr meg ikke så mye om jeg ser hva venner liker, men det er jo totalt uinteressant om vennene mine har fått nye venner! Tipper mine venners feed må være stappa av alle de nye vennene jeg har fått etter Space Campen i USA.

Ja, det ser vi

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-17, 13:00   #28
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Sukk ja. Jeg ønsker å slippe å se "Raymon fra VGS liker altfraHegeStorhaugoghenneslikesinnede", uten å skjule vedkommende. Om han deler innlegg fra Hege Storhaug er det greit, det er jo sånt som vedkommende mener at hans venner bør lese. Men MÅ jeg se alt han liker?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 21:23   #29
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Men det må i tilfelle være en innstilling et sted, for jeg får ikke det i min oppdatering. Bare når det er sponset.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 21:35   #30
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det må i tilfelle være en innstilling et sted, for jeg får ikke det i min oppdatering. Bare når det er sponset.

Det startet av seg selv for noen uker siden. Mulig det var en oppdatering, aner ikke. Finner ingen instillinger hvir man kan justere dette.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 09:52   #31
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.802
Blogginnlegg: 459
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Altså, jeg ønsker slutt

1. Petter Ukjent liker Venn1 sitt innlegg
2. Venn2 liker Knut Ukjent sitt innlegg


Ja, dette ønsker jeg også å få bort.
Nå har jeg brukt de mulighetene som finnes.
1. har lagt til "favoritter" jeg vil følge (20 stk)
2. Tatt bort folk jeg ikke vil følge
3. En hel haug av ganger de siste dagene "Vis mindre av dette"

.. men fortsatt kommer det opp altfor mye slikt!!

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 10:00   #32
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skjule hva venner liker på facebook?

Jeg har gått bananas i feeden med "vis mindre av dette", og det hjalp faktisk. Mye bedre nå.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:03.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no