Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

De beste, billigste og letteste liggeunderlagene

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-06-17, 11:55   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

De beste, billigste og letteste liggeunderlagene

Liggeunderlag blir bursdagsgave til barna fra besteforeldre i år. Noen som har gjort research og vet hva som er best, billigst, lavest vekt, lavt pakkevolum og mulig for store barn å legge sammen selv?

Tenker type Thermarest eller lignende. Fins det noe til godt under en tusenlapp (helst bare en halv tusenlapp) som duger?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 11:37   #2
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.807
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: De beste, billigste og letteste liggeunderlagene

Exped downmat er jeg veldig fornøyd med

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 11:44   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste, billigste og letteste liggeunderlagene

Hva skal liggeunderlaget brukes til?

Jeg har unger som spiller fotball og håndball, og når de drar på cuper har nesten alle ungene med seg gedigne oppblåsbare madrasser, gjerne med innebygde elektriske pumper. Og siden jeg har måttet delta på noen av disse overnattingene, så må jeg si at de har en liggekomfort som LANGT overskrider de små tynne liggeunderlagene til å legge på gulvet som vi brukte i min barndom. Men da utgår lavt pakkevolum som kriterium. Vi kjøpte vår på Clas Ohlson.

Hvis det er til bruk i skogen, så skal jeg holde meg langt unna å komme med tips.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 11:49   #4
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.439
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: De beste, billigste og letteste liggeunderlagene

Vi har en slik gigamadrass til fotballgutten, Tjorven!

Men disse jeg leter etter nå er til teltur på sommeren.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-06-17, 12:09   #5
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: De beste, billigste og letteste liggeunderlagene

Jeg kikket etter nettopp dette på XXL i går, masse muligheter!

Dette, for eksempel:

https://www.xxl.no/artiach-trangowor...055823_1_style

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no