Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-05-17, 21:06   #41
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.751
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Birkenstocks?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 21:21   #42
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.828
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Min har ikke brukt sandaler på flere år, går i joggesko eller toms.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 21:29   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Birkenstocks?

Siden jeg bruker det regner jeg med at han syns det er totalt uinteressant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 21:33   #44
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Min har helt enkle svarte Ecco sandaler som bare brukes på ferie. Ellers går det kun i joggesko.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 21:51   #45
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.779
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

8-årungen vil ikke ha sandaler. Han har Nike av typen som er veldig luftige.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 22:11   #46
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Sjekk opp Bugatti, på Zalando, kan noen av dem funke. (Aner ikke hvordan jeg får linket fra den appen)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 22:50   #47
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Jeg tror ikke jeg legger mer energi i det. Det virker jo ganske normalt.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 22:52   #48
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.663
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Jeg fatter det bare ikke! Ungdommen nå til dags.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 22:59   #49
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.344
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Jeg er enig med den gjengse tenåringsgutt, det finnes ingen sandaler jeg er villig til å gå med. Når det er skikkelig varmt bruker noe Toms-lignende små tøysko. Fant de frem fra glemselen i dag.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 23:05   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.272
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Jeg bruker ikke sportssandaler selv, men jeg har jo mer pyntede saker. Ja, og birkenstocks.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 26-05-17 kl 23:22.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-17, 23:15   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.209
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Samme her, det er mange år siden sist Ullungen godtok sandaler. Kippkjapper er innafor, da, men de kan hun jo ikke bruke på skolen. Derfor har jeg pleid å kjøpe Toms til henne, som har fylt sandalhullet, og dessuten fungert som pensko. Men i år velger hun hele tiden Adidas-sneakersene, uansett temperatur...

05-jenta her har nektet å bruke toms på trass, de siste to årene, etter at ei i klassa prøvde seg på å hevde at det var de eneste skoa som var kule nok. Og flipflops et uaktuelt siden hun ikke greier å ha noe mellom tærne. Så først og fremst joggesko der og, eller noen billige tøysko fra DinSko (som ikke ligner toms). 07-jenta derimot, går gjerne med keen-sandaler på tur, og elsker sine Birkenstock Gizeh.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 00:39   #52
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.320
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Nei, han bruker ikke sandaler. Flip flops til stranden, det er det nærmeste vi kommer.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:44   #53
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Nope, sandaler er uaktuelt her. Tøysko av noe slag eller crocs på stranden er sommerskoene de går i. Mest går de vel egentlig i joggesko, når jeg tenker meg om.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 13:46   #54
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 9.975
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Birkenstock og Toms. Det er vel det eneste som duger.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 15:17   #55
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Birkenstocks har fungert her. Og det selv om vi voksne bruker dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 15:37   #56
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 8.996
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Gutta her bruker flipflops, ellers er det tøysko som gjelder. Sandaler kan jeg ikke huske når jeg ga opp, men de siste parene ble ikke brukt.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-17, 19:20   #57
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 493
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Konfirmanten her i huset bruker tøysko eller Nike Benassi flip-flops.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-17, 22:30   #58
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.052
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Tenåringsgutten her bruker heller ikke sandaler. Ikke i varmere strøk heller.
Tror jeg fikk tvinga på ham et par svarte Havaianas i Kroatia for 4 år siden (da han var 14), ellers er vel ikke sandaler brukt siden han var 10 eller noe.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-17, 01:03   #59
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.751
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker tenåringsguttene deres sandaler?

Poden valgte seg slike: https://www.footway.no/qs-monkey-wre...ack-brown.html Han klatrer også, og går mye barbeint.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no