Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi gaver

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad?
0-999 3 6,98%
1000-1999 0 0%
2000-2999 1 2,33%
3000-3999 1 2,33%
4000-4999 0 0%
5000-5999 7 16,28%
6000-6999 0 0%
7000-7999 2 4,65%
8000-8999 0 0%
9000-9999 0 0%
10000-11999 18 41,86%
12000-14999 3 6,98%
15000-19999 2 4,65%
20000-24999 1 2,33%
Over 25000 5 11,63%
Deltakere: 43. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-18, 10:54   #21
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Bunaden er gaven. Hun fikk nok ellers av besteforeldre og famiiie.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 11:33   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.079
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

10 000,- og tilbud om bunad når han er utvokst.

Mine får lappen i 18-års gave.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 13:18   #23
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.752
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Vi ga ca 10 000 i fjor. I tillegg kom gaven fra lillebror, fotobok og det selskapet kostet.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 13:40   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Vanskelig å svare på. Hun fikk en utenlandstur. Reise og opphold kom vel på rundt 10 000, kanskje?

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-18, 19:56   #25
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.979
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Den delen her med øvelseskjøring burde få egen tråd. Takk for info, kjente ikke til disse anbefalingene jeg.

Vi har veldig liten familie etter nødvendig luking. Så jeg føler litt for å kompensere der, og siden bunaden er den jeg fikk til min konfirmasjon og den allerede ser ut til å kunne bli for liten til årets konfirmant velger bi å ha den som familieplagg og går for pengegave. Tipper hun får 10.000 av oss, og mulig noe av det blir gitt som reisegave til en storby for bare meg og henne som hun ønsker seg vekdig.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-18, 00:18   #26
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Begge våre fikk 10 000 fra oss. Til storesøster hadde vi en utgift på bunad, det må sies. Hun fikk min, en arvebunad fra min mor, og siden jeg ikke fikk den på meg lengre så var det et enkelt valg. I teorien null kostnad, men siden jeg aldeles ikek var ferdig med bunad, så valgte jeg å kjøpe meg en ny, brukt en. Et valg og en kostnad som ikke gikk i konfirmasjonsutgiftspakken. Derav full pakke i pengegave fra oss til henne.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 12:27   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Den delen her med øvelseskjøring burde få egen tråd. Takk for info, kjente ikke til disse anbefalingene jeg.

Jeg har gaflet det ut til egen tråd. http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=193498

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-18, 18:33   #28
Bean
Erfaren
 
Bean sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 1.108
Bean er populærBean er populærBean er populær
Standard

Sv: Hvor mye gir dere som foreldre til konfirmanten som ikke får bunad. Totalverdi ga

Vi gir språkreise (3 uker i sommer) som gave. Verdi 30.000kr.

__________________
2003 & 2006
Bean er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no