Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Farger du håret (poll for alder)

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Se resultatene: Farger du håret?
Under 40, helfarger for gøy 9 4,97%
Under 40, helfarger for å dekke grått 6 3,31%
Under 40, farger sporadisk/med minicolor for gøy 6 3,31%
Under 40, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 4 2,21%
I 40-årene, helfarger for gøy 19 10,50%
I 40-årene, helfarger for å dekke grått 31 17,13%
I 40-årene, farger sporadisk/med minicolor for gøy 9 4,97%
I 40-årene, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 13 7,18%
I 50-årene, helfarger for gøy 1 0,55%
I 50-årene, helfarger for å dekke grått 3 1,66%
I 50-årene, farger sporadisk/med minicolor for gøy 2 1,10%
I 50-årene, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 0 0%
Over 60, helfarger for gøy 0 0%
Over 60, helfarger for å dekke grått 0 0%
Over 60, farger sporadisk/med minicolor for gøy 0 0%
Over 60, farger sporadisk/med minicolor for å dekke grått 0 0%
Under 40, farger ikke 17 9,39%
I 40-årene, farger ikke 56 30,94%
I 50-årene, farger ikke 4 2,21%
Over 60, farger ikke 1 0,55%
Deltakere: 181. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-18, 13:28   #21
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.969
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

I 40-årene og sluttet å farge etter fylte 40. Har masse grått.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:29   #22
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Midt i 40 årene og farger ikke. Jeg er mørk blond og begynner langsomt å få grå hår som blir (synes jeg) fine striper i det mørke. Jeg har ingen planer om å begynne å farge og gleder meg til å se hvordan det utvikler seg.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:30   #23
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

I midten av førtiåra, farger innimellom for å dekke grått.
Jeg går lett uten sminke, i joggebukse hvorsomhelst nesten, går på stranda uten å barbere leggene, kommer aldri til å sprøyte inn botox i trynet eller skjære bort fett- men hvordan håret mitt ser egentlig ser ut- DET blir det lenge til du får se!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:41   #24
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.839
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Jeg har temmelig svart hår men som er lysnet nå med farge ettersom jeg blir eldre. Om jeg ikke hadde farget så hadde det nok sett grusomt heksete ut tror jeg.
Om jeg skal tørre å ikke farge så blir nok klippen helt pixiekort men jeg er ikke helt moden for det enda heller.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:46   #25
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Vet ikke helt hva jeg skal svare på jeg. Jeg har i hele mitt liv kun farget håret, og da med minicolor et par tre ganger. Første gang rett før bryllupet, og sist gang i fjor høst. Ble ikke fornøyd noen av de 3 gangene. Begynte å stripe noen lyse striper da jeg var rundt 40. Bare for gøy. Jeg er i de 50 år nå, og striper av og til lyse striper. Går nå til frisør sånn ca hver 12 uke. Ofte til å være meg. Jeg tror jeg kan skimte noen få grå foran av og til, men iflg min mann er det i mitt hode. Men han sier vel det for å være snill Vil tro at de lyse stripene kamuflerer litt om det skulle være noen grå.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:46   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Jeg har temmelig svart hår men som er lysnet nå med farge ettersom jeg blir eldre. Om jeg ikke hadde farget så hadde det nok sett grusomt heksete ut tror jeg.
Om jeg skal tørre å ikke farge så blir nok klippen helt pixiekort men jeg er ikke helt moden for det enda heller.

Mørkebrunt. Hekselooken er innafor hos meg. Matcher personligheten.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:51   #27
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

:fniser: av Maverick.

Som sagt, mørk blond. Og opplever meg ikke som skummelt heksete med grå striper. Selv om tanken er fristende. Jeg er bestemt på at jeg er distingvert.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:54   #28
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.590
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Har striper akkurat nå. Har 'alltid' farget håret på et eller annet vis. Ikke bare etter jeg begynte å få gråe hår. Har bare kjedelig naturlig hårfarge....

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:55   #29
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.446
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg er mørk blond. Og synes hekselooken er stilig. Mitt er for lyst til å gi den effekten.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 13:58   #30
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.319
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Mørkebrunt.

__________________
Gutt/jente 99, gutt 01
Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:08   #31
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.724
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg har mørkblondt slæsh kommunefarget hår, og farger ettervektsten for å skjule det grå. Drar fargen ut i håret slik at overgangen skal se mest mulig naturlig ut. Er usikker på om det er farging eller minikolorasjon egentlig.

Jeg er 48 år.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:11   #32
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg har brunt hår. Opprinnelig en ganske varm brun farge, nå mer matt.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:12   #33
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.912
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

I 40-åra og farger for gøy. I fjor hadde jeg regnbue til speide.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:18   #34
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Jeg har mørkt brunt hår. De grå hårene kom i begynnelsen av 30-årene. Men det er først de siste par årene de har begynt å formere seg skikkelig. Jeg håper jeg klarer å gråne uten å måtte farge (siden jeg syns det er så styrete å dra til frisøren. Og ikke gidder å gjøre det hjemme. :knegge: ) Jeg har dessuten for mye krøller til å kle kort hår.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:23   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg sluttet for snart 2 år siden, men jeg har fremdeles farge nederst i håret. En stund brukte jeg blondspray som jo er bleking, i etterveksten, men jeg fikk så mye kjeft av frisører at jeg har sluttet.

Nå bruker jeg bare blondshampoo og sterk lillashampoo, for å blende ut forskjellen mellom det kommunefargede og grå.

Er i siste halvdel av 40-årene, fremstår som blond.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:24   #36
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg er i første halvår av førtiårene og farger mest for gøy. Jeg har farget året i ymse varianter av brunt/ gyllent siden begynnelsen på 90-tallet. Nå er jeg litt grå (dvs hvit) ved ørene og de vises jo etter to-tre uker og jeg farger bare to-tre ganger i året.

Tidligere var jeg kastanjebrun i håret, og er det enda i underhårene, men overhåret er blitt mer blast og har fått en kaldere tone enn da jeg var yngre.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:25   #37
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.262
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Mørk brun. Ble nesten svart før jeg begynte å gråne. At jeg var så mørk er en av hovedgrunnene til at jeg ikke vil farge mer - jeg må bytte hårfarge, for fargene i ansiktet har blitt for lyse til å være så mørk i håret. Og skal jeg bytte hårfarge, kan det like gjerne være til gråmelert.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:29   #38
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Jeg har temmelig svart hår men som er lysnet nå med farge ettersom jeg blir eldre. Om jeg ikke hadde farget så hadde det nok sett grusomt heksete ut tror jeg. (...)

Mitt var mørkebrunt som bikket over i mer galdmørkt etterhvert. Jeg synes ikke jeg ser veldig heksete ut, men jeg vet jo at enkelte av avkommets venner syntes jeg var fryktelig streng i gamle dager. Teller det?

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:39   #39
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Jeg er under 40, farger ikke. Har begynt å bli grå, hårfargen min er brunsvart.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-18, 14:44   #40
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Farger du håret (poll for alder)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Men , dere som ikke farger og som har endel grå hår; hvilken hårfarge har dere opprinnelig?

Jeg hadde så godt som svart hår før, nå er det mørk brunt. Tinningene blir helt grå, skillen er mer melert. Jeg vurderer fortløpende om jeg bare skal bli grå, men da må jeg nok bruke sprayfarge hver dag i 4-5 år, tenker jeg. #langhåra

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no