Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-18, 10:45   #41
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg elsker sånne masker. Syntes alltid det var så mye styr med å vaske bort andre masker, at jeg nesten alltid droppet å bruke dem. Sheetmasks er sånn sett genialt for meg. Om jeg har fått mye penere hud, får noen andre si noe om,

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 14:04   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Jeg elsker sånne masker. Syntes alltid det var så mye styr med å vaske bort andre masker, at jeg nesten alltid droppet å bruke dem. Sheetmasks er sånn sett genialt for meg. Om jeg har fått mye penere hud, får noen andre si noe om,

Hvor/hvilke kjøper du?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 14:22   #43
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jøss. Dette er jo en kjempetrend tydeligvis. Hvordan har dere hørt om dette da?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 20:50   #44
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor/hvilke kjøper du?

Jeg la ut linker til trygge selgere med mine favorittmasker.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-18, 22:15   #45
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg la ut linker til trygge selgere med mine favorittmasker.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 11:56   #46
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor/hvilke kjøper du?

Vita har Camilla Phil sine, tror jeg.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-18, 19:16   #47
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Dumt spørsmål, men, de selgerne dere kjøper fra, vorden vet de at de er "trygge" og hvordan vet dere at produktene inneholder det de sier at de inneholder?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 11:02   #48
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg, som ikke har problematisk hud, er nok ikke i målgruppen for Korea-bølgen som går nå. Jeg har prøvd meg på en slik 5-stegs rutine, med oljerens (bare et penere ord for såpevask), gelerens, toner, essens og fuktighetskrem. I løpet av tre dager er hoden min tørr som en kjip rosin. Så jeg ditcher "oljerensen", ditcher toneren (for et meningsløst produkt), bruker opp gelerensen, muligens essensen og fuktighetskremen og går tilbake til de vante produktene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 15:39   #49
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Slike masker gir jo litt ekstra fukt, men jeg tror det er snakk om et øyeblikks glede. Og da kan man jo like gjerne gi gleden et artig ansikt.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 16:09   #50
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Hvor/hvilke kjøper du?

Jeg kjøper fra mykoreanmakeup. Evt. Vita for Camilla Pihl sine.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 17:06   #51
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Seriøst!? Snegleslim klint ut over papir som pakkes individuelt og sendes fra Korea? :skingrestemme: For hva? Evig ungdom? Dere er gærne. Alt disse skjønnhetskaksene finner på, og får kvinner til å gå med på av forfengelighetshensyn. Også feministiske og miljøbevisste fp-kvinner som jeg faktisk har tro på attpåtil. Hvor mye betaler dere for dette da?

Har ikke kikket i tråden før nå, dette var dagens.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 17:21   #52
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Ikke bare forfengelighet, men også velvære. Huden min er alltid et nr for liten og jeg finner ingen produkter på apotek/parfymeri som gir nok fukt og ikke kviser.

Jeg blir dessverre hverken yngre eller penere av snegleslim.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-18, 17:22   #53
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Det er billig. Type 46 kr for ti masker.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:04   #54
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Ja, en av fordelene med sheet masks og de fleste andre koreaprodukter er at de er mye billigere enn alt jeg pleide å bruke før. Man trenger riktignok en del ekstra produkter dersom man virkelig vil kjøre koreansk hudpleie, men det er jo opp til hver enkelt. Uansett har jeg både penere hud og sparer masse penger etter at jeg begynte med det. Og jeg var superskeptisk til alt nytt før og reagerte ofte hvis jeg for en gangs skyld prøvet nye ting. Sånn er det ikke med koreaproduktene, jeg reagerer ikke på dem, men sånt er såklart individuelt.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:16   #55
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Jeg må innrømme at jeg har blitt ganske forvirret av hele koreansk hudpleie greiene. Det er så mange rare greier og det virker som man må ha skikkelig peiling for å kunne sette sammen en rutine og at den skal bestå av minst 10 trinn eller noe. Og jeg har ikke ork til å sette meg inn i de ulike egenskapene til alle disse stoffene og synes de er litt overlegne i enkelte av de gruppene på FB. Så for meg er sheet masks en enkel inngangsport.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:36   #56
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Jeg må innrømme at jeg har blitt ganske forvirret av hele koreansk hudpleie greiene. Det er så mange rare greier og det virker som man må ha skikkelig peiling for å kunne sette sammen en rutine og at den skal bestå av minst 10 trinn eller noe. Og jeg har ikke ork til å sette meg inn i de ulike egenskapene til alle disse stoffene og synes de er litt overlegne i enkelte av de gruppene på FB. Så for meg er sheet masks en enkel inngangsport.

Det skjønner jeg. Virker overveldende i begynnelsen. Imidlertid er det ikke så vanskelig som det virker og hvert produkt er såpass rimelig at det er rom for å prøve og feile (såklart sammenlignet med hva du brukte fra før - jeg brukte hudpleie fra dyre merker og Dermalogica og da er Koreapriser utrolig billige). Enkelt forklart er prosessen som følger:
Dobbeltrens (oljerens først, så skumrens) fulgt av toner, deretter syre og så en eller flere produkter (tonic, serum, ampuller etc.) som løser spesifikke hudproblemer (fuktighet, store porer etc.) hvor man begynner med det mest tyntflytende og brukere så mye man føler huden trenger. Så er det viktig å vente en stund mellom hvert produkt og i tillegg huske solbeskyttelse med høy faktor på dagtid. Masker bruker man etter behov i tillegg til skrittene nevnt over. That`s it basically.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:46   #57
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Er det meningen å være det daglige regimet?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:56   #58
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.386
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Er det meningen å være det daglige regimet?

Jepp, så det passer ikke for alle. Men er man hjemme på kveldene, er det jo bare å begynne litt tidlig før man skal legge seg. Det er jo bare ventingen mellom produktene som egentlig tar tid.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 09:58   #59
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Helt uten å rette moralpekefingeren mot noen, så kjenner jeg at jeg ikke vil være en som bruker så mye av livet mitt på utseendet mitt. Jeg har mer enn nok med å få fjernet sminken på kvelden.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-03-18, 10:22   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sheet masks, folkens? Har dere testet det?

Der er jeg også.

Og så lurer jeg fortsatt på kvalitetskontrollen av innholdet i disse produktene. Det høres litt kjøkkenbenkprodusert ut.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no