Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-18, 00:05   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er med i en diskusjonsgruppe for foreldre til barn med en viss diagnose. Den er hemmelig og man må bli invitert inn at noen som allerede er medlem. Jeg er uansett bevisst at det er over 1000 medlemmer i gruppa og deler ikke så mye personlig. Jeg bruker også å søke meg selv opp og slette innimellom, iallefall alt som er på noen måte litt personlig.

Men ser at det er mange medlemmer der inne som deler veldig mye. Noen ganger litt for mye i mine øyne.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 01:19   #22
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.918
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er med i ganske mange lukkede og hemmelige grupper, men de har med sportene jeg driver med og forskjellige vennegrupper, så jeg regner med at det ikke er det de snakker om i artikkelen bak betalingsmuren.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 06:39   #23
Albertine
Bør lage seg en tittel selv
 
Albertine sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2014
Innlegg: 3.690
Blogginnlegg: 36
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er med i Illuminati sin hemmelige gruppe.

Neida. Men jeg er med i flere grupper som omhandler hobbyen min.

__________________
Be kind whenever possible. It is always possible. - Dalai Lama
Albertine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 08:23   #24
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Privat har jeg akkurat meldt meg ut av en hemmelig diskusjonsgruppe, men er med i flere lukkede grupper.
I jobbsammenheng er jeg med i flere hemmelig grupper.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 10:07   #25
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Er med i 3 hemmelige og flere lukkede.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 10:19   #26
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg er med i ganske mange lukkede og hemmelige grupper, men de har med sportene jeg driver med og forskjellige vennegrupper, så jeg regner med at det ikke er det de snakker om i artikkelen bak betalingsmuren.

Samme her. (Eg har lese, det er ikkje den typen grupper). Dei fleste hemmelige gruppene eg er med i har maks 15 medlemmer og er meir vennegjenger enn politiske diskusjonsgrupper.

Men det er jo interessant at saker som Giske-saken har begynt med fleire med felles erfaringer som går saman om å varsle. Det bekrefter jo kor viktig det eg med eit opplevd fellesskap for dei som er utsatt for ulike former for maktmisbruk. Eg har tenkt at #metoo har redusert skam rundt seksuell trakassering, at når ein står fram står mange fram. Men her kjem det fram at det er fleire som står fram i mindre fellesskap før dei går heilt ut.

Eg er òg med i ei «hemmelig» gruppe med 500 medlemmer. Det er ei gruppe som er driven av ein organisasjon som jobber med religiøse bruddprosesser, så det blir fått ganske mange som er veldig personlige der. Eg kjenner at eg har høgare terskel for å skrive til 500 «hemmelige» sjelefrender under fullt namn enn for eksempel å skrive i M2. Og eg tenker at medlemstallet betyr mykje for fortroligheten i gruppa.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 10:32   #27
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.978
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Er med i noen hemmelige grupper i forbindelse med studier, noen vennegrupper og skolegrupper.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 10:54   #28
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.919
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er med i noen få hemmelige og lukkede grupper. Kun den for fagforeningsklubben kan regnes som diskusjonsforum, de andre er mer til informasjon om ulike ting. Artikkelen er bak betalingsmur så den fikk jeg ikke lest.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 11:19   #29
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Ja, flere. Noen man må søke om innpass til, og andre man har blitt invitert til.
Noen kan søkes opp, noen ikke. Vet ikke ha som står i artikkelen da.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 11:20   #30
Føniks
padawan
 
Føniks sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.950
Føniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smartFøniks imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er ikke med i hemmelige grupper,men mange lukkede. Synes FB egner seg godt til det. Utfordringen er jo at i en del grupper knyttet til skole og idrett er jo ikke alle foreldre på FB, så i de gruppene jeg selv er ansvarlig for informasjonsflyten sender jeg også epost.

__________________
-På vei ut av forumsdvale?-
Føniks er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 11:20   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.952
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Borettslagets Facebook-gruppe fremstår nesten som et lite forum. Komplett med troll og greier.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 11:52   #32
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er med i hobbyrelaterte grupper, foreldregrupper, grupper relatert til barnas hobbyer, nabolagsgrupper osv. Jeg administrerer og modererer flere av dem, og det skal ikke mye til før du har troll, tøys og drama. Folk, ass.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 14:43   #33
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Facebook har jo etterhvert blitt mer av en plattform enn en enkelt ting. Erstatter både forum og mange andre funksjoner. Ikke så rart at det blir vanskelig å konkurrere med.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 15:52   #34
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.786
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

I could tell you. But then I have to k....

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 16:06   #35
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Ha ha Minerva. Best å holde munn da. :hehe:

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 16:39   #36
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Er med i noen faggrupper.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 17:00   #37
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Jeg er med i mange hemmelige grupper, men ingen som har diskusjonen som mål.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 18:12   #38
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Det har aldri vært drama i noen av gruppene jeg er med i. Litt diskusjon i klassegruppene om dataspill, SoMe, informasjon om enkelte barn som har opplevd noe ubehagelig på skolen, med påfølgende kommentarer og spørsmål, men ikke noe som har eskalert til hissige diskusjoner, personangrep eller trolling, selv om folk har hatt ulike meninger.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-02-18, 20:34   #39
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Privat har jeg akkurat meldt meg ut av en hemmelig diskusjonsgruppe, men er med i flere lukkede grupper.
I jobbsammenheng er jeg med i flere hemmelig grupper.

Glemte at jeg er medlem i noen klassegrupper også.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-18, 09:34   #40
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du med i en hemmelig diskusjonsgruppe på Facebook?

Ja, det finnes lukkede grupper både for skoleklasser, hobbyer og for kontakt med gamle kjente fra en spesiell setting o.s.v. som jeg er med i og jeg regner med at disse ikke har interesse for noen andre enn dem som er der. Men det var kanskje ikke sånne du mente?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no