Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-12-17, 13:55   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det har jeg ikke sagt. Det er ikke ideelt, men jeg tror at det ville være en enda større belastning for de fleste barn å leve med foreldre som ikke fungerer.

Forutsetningen må jo være at foreldrene fungerer. Ordningen blir vel på sett og vis forbeholdt disse som får det til. Og det er jeg sikker på finnes, blant alle de hundretusener av skilte parene som eksisterer.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:08   #22
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.717
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Mannen og jeg så med undring på dette konseptet på Dagsrevyen i går og var skjønt enige om at vi nok ikke hadde klart dette. Det er nok fasiten når vi selv som gift ser på det som totalt uaktuelt.

Det er jo helt topp om det funker for noen, men det er jo også noen som klarer å bo i generasjonsbolig. Jeg får utslett og hjerteflimmer bare ved tanken på å dele bolig med mamma eller svigermor. Jeg liker å ha en romslig privatsfære.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:09   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Sånn generelt synes jeg ofte det er alt for lett for foreldre å si "jeg er ikke lykkelig og det er bedre for barnet mitt at jeg er lykkelig enn ulykkelig" og så ta avgjørelser som egentlig ikke er til det beste for barna. Når man er forelder har man ansvar for å få situasjonen til å fungere og kanskje rett og slett skjerpe seg litt. Nå mener jeg ikke at barn blir ulykkelige av å ikke bo veldig nært begge foreldrene, men at dersom jeg synes det var vanskelig å bo sånn, mens barnet mitt synes det var helt topp, hadde det i grunnen vært mindre viktig hva jeg følte. Jeg kan deale med mine egne følelser og opplevelser, og det er min plikt som forelder å gjøre det.

(Nå snakker jeg selvfølgelig ikke om ekstremtilfellene der den ene har utsatt den andre for vold f.eks.)

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:22   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.951
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Og eg ikkje trur ikkje eg hadde syns det var grufullt å høre krangling eller kos på den andre sida av døra. Akkurat det trur eg kanskje hadde vore meir utfordrande for ungane, dei hadde nok hatt lyst til å besøke/være hos den andre om en ikkje likte middagen, måtte vaske badet osv

Sønnen min hadde i hvert fall spist middag der det IKKE ble servert torsk.

Etter noen år med diverse matkasser mener han at torsk er djevelens verk, og så kommer det annenhver uke uansett hva han gjør. Snuppa liker heller ikke torsk, men hun ser at broren har det langt verre enn henne, og er så skadefro at hun nå synes torsk er helt greit nå.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:30   #25
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Vi flyttet inn og ut det første året etter at vi gikk fra hverandre, mens ungene bodde i huset. Det kunne ha gått lenger dersom vi hadde hatt økonomien til tre boliger, jeg bodde hos venner, foreldre o.l. og sleit meg helt ut. Jeg vet om noen som har hus + hybel sånn at de som ikke bor i huset med ungene bor i hybelen, men det er mye gnisninger om renhold, ryddighet, spor etter besøk av andre osv.

Jeg tenker at denne leilighetsløsningen kan fungere dersom man allerede har etablerte nye partnere og alle kommer greit overens, men det gir lite rom for at den forelderen som ikke har ungene kan ha besøk, og jeg ville ikke satt pris på å møte på eksens one night stand i gangen på vei til barnehagen med ungene. Det krever også enda mer enighet og kommunikasjon om felles regler, så det bør være en eksepsjonelt knirkefri skilsmisse.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:32   #26
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg tenker at denne leilighetsløsningen kan fungere dersom man allerede har etablerte nye partnere og alle kommer greit overens, men det gir lite rom for at den forelderen som ikke har ungene kan ha besøk, og jeg ville ikke satt pris på å møte på eksens one night stand i gangen på vei til barnehagen med ungene. Det krever også enda mer enighet og kommunikasjon om felles regler, så det bør være en eksepsjonelt knirkefri skilsmisse.

Ja, boformen forutsetter vel også at begge parter prioriterer barnets beste framfor muligheten for ONS i tide og utide. At de prioriterer barnets beste framfor en hel del ting egentlig.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:42   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg tror en sånn løsning fordrer at man evner som forelder å se en annen vei ganske ofte, når det kommer til hva den andre foreldren foretar seg og ikke på sin egen fritid.

En ONS er liksom ikke noe som er noe krise, det som er krise er nye kjærester som introduserer i hytt og pine. Syntes jeg.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 14:44   #28
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.662
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg tenker at dette er løsningen for få, men kan fungere for noen.

Vi bodde noe alla dette i 6-7mnd når jeg gikk siste året på barneskolen. Mamma hadde solgt sitt hus og holdt på å bygge nytt. Pappa sin kjellerleililighet var tom så vi flyttet inn der. Mamma med ny samboer og et ekstra barn, vi på våre rom i pappa sitt hus.

Pappa og mamma kommer ikke overens så hvordan det faktisk gikk er jeg litt overrasket over. Pappa var mye vekke på jobb, mesteparten av tiden egentlig. Når han var hjemme bodde vi mest hos han, når han var vekke var vi ho kun hos mamma. Begge hadde nye partnere. Men dette var en periode hvor pappa sin kone hadde eget hus også.

Mem det var nok den perioden av oppveksten som var mest stabile for vår del. Vi hadde jo bare et hus å forholde oss til.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 15:27   #29
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg vet at disse foreldrene jeg nevnte over her misjonerer veldig for deres opplegg, så de mener tydeligvis at dette fungerer.

For noen fungerer det helt sikkert tipp topp.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 15:32   #30
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Forutsetningen må jo være at foreldrene fungerer. Ordningen blir vel på sett og vis forbeholdt disse som får det til. Og det er jeg sikker på finnes, blant alle de hundretusener av skilte parene som eksisterer.

Jeg skrev svaret til Joika basert på utsagnet at det er slik det bør være, at foreldrene skal ta hele støyten. Ikke som et svar på at det fungerer for gitte par.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 15:55   #31
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.843
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Kunne fint bodd på den måten jeg.
Det tror jeg hadde vært det beste for barnet vårt også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 16:44   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg syns dette virker som en god løsning for de som samarbeider bra. Tenkte faktisk på den ideen der da jeg hadde delt omsorg for barn.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 17:02   #33
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.241
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg tror at jeg og den siste eksen ( ) kunne gjort dette, ikke den andre.
Vi prøver å gjøre det så bra for ungene som mulig og jeg bor i gangavstand til begge, i samme skolekrets også. Det fungerer greit.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 17:28   #34
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.377
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg synes dette så helt supert ut, jeg. Men jeg aner jo ikke hvordan klimaet ville vært mellom oss etter et eventuelt brudd.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 17:42   #35
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg kunne bodd sånn, men ikke xen min.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 18:54   #36
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.382
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Jeg syns dete r spennende, men ser at foreldrene må ha en uproblematisk relasjon.

Men hva om den ene vil selge? Man må ha noen regler for det.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 19:05   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg kunne lett bodd så nært eksen, men jeg hadde synes det var helt grusomt at barnet mitt var så nært uten at jeg kunne være sammen med ham. Jeg hadde nok også synes det var veldig tøft å treffe ham i gangen hver morgen og hver ettermiddag, og hadde nok endt opp med å bruke mye energi på å planlegge slik at jeg ikke kom og gikk samtidig med dem.

Jeg tror også sønnen min hadde synes det var ganske fælt, han føler seg utenfor når jeg har besøk, er på kino eller spiser sjokolade mens han er hos faren, og om vi bodde så tett at han kunne hørt det og hadde sett meg når jeg gikk hjemmefra f.eks. ville han blitt endre mer bevisst på det. Han hadde tenkt mye på om jeg var hjemme eller borte, grublet på hvor jeg var når han hørte at jeg ikke var hjemme og lurt på hvem som var der når jeg har besøk.

.

Jeg tenker at med en slik boløsning har man ikke strikte min/din-uker, men at ungene går temmelig fritt i mellom.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 19:15   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.533
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Ja, det er mulig, Tallulah, men det hadde i hvert fall vært drepen for min unge. Men han er jo temmelig liten, kanskje han hadde taklet det bedre når han blir eldre. Jeg tror det hadde vært ganske vanskelig for meg også.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 21:27   #39
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Vi kunne bodd sånn, og det ville vært gull for barna. Jeg tror ikke det ville vært veldig vanskelig å ha en uke på hvert sted heller, egentlig.

Vi voksne gjør valg som barna må ta konsekvensen av, og jeg blir sint og lei meg når jeg ser barn som må bære ansvar for flytting fram og tilbake, at tingene deres blir med fra det ene stedet til det andre, beskjeder osv. De syns ofte det er slitsomt, dessuten, og det syns jeg at vi voksne skal ta inn over oss. Barna har ikke valgt dette livet, vi voksne har valgt det for dem, og jeg tenker at man kan strekke seg så langt man kan under de forutsetningene som ligger til grunn, for å gjøre barnas tilværelse enklest mulig.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-12-17, 22:13   #40
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenker at med en slik boløsning har man ikke strikte min/din-uker, men at ungene går temmelig fritt i mellom.

Jeg tenker at det kan være like naturlig med delte uker når man bor slik. Hvis det skal være et poeng at barna er omtrent like mye hos begge, det varierer jo fra familie til familie.

Jeg ser for meg at det er dører av typen ytterdører fra barnas ganag og inn til foreldrenes leiligheter. Slik at man kan lukke og være hos den ene forelderen uten å ha lyder og lukter fra den andre.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no