Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ladestasjon ved Leos i Trondheim?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-18, 10:38   #1
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ladestasjon ved Leos i Trondheim?

Vi tenker å ta elbilen til Trondheim og Leos lekeland i dag, men da må jeg finne en hurtigladestasjon. Er der noen her som vet om koen? Jeg er så dårlig kjent, så jeg gruer litt. 🙈

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 10:44   #2
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ladestasjon ved Leos i Trondheim?

Det er i hvertfall utenfor Lade arena... jeg husker ikke om jeg har sett noe ved Leo, jeg tror ikke det. Men det er ikke langt til lade arena derfra, det ligger midt i håkon 7. gate.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-18, 10:51   #3
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ladestasjon ved Leos i Trondheim?

Tusen takk, det skal ved GPS’n finne. 😊

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no