Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-10, 22:52   #61
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.099
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Ja.
Jeg er hissig, et fyrverkeri og knallgod i senga. Alt stemmer.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:49   #62
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.978
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Jeg har rødtoner i håret, så jeg stillier meg villig opp i samme bås som Pappalille. ( )

Da er vi sikkert kjempeville sammen. Kanskje vi burde filme det?

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 17-09-10, 23:50   #63
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.102
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Tja. Var blond. Nå mer grå mus?

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:07   #64
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Ja. Enkelte tror at jeg er fra det store utland, med hovedvekt på Serbia og nærliggende land. Jeg er ganske mørk i øyepartiet, og det er nok mer det enn hårfargen, som er brun.

Jeg kan fint leve med det. Har til og med en t-skjorte hvor det står "Blondes have more fun".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:10   #65
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hvor gammel er du? Kanskje vi er to, i alle fall.

Vi er 4! (Soon to be 33).

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:18   #66
lalill
Ute av produksjon
 
lalill sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 647
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Eg har hatt dei fleste hårfargar og frisyrar, utan å merka særleg forskjell på korleis eg blei oppfatta. Muligens med eit lite unntak då eg hadde signalraudt med sjokoladebrune tuppar, eg svergar på at opptil fleire eldre damer lo av meg på gata.

__________________
des 2007, april 09.
lalill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:48   #67
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Jeg kan ikke si at jeg har blitt satt i noen bås, men får definitivt mer oppmerksomhet som blondine enn brunette.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:38   #68
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, leverposteibåsen.

a.k.a. "skittent oppvaskevannbåsen"

Minsten min er lysblond, og får jevnlig "jommen er du fortsatt så fin og lys" kommentarer fra eldre folk.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:19   #69
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.922
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Tja, litt motsatt egentlig. Blir fortalt at jeg hadde jeg ikke vært så mørk, hadde jeg vært blond. Tok likevel ingen sjanser da jeg skulle ha førstemann farget håret fra lilla med blå og grønn lugg til svart over hele.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:28   #70
cora
både her og der
 
cora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.834
Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Har alltid vært mørk blond og har ikke fått kommentarer angående hårfargen. Har hørt "mørk og mystisk" av og til, men ikke noe mer. Blir nok mer satt i bås på grunn av klærne mine enn hårfargen siden jeg alltid går i svarte klær, av og til brunt eller grått.

__________________
Cora og tre avkom (1999, 2001 og 2002)
cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:31   #71
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.869
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Vi er 4! (Soon to be 33).

5. Jeg er praktisk talt 36, og har én eneste glansvask på samvittigheten. For ti år siden.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:59   #72
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.061
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

5. Jeg er praktisk talt 36, og har én eneste glansvask på samvittigheten. For ti år siden.

En til her! Hadde noen spede forsøk på striper for ti år siden og en mislykket glansvask etter det, men ellers helt naturlig! Straks 35.

ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 20:47   #73
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.980
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Åja, veldig ofte i yngre dager når jeg var mer ute på byen.
Prøvde å farge håret hele tiden, men oppdaget at jeg uansett alltid kom til å ha rødskjær i det. Så da gav jeg opp. Nå har jeg innfunnet meg med at det er rødt, men skulle ønske jeg hadde våget meg til en frisør for å få litt mer liv i det. Det må jo ha skjedd endel ting på hårfargefronten de siste 20 årene jeg ikke har fått med meg.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 20:51   #74
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Hm nei. Men nå har jeg sånt kjedelig mellombrunt hår også.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 20:58   #75
Marit K
Carve canem
 
Marit K sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 6.446
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

En til her! Hadde noen spede forsøk på striper for ti år siden og en mislykket glansvask etter det, men ellers helt naturlig! Straks 35.

Da er vi i alle fall 7. Her er det ingen farge eller striper av noe slag. Bare deilig kommunefarget hår. Det er kanskje kjedelig i noens øyne, men jeg orker ikke irritere meg over ettervekst, og bruke hauger med penger på mer eller mindre vellykket farging.

__________________
I et moderne massesamfunn burde det være like selvfølgelig å lese for sine barn
som det er å pusse tennene deres -Jostein Gaarder

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 21:06   #76
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.268
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av silje, her.

Kanskje ikke i bås direkte, men som den eneste jeg vet om i min aldersgruppe uten farget, bleket eller stripet hår så tror jeg jeg blir vurdert som kjedelig.

Jeg er med i denne klubben. Men anser at jeg kun er peeeeen.

Jeg får faktisk mye komplimenter - fra menn - på at jeg ikke farger håret mitt som er i ferd med å skifte farge. Det er hyggelig.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:12   #77
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Jeg er ufarget og ustripet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-09-10, 12:20   #78
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Blir du "satt i bås" pga hårfargen din?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

5. Jeg er praktisk talt 36, og har én eneste glansvask på samvittigheten. For ti år siden.

Jeg er også med i denne klubben. Har ikke farget året på årsvis og har ingen planer om å starte med det heller.

Er mørkhåret og kan ikke tro at jeg har blitt satt i verken den eller den andre båsen av den grunn.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no