Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Cupcakes, feminismens død?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-11, 00:48   #221
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.090
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Hva er egentlig forskjellen på cupcakes og muffins?

Navnet. Og det er mye mer fancy-smancy å kalle muffinesene for cupcakes, som de gjør over there.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 01:41   #222
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Cupcakes skal lages med smør og sukker rørt hvitt, mens muffins lages med smeltet smør det har jeg lest på dette forumet, så da er det sånn det er.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 02:56   #223
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Cupcakes skal lages med smør og sukker rørt hvitt, mens muffins lages med smeltet smør det har jeg lest på dette forumet, så da er det sånn det er.

Jøye. Da har jeg faktisk laget cupcakes siden åttitallet.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 08:16   #224
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Skapcupcakesdama Safran.

Forøvrig bruker jeg like ofte ostekrem og sjokoladeostekrem som smørkrem på cupcakes. Og den sjokoladeostekremen trenger man ikke sprøyte på en gang. Man kan spise den ut av bakebolla med skje. Nam.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 08:33   #225
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Jeg leste nettopp en greie i BT om noen tenåringer som hadde kunstige cupcakes på rommet sitt. Jeg synes jo at cupcakes er godt å spise, så kunstige...?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 10:35   #226
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Sure Eplet, her.

Cupcakes skal lages med smør og sukker rørt hvitt, mens muffins lages med smeltet smør det har jeg lest på dette forumet, så da er det sånn det er.

I cupcakes røres smør og sukker hvitt, i tradisjonelle bursdagsmuffins skal egg og sukker piskes til eggedosis.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:28   #227
Blåklokke
Leser FP
 
Blåklokke sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.020
Blåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smartBlåklokke imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Som hjemmeværende mamma over flere år finner jeg ikke uventet mye provoserende i denne diskusjonen. Jeg synes mange av dere er fryktelig trangsynte og svært preget av lite kunnskap om andre enn deres egen måte å leve på.

Jeg er overhodet ingen bloggende cupcake husmor med unger i barnehagen/sfo. Våre to yngste er hjemme på heltid og skolebarna kommer rett hjem etter skolen kl 13.15.

Mange av dere beskylder hjemmeværende mødre (i motsetning til dere utearbeidene), for å ha all verdens tid til selvrealisering og dekorering. Jeg inviterer dere alle til å tilbringe en uke hos med slik at dere ser hvordan virkeligheten hjemme egentlig kan være... Forstår at dere henviser til mange som er hjemme og samtidig har barna i barnehagen og på sfo og da er jeg til dels enig i at det kan fremstå som unyttig. Men igjen, vi er ulike og vi er så heldige at vi lever i et fredelig land hvor vi kan ta våre egne valg ut ifra egne behov og synspunkter. Dersom noen ønsker å bruke tiden sin slik så må de faktisk få gjøre det uten å bli sett ned på. Synes faktisk at dere heller kan gi de/oss litt anerkjennelse for å ha mot til å gå imot strømmen og ta sine egen valg utifra sine verdier.

Ang tap av pensjonspoeng så er det ikke snakk om å være hjemmeværende for all evighet og jeg har vært yrkesaktiv en god del år i løpet av mitt voksne liv.

Dere må heller ikke glemme at vi er ulike mennesker med ulike syn og verdier. Jeg for min del synes ingenting kan måle seg med den verdien det er for meg og mine å få oppleve hele barndommen til ungene våre. Det å få være den som kan svare på spørsmål og den som kan trøste, hele dagen! Jeg føler meg så priviligert som har mulighet til dette. VI hadde hatt mye mer penger i kassen om jeg alltid jobbet men akkurat nå har vi valgt å prioritere annerledes.

Jeg har ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke bidrar til samfunnet som dere sier, for det har jeg gjort og skal gjøre. I tillegg har jeg laget seks potensielle samfunsbidragere.

Regner med jeg får mye pepper for dette men jeg ble nødt til å vise at det kan være andre sider ved denne saken også.

__________________
2000, 2002, 2003, 2009, 2010, 2012, 2013...
Blåklokke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 11:39   #228
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.236
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Du må jo få velge akkurat som du vil, Blåklokke, og jeg ser da ikke ned på noen for valgene de tar. :liberalist: Men det gir ikke dine meningsfeller rett til å si, med betonet tyngde: - Ja, for det handler om å velge å prioritere familien, altså, vi velger å kose oss sammen, ikke bare jage etter matrielle verdier.

Altså er det respekten andre veien, for våre valg, vi som ønsker å definere oss selv som noe annet enn mødre og oppriktig mener at barna våre har det bedre i barnehage enn hjemme med en løve i bur. Og selvsagt også med en porsjon takt overfor de som overhodet ikke har noe valg; det er ikke gitt at man faktisk KAN velge å være hjemme.

Jeg sier ikke at du uttrykker disse meningene, men det er altså den tonen som provoserer mange av oss i disse bloggene. Sammen med dårlig ortografi og utstrakt bruk av rosa slikkepotter og krampe i enter-tasten, for min egen del.

Hvis folk trives hjemme og har råd til det, gjerne for meg. (Men jeg er ikke med på at man bedriver samfunnsnyttig arbeid per se, siden jeg mener at barna har det like godt i barnehage. Dette er det så klart lov å være uenig i.)

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 12:31   #229
Heilo
Fjellpiper
 
Heilo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 6.170
Blogginnlegg: 310
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Fint innlegg, Blåklokka! Jeg skjønner som sagt ikke hvorfor noen gidder å la seg provosere av blogger som forfekter en annen livsstil enn den man selv har valgt. Jeg skjønner at det kan være provoserende å møte en sånn holdning fra mennesker i egen omgangskrets, men noen ganger lurer jeg på om man leser mer inn i muffinslykken enn det er grunnlag for. Å ville fremstille seg selv og egne valg i en fordelaktig lys er jo tross alt ganske menneskelig.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 12:45   #230
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

for Candy og alt det Candy sa.

Jeg er også liberalist og for frie valg. Men jeg er også feminist, og dessuten er jeg konspirasjonsteoretiker - jeg tror nemlig at det fortsatt er mange hindre på veien mot likestilling, og at kvinner har andre standarder de må leve opp til enn menn for å være "gode nok".
Noe av det jeg har skrevet i denne tråden i forhold til cupcakesbakerne, er forøvrig direkte relatert til uttalelsene til den første møffin- og interiørbloggeren jeg kan huske å ha sett på TV, nemlig en tannlegge fra vestlandet. Jeg tolket hennes uttalelser som fordømmende kritikk av kvinner som valgte å jobbe fullt når de hadde barn, fordi hun mente at det var så uendelig mye bedre å ha tid til kos og å ta det med ro. Samtidig som hun viste frem et hjem der sjokoladen bare var til pynt, og barna matchet både interiør, mammaen sin og hverandre. For meg ble det en hyperoverfaltisk, bakstreversk greie.Og dessuten noe som er svært få forunt, all den tid hun hadde en mann som tjente bøtter og spann med penger.

Også er jeg enig med Candy - jeg kan heller ikke se samfunnsnytten av at en av foreldrene (som oftest mor) er hjemme. Også vi foreldre som jobber, oppdrar barna våre til å bli samfunnsnyttige skattebetalende bidragsytere til fellesskapet. det er overhodet ingen holdepunkter for at barn med hjemmeværende mødre blir mer harmoniske/bedre mennesker enn barn av ikke hjemmeværende mødre. OG jeg skriver mødre, fordi det er et forsvinnende lite antall barn som er vokst opp med hjemmeværende fedre.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 12:48   #231
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Fint innlegg, Blåklokka! Jeg skjønner som sagt ikke hvorfor noen gidder å la seg provosere av blogger som forfekter en annen livsstil enn den man selv har valgt. Jeg skjønner at det kan være provoserende å møte en sånn holdning fra mennesker i egen omgangskrets, men noen ganger lurer jeg på om man leser mer inn i muffinslykken enn det er grunnlag for. Å ville fremstille seg selv og egne valg i en fordelaktig lys er jo tross alt ganske menneskelig.

For the record: Jeg lar meg ikke provosere av enkeltmenneskene, men av at dette er blitt så himla trendy, at det skal være sexy å være husmor og at mer eller mindre offentlige personer sier at man ikke burde få barn hvis man ikke ville ta seg av dem selv. (Implisitt at KVINNEN i forholdet skal ta vare på dem selv.) For meg er disse bloggerne et symbol på en samfunnsutvikling jeg er kritisk til, det handler ikke om individene Trine og Ellen og Kathrine og hvadenåheterallesammen, som baker og koser seg.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West

Sist redigert av Pøblis : 04-12-11 kl 12:54.
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 14:57   #232
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Men interiørbloggere flest jobber jo. Og det jeg klarer ikke for min beste vilje å lese så mye annet enn kreative krumspring, litt bakst, estetisk sans og kanskje litt kjøpelyst i dem. Den stavangerdama du bakker om er det ikke mange som likner på. I alle fall ikke blant de 200 bloggene jeg følger med på. Å la den ene dama få være talsmann for alle blir som å sette den yrkeskvinnen med aupair, husjelp, arbeidstid til etter barnas leggetid etc som tallsmann for alle yrkesaktive kvinner.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 18:53   #233
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Jeg leser jo bloggen til hun tannlegedama på uregelmessig basis. Ikke fordi jeg er spesielt interessert i cupcakes eller utstrakt bruk av ellipser...
men fordi jeg er intrisert i om ungene hennes noen gang har på seg klær som ikke matcher interiøret/maten/naturen eller hva_har_du. Til nå har det ikke skjedd.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:03   #234
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Hvem er tannlegedama?

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:18   #235
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvem er tannlegedama?

Har du ikke sett bloggen...
...til tannlegedama....

...Salt?


Prøv dentinista.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:18   #236
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Jeg leser svært få blogger, men ble nysgjerrig nå.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:20   #237
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?


Nå skjønte jeg alle prikkene og enter-tastingen din!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:25   #238
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.


Nå skjønte jeg alle prikkene og enter-tastingen din!

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:46   #239
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg leser jo bloggen til hun tannlegedama på uregelmessig basis. Ikke fordi jeg er spesielt interessert i cupcakes eller utstrakt bruk av ellipser...
men fordi jeg er intrisert i om ungene hennes noen gang har på seg klær som ikke matcher interiøret/maten/naturen eller hva_har_du. Til nå har det ikke skjedd.

Jeg stiller meg litt kritisk til den ene bakerifrokosten de inntok, hvor ungene drakk juice rett fra kartongen - jeg gjentar - RETT FRA KARTONGEN. Det burde da strengt tatt vært helt over i noen fine stettglass, eller hva??

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-11, 20:47   #240
Silje sol
Aktiv
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 292
Silje sol er litt kulSilje sol er litt kul
Standard

Sv: Cupcakes, feminismens død?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Men interiørbloggere flest jobber jo. Og det jeg klarer ikke for min beste vilje å lese så mye annet enn kreative krumspring, litt bakst, estetisk sans og kanskje litt kjøpelyst i dem. Den stavangerdama du bakker om er det ikke mange som likner på. I alle fall ikke blant de 200 bloggene jeg følger med på. Å la den ene dama få være talsmann for alle blir som å sette den yrkeskvinnen med aupair, husjelp, arbeidstid til etter barnas leggetid etc som tallsmann for alle yrkesaktive kvinner.

Jeg skjønner heller ikke hvilke bloggere det er snakk om.
Jeg leser mange blogger, og blogger selv (mulig jeg er happy-møffin-bloggeren Bille sikter til ), men ingen jeg har lest har hatt de meningene som folk beskriver i denne tråden.

__________________
Jente 07 & gutt 09.
Du kommer sikkert til å gjøre mye dumt, men gjør det med begeistring!
Silje sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no