Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-09, 22:50   #21
Aiza
Går videre
 
Aiza sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 664
Blogginnlegg: 15
Aiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populærAiza er populær
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

kzy75: Kan jeg friste med en 4-roms på andre siden av fjellet?

Følger fantastiske svigerforeldre med på kjøpet? Åh, da hadde vi kanskje sett litt mer til solen også?

__________________
Jente 01, Gutt 08 og jente nov 09
Aiza er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:14   #22
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Vi bor rett i nærheten av svigerforeldre som alltid stiller opp til barnepass. Det er viktig for oss. Dessuten er det køfri vei til byen - 5 min til sentrum med bil og nydelig natur bare få min unna. Blåbærskog rett bak der vi bor har vi og. Svært barnevennlig er det også. Ønsker oss noe større, men da vi bare vil bo i nærområdet og ingen selger så sliter vi.

Hmm, hvor i Bergen er dette?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:14   #23
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Opprinnelig lagt inn av kzy75, her.

Følger fantastiske svigerforeldre med på kjøpet? Åh, da hadde vi kanskje sett litt mer til solen også?

Aha, bor dere på skyggesiden?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:16   #24
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Rolig, relativt barnevennlig, ikke sentralt (ikke viktig), stille, ryddige forhold.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:36   #25
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Nærhet til jobb, barnehage/skole, butikker og offentlig transport. Det at jeg lever uten bil styrer i veldig stor grad, "alt" skal helst være i gåavstand. Det har ikke vært noe problem hittil, men jeg leier og kommer nok til å fortsette med det i noen år til.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:40   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Barnevennlig område i hyggelig strøk som ligger i gangavstand fra sentrum og jobb.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-09, 23:40   #27
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Da vi kjøpte tomt var 1) avstand til barneskole, 2) lekeplasser i umiddelbar nærhet, 3) friarealer og 4) kort avstand til kollektivtransport i akseptabel avstand til Oslo.

Vi fikk alt og mer til - inkl. gangavstand til postkontor, butikk, lege og tannlege.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 00:01   #28
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Vi ønsket å bo i området vi bodde i da vi kjøpte der vi bor nå.
Vi er begge oppvokst i området, ungene hadde mange venner der,det er kort vei til det meste, 20 min med banen til byen, mine foreldre bor i nærheten, kort vei til marka ( 200 m ca), barnevennlig, bilfritt området, generellt stille og rolig.
Tenker vi blir gamle der vi bor nå. Såsant vi ikke vinner i lotto eller en uventet arv dukker opp slik at vi kan bygge.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 02:17   #29
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Vi holder på å bygge hus. Kriteriet vi har gått etter er at huset står på gården vi skal overta. Hadde det vært helt opp til meg, hadde vi ikke bodd her vi bor. Jeg ønsker allerhelst å flytte "hjem" til kommunen jeg kommer fra. Den ligger ca 3 timers reise herfra.

Mannen kommer fra gård, som vi skal overta snart. Mannen er her fra bygda, og det var vel underforstått hele tiden at det var her vi skulle slå oss ned.

Sånn bortsett fra at jeg savner familie, venner og det sosiale livet jeg hadde der jeg kommer fra, så bor vi greit til her.
Vi bygger som sagt på gården. Har svigerforeldre på samme gård, som stiller opp som barnevakt de gangene vi virkelig trenger det. Gården ligger veldig sentralt til. Det tar kanskje 10 minutter å gå til butikker, bank, kommunale kontor, skole, samfunnshus osv. Skoleveien er forholdsvis trygg. Stort sett gangsti. Ungene må krysse veien som går opp til et byggefelt, og den er forholdsvis traffikert på den tiden skolen begynner og slutter. En annen ting jeg ikke liker, er at de må krysse en liten elv også. Det er bygget bro med rekkverk over, men jeg liker det uansett ikke.
Vi har flotte turområder i nærmiljøet og det er greit med fritidsaktiviteter for barna å delta på. Jeg syns det litt i overkant langt til byen (Bergen), dette er hovedsaklig pga guttungen som trenger mye oppfølging fra Haukeland. Den lange avstanden stjeler mye tid og energi rett og slett.

Jeg syns det er positivt av ungene får lov å vokse opp på gård. Vi driver med sauer, og ser at dette er noe ungene koser seg med. Jeg koser meg også sammen med dyrene.

Alt i alt, så er det flott å bo her vi bor. Det som er hovedgrunnen til at jeg ikke trives så veldig godt, er nok det at jeg ikke har noe godt sosialt nettverk i nærmiljøet. Håper jo at det vil komme seg med tiden.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 07:17   #30
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

At det fungerer rent logistikkmessig. At vi kommer oss dit vi skal, på en slik måte at vi ikke sakte men sikkert blir seigpint til døde. Les pendling i timesvis hver dag.
Når vi nå snart flytter tilbake til sivilisasjonen, er det avgjørende at vi har slekt og venner dit vi flytter. Savner å ha noen flere gode hjelpere

  Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 07:43   #31
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Vi bor veldig nær der vi begge er oppvokst og kriteriet var i bunn og grunn at det var her vi ville bo. Fordelene ved å bo nettopp her er:
-nærhet til familie
-nærhet venner og miljøet vi er en del av
-muligheten til å ha stor enebolig med plass til musikkværelse og verksted
-stor, usjenert hage på delvis naturtomt
-nærhet til sjøen
-nærhet til skog og turområder
-barnevennlig, rolig boområde
-nærhet til bysentrum og butikker
-nærhet til pappas snøfreser

Jeg ville ikke bodd noe annet sted med familien min, tror jeg. Alene kunne jeg bodd nær sagt hvor som helst.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 08:34   #32
ming
i tåkeheimen
 
ming sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.835
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Da vi kjøpte her vi bor nå etter noen år i blokkleilighet, var kriteriene omtrent som følger:
* Relativt nytt - minimallt behov for opp-pussing (kunne strukket oss til å male et par rom)
* Minst 4 soverom (trengte sårt et ekstra til musikkrom til mannen - jeg begynte å bli lei 6 gitarer, forsterker, opptaksutstyr osv på soverommet vårt.)
* Barnevennlig, gjerne med lekeplass i umiddelbar nærhet, uten gjennomgangstrafikk, andre barn i samme alder i nærområdet
* Riktig side av byen i forhold til jobb
* Godt kollektiv-tilbud, da jeg ikke kjører bil
* Gangavstand til dagligvarebutikk
* "Riktig" skolekrets (det er mange skolekretser som er "riktige", men et par som ikke er aktuelle)
* Eget uteområde - ikke nødvendigvis så stort, men vårt
* Pris

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 08:46   #33
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Vi flyttet hit fordi det var landlig, lite naboer og flott utsikt.
Når barna nå begynner å bli store og vil være med venner og på aktiviteter hadde vi ønsket å bo mer sentralt i forhold til skole, venner, butikk etc.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 09:26   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

kzy: jeg mente bokstavelig talt på andre siden av det fjellet dere bor ved.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 09:32   #35
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Det ble nok litt tilfeldig at vi landet der vi gjorde nå sist. Selve huset og prisen var avgjørende. I tillegg er det sentralt, kort til skole, butikker, hele familien til gubben i nærheten, barnevennelig område. Selv om huset foreløpig er lite, så har vi en hel sokkel i underetasjen som bare venter på å bli pusset opp, og da har vi mer enn god nok plass. For str på huset var egentlig ikke avgjørende, men mulighetene er store. En ting som var viktig var at det ikke var rekkehus eller annen form for tun. Det var det vi flyttet fra og vi trivdes ikke med det. Her vi bor nå har alle naboene minst 1 mål tomt, så vi har ingen rett i trynet for å si det sånn.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 09:33   #36
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Vi valgte å bo her vi bor fordi

  • Det er nærme foreldre på begge sider, to minutter å gå.
  • Barnevennlig, med lekeplasser over alt.
  • Gangavstand til sentrum, buss, tog og skole.
  • Byggefelt, sosialt og vi er sosiale mennesker.
Skulle vi valgt i dag hadde valget blitt helt annerledes.
Jeg er møkklei byggefelt. Fester i nabolaget og nattebråk. Folk som stjeler parkeringssplassen min. Ting som forsvinner utenfor døra om det ikke er boltet fast til husveggen. Ungene som leker rundt omkring, ja de bor her fordelt i masse leiligheter, men ute og leker er de aldri. Jeg tenkte byggefelt var så fint for unger for da har de alltid noen å leke med.

I dag vil jeg bo for meg selv, gjerne litt øde, borte fra folk. Jeg vil ha privatliv utenfor døra, bilen på utsiden, ikke være redd for biltyver, sykkeltyver. Slippe nabobråk i helgene og ikke minst bikkjer som driter på plenen min.
Jeg tror jeg begynner å bli gammel jeg.
Men gangavstand må det være, i alle fall til nærmeste bybuss og helst til sentrum.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 09:35   #37
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Før vi bygde hus her vi bor nå så bodde i på Heimdal (i Trondheim). Det var et sted jeg trivdes godt. Litt utenfor sentrum, men kort vei likevel når man skulle noe. Vi hadde nok godt blitt boende der, hadde det ikke vært for at vi fikk tomt gratis på mitt hjemsted.

Eneste kriterie jeg etter hvert fant ut at jeg hadde, var å ikke bo for tett. Jeg får litt panikk med folk på alle sider, som har verandaen oppå min liksom. Det har nok noe med at jeg er oppvokst på gård med luft rundt meg.
Det kriteriet har vi jo oppfylt.

Vi hadde nok aldri flyttet til mitt hjemsted om det ikke var i forholdsvis ok avstand til et sentrum (Stjørdal) og en storby (Trondheim). Å bo langt i gokk hadde vært uaktuelt. Dessuten jeg at vi har flyplassen så nærme!

Vi hadde kanskje heller ikke flyttet til hjembygda mi om det var ei "gubbebygd" med stor utflytting. Men her er det omvendt, folk ønsker å bo her. Og det er unge folk med barn "over alt". Dessuten ble det bygd ny skole nå nettopp, og det teller litt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 09:41   #38
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv
 
Observatøren sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.689
Blogginnlegg: 19
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Tja, vi har flyttet snart 10 ganger de siste 9 årene, så vi har vel ikke slått oss ned for godt. Det som har vært viktig for oss så langt, er å bo i samme nærmiljø som barna (delt omsorg), og at det har vært kort vei til jobb.

Vi er på flyttefot igjen, og grunnen til flyttingen er hovedsaklig huset - det blir lenger vei til alt, og vi må belage oss mer på kollektivtransport, men det er for såvidt ok. Vi har pt en plan om å bo på dette stedet frem til yngstemann begynner på skolen, og innen da skal vi ha pusset opp loftet vi egentlig skal flytte til.

__________________
08.05 | 06.12
Observatøren er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 09:50   #39
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Vi bor her vi bor på grunn av stor hage (gartnermann), plass til stor garasje (bilhobby) og en pris vi hadde råd til.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:00   #40
Mandino
inn i dimman
 
Mandino sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.230
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er deres kriterier for hvor dere bor?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Det har vært viktig for oss at det er sentralt. Vi vil heller ikke bruke altfor mye penger. Vi bor så barnevennlig som prisen og beliggenheten tilsier.

Vi kunne bodd større og mer barnevennlig lenger ut av byen, men da ville ungene fått lenger dager i barnehagen.

Som jeg skulle sagt det selv.

__________________
Mandino

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no