Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kaffemaskinen røket igjen

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 11:01   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Kaffemaskinen røket igjen

Julen for 2 år siden fikk vi en kombinert kaffatrakter og espressomaskin i gave. 6 mnd senere så gikk espresso delen fisføyka. De kunne ikke reparere og vi fikk en y og bedre modell. Nå 1,5 år senere skjer det samme igjen.

Har jeg fremdeles garanti?
Jeg har tatt vare på kvitteringen på den nye som vi da fikk byttet til i augost 07.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:29   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kaffemaskinen røket igjen

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Julen for 2 år siden fikk vi en kombinert kaffatrakter og espressomaskin i gave. 6 mnd senere så gikk espresso delen fisføyka. De kunne ikke reparere og vi fikk en y og bedre modell. Nå 1,5 år senere skjer det samme igjen.

Har jeg fremdeles garanti?
Jeg har tatt vare på kvitteringen på den nye som vi da fikk byttet til i augost 07.

Ja, det tror jeg. Jeg har et kjøleskap som termostaten gikk på innenfor garantitiden. Den ble fixet, men etter en stund røyk den igjen. Da var kjøleskapet eldre enn 5 år (dermed ingen garanti), men termostaten som tidligere ble byttet var enda innenfor garantitiden. Ble fixet igjen uten at jeg trengte å betale.
Jeg kan ikke tro annet enn at hvis dere er innenfor garantitiden på den nye maskinen så skal det være greit.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 12:31   #3
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kaffemaskinen røket igjen

Siden du fikk ny vare og også skal ha ny kvittering på denne, så har garantitiden begynt på nytt når du fikk den nye varen.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 13:14   #4
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kaffemaskinen røket igjen

Du er uansett innenfor fem år, så det er bare å bytte.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-01-09, 20:35   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskinen røket igjen

Plinger Jernia i morgen og får de til å reparere den.
TAkk for svar.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-09, 21:02   #6
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kaffemaskinen røket igjen

Snakket med Jernia i dag og de tok inn maskinen. Ikke noe problem.
Så nå er det spennende å se hvor lenge vi klarer oss uten kaffe

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no