Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Er du fornøyd med boligen din?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-01-09, 09:25   #1
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du fornøyd med boligen din?

Og hvorfor er du (ikke) fornøyd?

Vi har nå bodd her i litt over to år og jeg merker at jeg blir mer og mer fornøyd etter hvert som jeg får bodd meg inn. I går ble (endelig) roterommet vårt klargjort til barnerom2 og gangen oppe ble innredet med bokhyller og nå føler jeg at vi endelig har fått det sånn vi vil ha det.

Vi bor for øvrig i et rekkehus over to plan med semiåpen stue/kjøkkenløsning, vaskerom/toalett rett ved siden av gangen, to store og ett lite soverom, bad med plass til badekar og sportsbod. Jeg elsker beliggenheten og savner egentlig bare et ekstra rom/loftsstue til overnattingsgjester/kontorplass/ekstra oppholdsrom. Hagen kunne kanskje vært hakket større, men vi har en fin uteplass med masse sol om sommeren og skjermet plass til å sette vogner med (sovende) barn rett utenfor.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:28   #2
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Skulle gjerne hatt større plass, så heilt fornøyd blir eg vel ikkje. Men me prøver å gjera det beste ut av det. Og uteplassen vår er stor og god.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:28   #3
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Bare vi får pusset opp sokkelen vår så blir det bra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:32   #4
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Vi bor også i et rekkehus over 2 plan og er stort sett fornøyd. Nå har vi jo nettopp pusset opp badet og er storfornøyd. Det jeg savner er en kjeller eller loft til å kunne lagre ting. Vi har kun en liten bod og det er ikke mye plass i den. Den er ganske så full.
Etterhvert blir det vel og pusse opp kjøkkenet også. *drømmeromdetihvertfall* Vaskerom har vi også og stor gang.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:33   #5
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Er fornøyd. Har en stort typisk 70-talls enebolig med valmet tak og 2 etasjer. Vi har pusset opp littetterlitt, og har bygget på tilbygg med stor gang og stort kjøkken. Jeg liker egentlig hus med eldre arkitektur bedre, men vi har god plass (5 soverom, 2 bad, stor stue) og pynter litt på fasaden etterhvert som vi får råd. Vi har tomt med utsikt, så vi prøver å utnytte dette så mye som mulig.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:34   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Jeg er fornøyd, men ikke med innredningen av stue og vegger. Vi har ikke flyttet inn på veggene annet enn i trappeoppgangen + litt i 2. etasje. Tror ikke vi få flyttet inn skikkelig før vi skal bytte ut sofa og stoler + kjøpe Montana. Det blir en god stund til ennå.

Nå venter jeg bare på at hekken skal bli stor.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:35   #7
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

tja, har alt for liten stua og kott kjøkkenet. blir gal av yttergangen som man må gå igjennom for å komme på badet og inn til resten av huset. har ok soverom.
Blir enten å bygge ut eller å flytte.

Vi har et hus der del 1, 1etg er bygd 1947. så er det bygd på i etapper

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:45   #8
tiddelibom
Lille tyrann
 
tiddelibom sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.137
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Ja! Vi har nettopp flyttet, jeg er veldig fornøyd.

__________________
Tiddelibom med en liten (-06) og en stor (-02)

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:47   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Javisst er vi fornøyd.
Stor plass ute, stor plass inne. Det meste er nytt( huset er fra 1952 og er pusset opp og bygget på siden 1995).
Til sommeren gyver vi løs på kjelleren. Da kan det hende at peisestuen blir et ordentlig rom som ungene kan bruke etterhvert. Nå brukes det mest til lagring.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:48   #10
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Elsker huset.
Elsker hagen også. Og miljøet og hele greia.

Eneste jeg ikke liker er fyringskostnadene - de er skyhøye. I år kommer vi langt over de beregnede 60.000.

  Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:50   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Vi bor i en leilighet med 2 soverom, stue, kjøkken, bad, gang, 10 kvm balkong. Veldig sentralt, så det er positivt nå. Romslig bod i kjelleren, heis og garasjeplass trekker opp.

Etterhvert vil jeg flytte ut av byen, og da er kravet hageflekk, 3 soverom, kjellerstue og eget vaskerom i kjellern. Tipper det blir 3-etasjers rekkehus eller vertikaldelt tomannsbolig.
Akkurat nå har jeg sett litt på denne, bare synd det er ett år for tidlig: http://www.finn.no/finn/realestate/o...nkode=15798370

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:51   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eneste jeg ikke liker er fyringskostnadene - de er skyhøye. I år kommer vi langt over de beregnede 60.000.

OMG! Bor du i et stort gult hus omringet av en stor park sentralt i Oslo?

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:54   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Jeg er veldig fornøyd med boligen vår, selv om den ikke er helt ferdig. Vi har bare bodd her i 5 måneder og det er en del som er litt halvferdig og vi har ikke helt boss oss inn ennå. Hagen og omgivelsene er helt topp og jeg gleder meg veldig til vår første sommer her.

Når vi får bygd bad nummer to og byttet ut kjøkkeninnredningen da blir det nesten perfekt.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:57   #14
Lille Blomst
Aktiv
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 112
Lille Blomst har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Ja, nå er jeg det. Har nettopp bygget på. Er ikke helt ferdig enda, men når vi blir det tror eg det blir bra. Elsker kjøkkenet vårt, etter utbygginga. Nå venter vi bare på litt mer penger i kassa, så skal vi bestille en lilla sofa vi skal ha her Ellers har vi 4 soverom, bad, vskerom, stue, vinfang, gang og loftstue.

__________________
Storesøster 2005 Mellomstemann 2007 Lillesøster 2008

Lille Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:58   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Jeg er fornøyd. Vi bor i en leilighet som er altfor liten for oss, men jeg merker at jeg har blitt veldig glad i den. Jeg har til og med mareritt om natta om at vi har flyttet, og så angrer jeg med så innmari. Nå har vi pusset opp badet og et soverom pluss fikset flassete tak i entreen, så nå ser det mer levelig ut her enn på lenge. Det er fortsatt ting som må fikses, men vi får ta det pø om pø.

Jeg er ingen feinschmecker når det gjelder møbler og design og sånn, så stilen er temmelig eklektisk, men pytt, pytt ...

Gutterommet vil jeg helst ikke uttale meg om, det ser bombet ut til enhver tid, men jeg prøver å holde døra lukket og late som ingenting.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:59   #16
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Njæ ... Semifornøyd. Rekkehus over tre plan. De gode tingene er at vi har to bad og fire soverom. Har også kjellerstue, som ikke er tatt i bruk ennå. Vi har stor og solrik (høh - hvis vi ser bort fra mørketid og all denne nedbøren som plager oss for tiden) hage, og det er jo luksus. Carport er også praktisk, særlig nå som det har snødd. Det jeg er misfornøyd med er at alt er så petite, særlig kjøkken og stue. Jeg savner boltreplass, rett og slett. Det er trangt å ha flere gjester på middag, og luksusgoder som Kitchen Aid er uaktuelt fordi jeg ikke har noe sted å ha den. Vi har akkurat flyttet inn, så jeg er nok ikke helt stuevarm ennå. Det blir en del irritasjonsmomenter når man skal prøve å plassere alt stæsjet man har. Rekkehus er bra på mange måter, men det går ikke en uke uten at jeg tenker på å selge og flytte til leilighet i byen.

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

OMG! Bor du i et stort gult hus omringet av en stor park sentralt i Oslo?

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 09:59   #17
Turte
Latsabb
 
Turte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.132
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Sånn tålelig fornøyd. Men det er nok noe i det der at du skal bygge hus tre ganger før du blir helt fornøyd.

Jeg savner ei dør mellom stue og gang.
Vi sover ikke i samme etasje som ungene, det liker jeg ikke noe særlig.. Jeg drømmer om å vinne i lotto og innrede sokkeletasjen som "soveetasje" for alle mann.
Yttergang er for liten, det samme med vaskerommet.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 10:07   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

NEI! Vi bor i blokk. Jeg trenger vel ikke å si så mye mer, alle som noensinne har bodd i blokk, spesielt med barn, vet hvor jævlig det er. Heldigvis skal vi flytte. Leiligheten i seg selv er greit. 90 kvm, 3 soverom og ganske nyoppusset og fin. Men vi har verken hage eller terrasse (bare sånn innglasset greie, blir mer som et rom med store vinduer), og naboer som elsker å være ekstremt høylytte. Nå selger vi.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 10:10   #19
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Veldig fornøyd. Me bur i stor einebolig med utleigedel me leiger ut no og skal bruke sjølv til ungane når dei blir store. Da åpner me opp så den blir ein del av huset men ungane kan bruke eigen inngang når dei er ungdommar om dei vil.
Det einaste eg ville forandra på var å ha vaskerommet her oppe og ikkje i kjellaren. Men det går greit.
Stooor hage (1,8 mål tomt) og ingen veldig tette naboar, er hus rundt men ingen som ligg tett i kvarandre. Ingen av oss ønska å bu i tett tett boligfelt, rekkehus eller leilegheit så dette er perfekt for oss.

__________________
Strong is the new skinny

Sist redigert av Zip : 21-01-09 kl 10:15.
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-09, 10:10   #20
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er du fornøyd med boligen din?

Jeg er veldig fornøyd. Vi flyttet inn for snart ti år siden, i et lite hus i enden av et sentrumsnært byggefelt. Har friareal på to sider av tomta, og stor tomt. Etterhvert har vi bygd garasje, og et påbygg på 80 kvadrat. Nå er huset stort,men ikke for stort, og veldig praktisk. Mangler oppussing av stua, da er alt tatt. (OG da er det vel å begynne med oppussing igjen. )

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no