Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Facebook-statusmeldinger. Del III

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-12, 16:57   #941
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Telefonsamtalen!

Fra dyrevennlig Østfolding:

synes ille synd på piggsvin om også de kan oppleve setefødsel jeg.


Fra kompis som elsker 80-tallet:

Det heter ikke ADHD, det heter MBD.
Det heter ikke CD, det heter LP.
Det heter ikke MP3, det heter Single.
Det heter ikke PC, det heter EDB.
Det heter ikke Jens, det heter Thorvald.

Og rett etterpå:

Det heter ikke GPS, det heter Cappelens veikart.
Det heter ikke GSM, det heter NMT.
Det heter ikke DVD, det heter VHS.
Det heter ikke BlueRay, det heter LaserDisc. (til nød)
Det heter ikke 16:9, det heter 70mm.
Det er ikke noe som heter 316L, det heter Crome Vanadium.

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 29-11-12, 18:11   #942
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Har en liten overraskelse:
4 uker ♥ :-)

Er stadig litt i sjokk, men har så smått begynt å venne oss til tanken, vi gleder oss masse her i huset og det er fint og endelig kan få skrive det her på fb.

Snart kan det ikke skjules lenger, uansett hvor jeg ser blir jeg stadig påmint den gledelige tiden som er i vente... ♥ Den slags er like stort hver gang for alle, og allikevel aldri det samme, gleder meg som en unge :-)

Tenk, det er kun 4 uker til jul ;-)

iben er ikke aktiv  
Gammel 29-11-12, 19:47   #943
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Det er så søtt når man skriver piggsvin!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv  
Gammel 29-11-12, 23:13   #944
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 00:07   #945
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Merkelig.... står i svaret jeg fikk fra nav om barnetilsynsstønad om at hvis jeg eve vil klage på vedtaket (om det hadde vært negativt) kunne jeg ta det opp til klagenemda og derretter videre til domstol med gratis rettshjelp om ønskelig.... om saken min hadde gått slik, hadde det ikke da vært billigere for staten og betale ut dette bidraget enn å faktisk betale mangfoldige tusen for og faktisk gå til sak mot seg selv..? Bare en tanke her....

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 01:14   #946
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Fifty Sheds of Grey @50ShedsofGrey

I lay helpless on the shed floor, my hands tied and my mouth covered with tape. I never could get the hang of wrapping Christmas presents.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 01:15   #947
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg visste ikke at man kunne få Google Translate til å si ting for deg. Det visste mannen.
Nå har vi ligget her en god stund og fått den damestemmen til å si mye ukristelig. Jeg er åpenbart særdeles enkel å glede.

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 02:09   #948
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.031
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fifty Sheds of Grey @50ShedsofGrey

I lay helpless on the shed floor, my hands tied and my mouth covered with tape. I never could get the hang of wrapping Christmas presents.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 17:47   #949
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

So true...

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 18:34   #950
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III



__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 23:35   #951
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Larvik bibliotek kom med en fin en nå:

"Det finnes ting man må gjøre selv om det er farlig. Ellers er man ikke et menneske - bare en liten lort." Kavring Løvehjerte

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv  
Gammel 30-11-12, 23:37   #952
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av merch, her.

Larvik bibliotek kom med en fin en nå:

"Det finnes ting man må gjøre selv om det er farlig. Ellers er man ikke et menneske - bare en liten lort." Kavring Løvehjerte

Åhh...! Fine boka.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 01-12-12, 09:16   #953
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg likte denne!

http://www.collegehumor.com/video/68...law-for-idiots

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 01-12-12, 09:24   #954
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

jeg dauer av latter av den der.. *må dele på fb ellers får jeg dårlig sex i 10 år*

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv  
Gammel 03-12-12, 09:50   #955
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv  
Gammel 03-12-12, 17:40   #956
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.


Irish girl??? Det ser mer ut som meg. Jeg er altså så hvit i huden det grenser til sånn grønnlig skjær. Jeg burde egentlig gå rundt med et lite lager spesialsolbriller til mine medmennesker om sommeren.

__________________
Njulaif er ikke aktiv  
Gammel 03-12-12, 17:51   #957
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Fifty Sheds of Grey @50ShedsofGrey

I lay helpless on the shed floor, my hands tied and my mouth covered with tape. I never could get the hang of wrapping Christmas presents.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv  
Gammel 03-12-12, 19:30   #958
MammaHeksa
Superduperaktiv
 
MammaHeksa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2012
Innlegg: 707
MammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populærMammaHeksa er populær
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Jeg LIKER herrer, altså. Menneh...nei takk.

MammaHeksa er ikke aktiv  
Gammel 05-12-12, 14:47   #959
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Sitat:

Denne gjelder i Norge også....For faaaan, nå har man hørt det også:
Muslimer som blir støtt over julesalmer og juleavslutninger i skolene!!!! Hold kjeften på deg,dette er ikke synd, vi har gjort dette i generasjoner!! Har kun en kommentar..

Du/dere HAR VALGT FEIL LAND !!

Vi er Norske og vi er stolte av det...

... ... ... ...
OG vi feirer jul!!!!

Synes at alle som er enige skal kopiere og dele.
Tenk hvis våres barn ikke kan synge jule salmer, fordi muhammed ikke tillater det!!
Det må ikke skje......!Selv ikke-kristne synger og har sunget julesalmer et helt liv, det kommer vi til å fortsette med, BASTA bom. Og en ting til: Nekt meg å spise svinekjøtt ( ribbe,koteletter,sylte,svinesteik og annet )...For Guds skyld: Prøv å nekt meg det....

Jeg er forsåvidt enig i hovedbudskapet, at man fortsatt bør kunne ha både julesanger og nisseluer på norske skoler i jula, det er en hyggelig tradisjon! Men det må da gå an å få frem det samme poenget uten å legge til et stikk om at utlendingene bør pelle seg ut av Norge.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv  
Gammel 05-12-12, 14:49   #960
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Facebook-statusmeldinger. Del III

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Jeg er forsåvidt enig i hovedbudskapet, at man fortsatt bør kunne ha både julesanger og nisseluer på norske skoler i jula, det er en hyggelig tradisjon! Men det må da gå an å få frem det samme poenget uten å legge til et stikk om at utlendingene bør pelle seg ut av Norge.

Og kanskje en liten språkvask også hadde vært på sin plass

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no